minaa leuke taart en leuke foto's. is er niet iets wat je dochter heel leuk vind zoals prinsessen of bumba/ teletubbies? giraffe: leuk naar de kinderboerderij! mijn zoontje vind dat ook altijd geweldig. drie kids, eitje tot dat ze in de puberteit komen kan het weer niet laten om geen foto toe te voegen
Aaaah wat een schatje Minaa! En zag mooie taarten voorbij komen. Hier vandaag naar de Ikea geweest, samen geluncht. Nieuw kast voor op slaapkamer gekocht en nog wat losse spulletjes. Gezellig en L. kon wel wat afleiding gebruiken. Zit al een paar dagen niet heel lekker in zijn hummetje, steeds bij ons zijn en we mogen maar niet weg lopen (lijkt haast wel op een verlate verlatingsangst). Nu even bij mijn ouders, samen eten.
Hoi meiden! Leuke dingen hebben jullie gedaan vandaag of nog gaan doen haha Hier niet veel gedaan schoonzusje kwam langs en even naar leidsehage geweest! Niet veel gekocht nja wel al 2 positiebroeken me eigen broeken zitten echt niet lekker meer en heb een aardig darmen buikje, dus dat beloofd wat.. En even boodschappen gedaan moest roze koeken hebben (me nieuwe verslaving) En Heb weer mooie taarten voorbij zien komen leuk!!
Wat hebben jullie gegeten ? Wij kip patat eb appelmoes en voor J.aylin had ik.rode bieten met als toetje :.griekde yoghurt gemaakt.
Thema taart, hadden toen J 2 werd n bumba taart. Was ze toen helemaal fan van! Minitaartje hadden wij ook toen ze 1 werd. Eten, saté, friet en salade..
@miranda lkker genieten van je verslaving, nu mag het . En volgens mij had ik voor 12 weken ook al een positiebroek aan. @eten. Wij hadden bami met babi pangang jammie!! @mina. Ah wat geniet ze heerlijk van haar eerste taartje! @mammazeyad. Leuke foto! Hadden jullie wel mooi weer vandaag! Hier was het de hele dag bewolk en koud. Nu schijnt de zon pas.. @pubertijd. Dat zijn pas zorgen voor over een jaar of 11 ;p
He dames ! Even snel een berichtje van mijn telefoon, super leuke dag gehad en ook nog naar de ikea geweest , misschien heb ik je wel per ongeluk gezien rrianne ! Ik ga zo bijlezen , eerst nu snel pyjama aandoen bij zoonlief en eten geven , daarna komt mijn fotoverslag
Jaa ik neem t er heerlijk van nu kan t nog indd haha! Ik had bij me eerste met 11 weken me eerste positiebroek aan dus ook wel vroeg.. Alleen nu mag ik er met 8 weken aan geloven misschien omdat t me tweede is in korte tijd.. Wij hebben vandaag gewoon lekker brood gegeten met vers beleg en dani sperzieboontjes
@mirandav zou best kunnen dat komt omdat het zo dicht op elkaar zit. Ik pas ook pas sinds twee weken weer in mijn eigen broeken. Heb eindelijk mijn oude gewicht, maar lichaam is nog zwaar uit verhouding. Heb nog steeds een zwangerbuikje zonder beeb erin @sdenise ben benieuwd naar de foto's! Nog wat leuks gekocht?
@Blemma, Jaa ik heb wel is gehoord dat een tweede nog sneller gaat qua buik dus we zien t wel.. Ik snap wat je bedoelt.. ik was na 1 week al op oude gewicht na de zw van me zoontje.. alleen is me lichaam wel veranderd.. me buikje zat vol met straie dus word nooit meer echt strak blijf klein bolletje indd.. Snap je gevoel t is niet leuk maar je hebt wat moois toch Merk nu gewoon dat me darmen opgezwollen zijn.. me man zei vanmorgen ook zo dan je hebt wel in eens een bolletje.. nja had vanacht ontzettend buikpijn dus misschien uitrekken ofzo en me straie is weer aan t jeuken.. nja ben benieuwd hoe t verloop gaat zijn..
een hele pagina gevuld met foto's. ik ga nu even teruglezen ^^ @mirandaV wonen we dnek ik best dicht bij elkaar in de buurt, in leidschenhage ben ik ook wel eens te vinden..
@mirandav ja gelukkig heb ik er iets heel moois voor terug gekregen Ai ja striae, maar je kan nu al van je buikje genieten @sdenise. Leuke foto's zit er bij jullie ikea zo'n leuk speelplekje
Ja inderdaad, maar goed blijft nit leuk natuurlijk... me buik was al niet zo mooi meer na de eerste ben benieuwd na nummer 2.. maar goed ben nog jong komt vast goed zover dat kan ! Jaa ik geniet ervan alleen hoop ik dat ik het nog een beetje kan verbergen.. lukt niet zo meer ..
@Blemma Dat was bubble jungle hij is nu echt knock out, we zijn daarna nog naar de ikea geweest dus drukke dag @Minaa Mooie taart ben benieuwd wat het thema word en wat voor taart, wanneer is ze precies jarig? @MirandaV Ben benieuwd hoe snel je buik nu groeid, ik heb na mijn zoontje ook erg veel straie op mijn buik overgehouden (maar dna niet aan de zijkant maar echt erop en ook heel veel..) Het kan iig bij mij nooit echt erger worden hij heeft het al aardig uitgerekt! Heb je nog leuke dingen gekocht in leidschenhage ? @RRianne Nog wat gekocht bij de ikea?? @Mamazeydad Leuk de kinderboerderij, ik ga er ook vaak heen..is toch even lekker weg.. Ik neem dan ook eitjes van de kipjes mee daar... Biologischer kan niet @giraffe Nu heeft je vriend iig gezien dat je er 3 aankan en j is wel echt een poppie hoor!