Sax, leuke foto van jullie samen! Miffy, pfff wat ontzettend sneu, je krijgt er iets ontzettend moois voor terug. Maar het is zo wel een vreselijke opgave. Is dit hun eerste kindje?
@Sax Ontzettend cute jullie samen! En we snappen je hoor @all Ready maken voor bubble jungle jullie zien de foto's straks tegemoet..! ff een makkelijk pakje aan Fijne dag
kom ook even showen hoor donya's taart op haar baby feestje ( 1 week na de geboorte) en zoontjes eerste verjaardags taart. had ook nog een bumba taart voor hem.
Thanks allemaal! @Sdenise: veeel plezier in de bubble jungle. Nog nooit van gehoord. Ben heeeel benieuwd naar de foto's! @Giraffe: wat een lekker moppie met haar mooie shirt!! @Mamazeyad (oei, schrijf ik dat goed) wat een leuke taarten!! Hier net gezwommen. Mannetje ligt total loss in bed. Benieuwd wanneer hij zich weer meldt. Dan gaan we nog ff naar mijn ouders. Broer en schoonzus zijn daar, terug van 3 weken Canada. FF de foto's en verhalen bekijken!!
Jullie gaan zo snel, ik kan het niet bijhouden.... Ik heb een paar pagina's teruggelezen.. Ik zag dat het over verjaardagstaarten ging en ik zag foto's van een paar moeders en kindjes.. Leuk! Ik zal een kijken of ik een foto kan vinden van dochter haar eerste verjaardags taart.. Die had ik laten maken door iemand hier van het forum. Hij was super mooi en ook erg lekker! #gevonden!
@foto's wat een schatjes zeg! @taart. Zien er goed uit! Mogen ze met 1 jaar al gewoon taart? Vind zo'n fototaart ook wel erg leuk! @boodschappen. Hoe doen jullie de grote boodschappen? Wij hebben vandaag voor het eerst Chloë in het babysitje gehad, andere weken heb ik haar altijd in de draagzak gehad. Ze vond het prachtig dat ze alles kon zien.
Ik wil met 1jr een thema taart... Vriendin van mij kan dat goed dus heb haar alvast voorbereid hahaha En dan 1 grote taart voor bezoek en 1 mini taartje voor Kiann... Lekker bende maken en proeven... Voor 1x zou mij taart niet uitmaken
Ik had wel taart gegeven. Was de eerste keer dat ze taart at en ze vond het heerlijk! Was die dag rond de 30 graden vandaar dat ze in haar pamper zit Ik wil dit jaar ook een thema taart maar ik weet nog niet wat..!
Wat een mooi meisje minaa !! Wij zijn naar de kinderboerderij geweest met J.aylin en 2 nichtjes van ml. We redden t makkelijk 3 kids zei ik tegen ml hahah