Jonge mama's (algemeen topic)

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door SDenise, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Mooi Miranda!!! :D dan gaat het hier pas kriebelen!

2. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @giraffe

Ja klopt :)
    Leuke foto van J en een opa :D ???
    Ik hou van van zwart wit met enorm contrast :)
    nouja enorm, maar redelijk veel..

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    haha nu gaat iedereen massaal voor nog een kindje :O haha :p

4. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    @giraffe leuke foto!

@kriebels. Ja hier ook, wil heeeel graag nog een kindje!
    Bevalt zo goed om mamma ze zijn!:D

@miffy das zeker een lange dag. Vond ze de diertjes wel leuk?

5. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ja vooruitzicht is er!!!!
    Uiterlijk dec beginnen...
    Maar kan ook sept zijn of eerder...
    Gewoon als het gebeurt...
    :)

6. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Miranda

Hier eerst even financieen op orde krijgen enzo..wij willen waarschijnlijk (mits de situatie het toelaat) als hij 1 is geweest beginnen..
    Of alles moet ineens helemaal goed zijn kwa situatie dan weet je het niet, kan zomaar eerder ^^

7. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Denise, wauw! Leuke foto's!! Voelt zich helemaal thuis daar of niet?:)

Miranda, wauw! Mooi buikje! Lekker snel!!

Stiemen, hier helemaal niet! Alleen n beetje op mn dijen.

Buikje, had bij alle 2 al vrij snel n buikje. Maar t groeide daarna maar minimaal! Zat bij J in t zh met 37 weken voor n echo, zegt n vrouw naast mij met ong net zo'n dikke buik: spannend he de 20w echo! Wil jij dadelijk horen wat je krijgt?
    Uuhm... Nou, ik weet al zo'n 20 weken dat t n meid wordt. Hoop zo te horen te krijgen of ze de baby nou gaan halen, want mn vliezen zijn n paar dagen geleden geschuurd. (waren niet gebroken, maar had n klein scheurtje bovenin. Was geen risico, dus ze wouden er (nog) niks aan doen)

Bij D precies t zelfde. Begin ging super snel, maar na n week of 16 groeide mn buik nog maar minimaal. Ze lagen alle 2 in mn rug. En dat deed al vanaf 20w ontzettend pijn. Iedereen die mij moeilijk zag lopen van de pijn keek echt alsof ze wouden zeggen: stel je niet aan! Het wordt nog veel erger... Nou, ik liep al tegen t eind haha....

8. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    @Blemma, ja heerlijk is het he.. bij jullie al enig vooruitzicht ?

@ Kirasese Aah wat heerlijk dat je er al naartoe kan leven!! Wij wouden eigenlijk pas beginnen als Dani 1 zou zijn.. maar uhm hebben toch besloten om afgelopen maart de pil weg te doen toen we 1 jaar getrouwd waren en gauw zwanger niet verwacht, bij dani wel ff stukje langer over gedaan..

@Sdenise Jaa dat is wel belangrijk inderdaad het moet wel allemaal haalbaar zijn :)

9. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kriebels.. Nou nee... Vind t wel prima zo. Waren paar weken terug op kraambezoek. Had t babytje vast en zelfs toen geen kriebels. Natuurlijk wel super schattig enzo, maar ik pas... 2 is zat haha...
    Moet ook wel zeggen dat D pas sinds n klein maandje eindelijk n beetje dr draai gevonden heeft, en dat J een gruwelijke peuterpuber is. Heb mn handen meer dan vol, en ben soms echt blij als de dames in bed liggen, en ook slapen. (J kan nog al eens spoken tot dik 22:00)

10. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    ach haha ja 2 lijkt me ook indd druk zat.. hierna willen wij ook geen kindjes meer.. onze wens is 2 kindjes gauw op elkaar nja dat gaat lukken en dan is het klaar :)

Heerlijk zo een peuterpuber haha...

11. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    @mirandav ben nu 3,5 week van de anticonceptie af, u wachten op de ongesteldheid.
    Heb al de hele week ongikrampen in mijn onderbuik dus denk dag het er aan komt zodat we aan de klus kunnen

@striemen. Heb gigantsche striemen mijn hele buik vol. Vooral van het litteken van de blindedarm is erg groot geworden. Ze worden nu gelukkig wel lichter.

@buikje. Ik had een best grote buik. Zal de foto van 38 wk toevoegen

12. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL

en dat doe je ook via ps ?
    doe je dat met curves of niet ?

hier kriebelt het ook erg..maar idd zowieso een groter huis en financieel moet t iets leuker worden willen we er weer voor gaan.
    qua huis zal t zeker nog wel een jaar tot 2 duren :)
    wij willen graag 2 kindjes, dus zal t mijn laatste zw zijn..iets moois om naar uit te kijken ! ;)

13. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Foto vergeten:D

14. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    ooo leuk :D ik heb eigenlijk niet veel foto;s van mijn buik...heb er wel zelf 1 gemaakt tijdens mijn eigen gemaakte shoot..heb toen een foto van mezelf met buik, van mijn vriend en nu moet de baby uit de buik met mama en papa samen er nog bij en 1 van baby alleen..
    zal ze ff toevoegen

15. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Moooiiiii blemma!

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Denises, leuke foto's van jullie speeluitje, jullie hebben volgens mij genoten. En tegen gekomen bij de Ikea hihih nee dat kan niet gezien je woonplaats. Wij komen uit Groningen.

Mirandav, mooi buikje al hoor en dat met 8 week! Ennuhhh hier ook lichtelijk jaloers hoor;).

Minieme, kan me voorstellen dat je aan 2 je handen vol hebt. Hier ook mijn ideaal beeld 2 kids, vriendlief zou er wel drie willen.

Striae, hier helemaal niks. Kon na mijn zwangerschap mijn eigen broeken vrijwel gelijk weer aan. Nu moet ik ook zeggen dat je bij mij pas met een week of 20 een btje kon zien dat ik zwanger was, vanaf een week of 25 ben ik positiekleding gaan dragen. Uiteindelijk toen ik verlof had (34week) ben ik nog best flink gaan groeien. Ben erg benieuwd hoe het met een 2e zal gaan.

Wij zitten momenteel op het wachtbankje, van de week mijn eisprong gehad, we zullen het zien.

17. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    @ Blemma

Oo wat spannend :D Hopelijk mag je gauw zwanger raken!
    En een heeel mooi buik(je) :D
    Ik ga ook ff op zoek naar een buik op t einde bij Dani ..
    Was ook wel huge haha..

@Giraffe, Nja over jaar of 2,3 is t toch ook leuk weer een kleintje erbij :) Eerst moet de situatie t wel toelaten natuurlijk! Ja ik prober ook zoveel mogenlijk te genieten omdat dit ook me laatste zwangerschap is.. weet nu al dat ik t ga missen en ben er nog lang niet haha !

18. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    haha dit was met 40 weken.. 3 dagen later ben ik bevallen :)

19. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL

daarom !! :D aan de ene kant kan ik niet wachten en aan de andere kant denk ik ..nog ff niet omdat t de laatste zal zijn

20. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Spannend voor de meiden die nu bezig zijn !! Duim voor jullie :)

Deel Deze Pagina