Mais ook niet doen hoor dat verteerd niet en komt er heel uit. Zo zielig... Als wij wraps eten doe ik voor haar alleen met paprika, prei, ui, gehakt en tomatenpurree (bio zonder zout) en beetje komijnpoeder. Voor ons dan kidneybonen en mais erbij en kruiden (ketjap en mexicaanse kruiden) Gelukkig geen krampjes van ui en prei. Als wij roti eten doe ik voor haar de aardappels en bonen eruit halen voordat ik de kipfilet het sausje erbij doe. Ik vis er dan later een paar stukjes kip uit en die prak ik dan door de aardappel. Zit er ietsje saus door maar net genoeg voor een beetje smaak. Wij wonen omg. Gorinchem dus is Rotterdam het dichste bij Depressie heb ik niet eens zo ervaren eigenlijk. Voelde me alleen lam en moe en lusteloos. Boodschappen doen was soms nog te veel. Achteraf zeg ik ja dat is een depressie geweest of op zn minst een lichte depressie. Nu het zakelijk ook weer wat beter gaat en met de kleine goed enzo knapt het gelukkig wel op al heb ik nog steeds slechte dagen ertussen. Dan zit ik op de bank en de kleine in de box en liefst moet ze dan de hele dag daar lief spelen maar ja dat is natuurlijk erg onredelijk.
Trouwens hebben ze van HAK tegenwoordig potjes zonder zout. Als ik dus bruine bonen met appel maak dan pak ik ze uit zn potje. Lekker snel en geen zout erin.
Nijntje; ze eet ook nog geen wraps mee.. Maar mais ook niet inderdaad. Maar vanaf 1 jaar, mogen ze dat wel hebben toch? Maar ik wil dat vermijden. Dus van HAK hebben ze potjes zonder zout? Dat is inderdaad wel eens erg makkelijk, wij eten nooit uit pot, alleen als we wraps eten, de kidneybonen en mais wel! Maar ze krijgt nu gewoon wat anders, later mag ze het mee eten Ik deed ook vaak geen boodschappen, ik voel me soms nu nog lusteloos en moe, ik had ijzertekort, misschien nu wel weer.. Maar dit weer doet ook geen goed!
haha toevallig hé, dat had ik ook al opgemerkt. mijn zoontje is 3,5. ik geef hem dan drinken en dan gaat hij in de meeste gevallen slapen. soms komt hij dan om de 5 minuten mij wakker maken. gelukkig slaapt mijn dochtertje wel gewoon door. ik ben er nu gewend aan om paar keer per avond op te staan voor mijn zoontje. heel af en toe wordt hij niet wakker en dan ga ik zelf kijken of alles nog goed gaat.
Ik heb vandaag zo een dag dat ik niks kan uitvoeren, doe ik zo wel, ff wat doen na haar flesje zo, kan zij wat mee koekeloeren, vind ze leuk. En verder als ik op de bank zit en zij speelt wat op de grond voor de bank, vind ze het prima, ze vermaakt zich goed, dat doe ik vaker
hoihoi allemaal!!! hier ook een jonge mama, was 22 toen ik zwanger was en beviel inmiddels afgelopen vrijdag 24 geworden, moet ik altijd aan wennen om te zeggen ik wil ook wel gezellig mee kletsen als jullie dat goed vinden
Ow haha muts die ik ben. Zie nu pas in je handtekening dat ze 9 maanden is. Hier is ze op 1 week na dus 1 maar is qua lengte en gewicht dus veel groter al. Vandaar dat het bureau hier met 11 maanden al zei dat ze gewoon lekker mee mocht eten. Wij eten zelf al vrij weinig tot geen zout. In pasta's zit helemaal geen zout omdat ik dit zelf maak. Alleen kruiden. Aardappels en sperziebonen gaat wel zout in een klein beetje want sperziebonen zonder zout vinden we toch zo smerig Lastig heh die dagen. Het weer werkt niet mee nee. Daar baal ik ook zo van! Hebben naast de rijschool nog een ander bedrijf wat seizoensgebonden is. Dat loopt nu dus voor geen meter omdat het weer er niet naar is. Heb het ook vaak dat ik een dag heel veel energie heb en dan ga ik in mn hoofd plannetjes maken voor de volgende dag. Dan denk ik van vandaag doe ik minder en dan morgen dit, dit en dat. Puntje bij paaltje ben ik de volgende dag dan helemaal niet in de stemming en omdat ik dan dit, dit en dat wilde doen maar het niet lukt wordt het alleen maar erger . Dan bedenk je 's avonds wat je gedaan hebt en dan is het van heh waarom lukte die badkamer nou niet, dat is al twee weken geleden. Soms sta ik dan om 21:00 ineens op om het alsnog te doen omdat ik anders niet kan slapen. Maf heh
Tuurlijk Miffy gezellig ! Gezellig dat er zoveel gekletst word ! Ik moet nu al teruglezen... Lijkt em trouwens erg leuk als de kleine mee eet met de pot, ik wil zo graag dat moment aan tafel, daarom dat we hem nu in de kinderstoel gaan doen.. Ik heb trouwens denk ik de *fout*ontdekt ! Die riempjes zaten niet achter de leuning, dus de riempjes werkte niet ! Ik ga hem er straks inzetten en ik hoop dat de riempjes nu goed zitten.. Volgens mij gaat het zo al beter, Vl. Had de stoel in elkaar gezet, heb dus mooi even gezegd dat het niet goed zat.. hij zet altijd alles in elkaar, dus vond het wel leuk dat ik hierachter kwam en niet hij... Lijkt me moeilijk geweest zo met dat eten Nijntje ! Ik worstel hier met darmproblemen die misschien door allergie of een ander darmproblemen komen.. Hoop dat het geen van beide is en de lactulose werkt na volgende week... Anders moeten we al het eten afgaan... Terwijl hij bij alles zo reageerde kwa eten... Alles lijkt verstoppend te werken..
@nijntje, ik heb dat ook at ik dan ineens opsta en ineens alles ga doen dan "moet" het af.. Wat leuk trouwens dat jullie een rijschool hebben, ik heb namelijk nog steeds geen rijbewijs Jullie ?
Ja 24 klinkt raar hihih hier eet de kleine ook al een tijdje mee met de pot, ideaal!!! alleen af en toe eten wij flink gekruid en dat krijgt zij gewoon een potje is echt makkelijk
Hier wel een rijbewijs. Overigens niet bij ons zelf gedaan maar toen ik mn man nog niet kende. Zn spoedopleiding. Heb het in vier maanden gehaald geloof ik. Eigen autotje ook maar ja die gaat niet meer door de keuring komen dit jaar. Hij heeft 450.000 km gelopen en een of andere rubbers ofzo moeten vervangen worden. Vind het wel jammer. Mijn eerste auto zelf gekocht. Is echt mijn 'kanarie' (Hij is knalgeel )Zijn bezig om de auto van de zaak te vervangen. Die is bijna drie jaar oud en er is in die drie jaar 300.000 km mee gereden. Die ga ik dan rijden ipv inruilen. Krijgen er toch bijna niks meer voor terug. Het is idd ideaal met de pot mee. Enige nadeel vind ik dat ik ze nog moet voeren Meestal vergeet ik dan zelf te eten en is mijn eigen eten koud voordat ik eraan kan beginnen. Hier ook nog steeds noodpotjes in de vriezer hoor. Lekker makkelijk voor de dagen dat ik werk of als wij soep of pittig eten. Werk twee dagen per week en de rest van de week de administratie van de bedrijven en als er klanten komen of moet schoonmaken daar kan ik haar gewoon meenemen ideaal dus.
Hier eet Chloë ook meestal met de pot mee. Vind ik wel zo gezellig als ze er bij zit. Ik doe altijd zij en hap ik een hap. Vanavond krijgt C snijbonen en wij krijgen er nog aardappels en een gehaktbal bij. Ja die acties heb ik ook dat ik alles gedaan moet hebben want anders kan ik toch niet slapen. Mijn rijbewijs heb ik op mijn 18de gehaald en er daarna weinig mee gedaan. Nu moet ik weer want werk bij de thuiszorg Check het is half 5 en chloë slaapt :O
@Delta leuk dat je trouwens in rotterdam woont Ik kom er nog steeds vaak, ik mis mijn school best wel soms...vooral de contacten.. Je merkt inderdaad echt wie je echte vrienden zijn..gelukkig heb ik een aantal lieve vriendinnen maar een hoop laten niks meer van zich horen @nijntje Klinkt ideaal! Ik ben nu dus aan het solliciteren en vriendlief ook, het is nu even afwachten wat voor baan hij straks heeft en hoeveel uur dat in beslag neemt..ik wil eigenlijk ook niet meer als 2 dagen werken, dat vind ik zo zonde voor mijn zoontje, dan zijn we beide bijna nooit meer thuis... @Blemma Ik zou mijn baby ook nooit zo laten huilen hoor! maar hier ook veel ouderwetse adviezen en dan is het begrip van hun kant niet altijd groot en snappen ze niet waarom ik bepaalde dingen doe.en ik denk dat dan maar...achja ieder zijn ding Ik laat hem soms wel even jengelen hoor, want soms slaapt hij daardoor in...
@Blemma Hoe laat eet C dan? rond 18.00? Maakt het eigenlijk uit als je rond 18.00 hapje geeft en om 19.00 alweer een fles geeft? daarom doe ik het nu elke x in het midden maar vaak kunnen we dan niet samen eten...op een gegeven moment wil ik dat natuurlijk graag, want dfna hebben we een tafelmomentje...
Lekker gekletst hier.. Nijntje; geeft niks hoor haha, ik heb het trouwens ook; savonds de badkamer schoonmaken omdat ik niet kan slapen! Denise; Ja idd he, ik mis contacten ook, toen ik nog op school zat, vond ik het ook super leuk! en veeeel contacten en nu? niks meer! je komt er idd achter wie je echte vrienden zijn en wie niet...
@Miffy vanaf wanneer is ze eigenlijk met het mee-eten begonnen? Gaat dat zo in rond de 1 jaar?? Lijkt me zo makkelijk inderdaad... maar voorlopig eet mijn zoontje nog niet eens brood, dus eerst een korstje morgen.. Vanaf wanneer gaven jullie mama's met iets oudere kindjes, brood met iets van beleg (zoals smeerkaas) ?
Denise, hier at ze al eerder mee denk rond de 9maanden al maar als wij iets aten wat ze niet mocht dan kreeg ze wat anders inmiddels eet ze echt zo goed als alles dus is het makkelijker maar wij hebben altijd vers voor der gekookt, dus ging ze al snel met ons mee eten, of wij met haar hihihi