Mijn bevallingsverhaal staat ook in me blog maar: Donderdag 3mei, ooeff wat deed me buik een pijn en elke beweging van de baby doet een helse pijn!!! nadat manlief erop wees dat mijn pijnkreunen regelmaat lijken te hebben toch maar timen, ja hoor regelmaat, in de avond met 2pcm naar bed want het was nog niet serieus genoeg, de nacht redelijk kunnen slapen, des te wakkerder ik werd des te meer de weeën terug leken te komen, de hele dag blijf het wat rommelen, zaterdagochtend, ik word wakker van jawel een WEE!!! Na een paar uurtjes Weeën manlief wakker gemaakt en op pad gestuurd voor boodschappen. toch de VK maar gebeld want het lijkt toch serieus en pijnlijk te worden en duurt al een tijdje, hij kwam en de weeën vielen stil hij geloofde me niet en dacht aan voorweeën...... toch maar weer 2pcm en proberen te slapen, na 2 slechte nachte was ik al behoorlijk moe..... slapen lukte eigenlijk niet, heb wel wat gedommeld, maar werd echt weer wakker toen ik een flinke wee kreeg, de pijn bleef toe nemen en voor mijn gevoel was het toch echt serieus!! savonds toch maar weer gebeld en VK komt onder licht protest langs, ook alleen maar omdat ik huilde volgens mij hij zag dat ik vermoeid raakte maar twijfelde of de weeën wel zo serieus waren ( zei ook geen verandering maar zette op mijn zwangerschapskaart iets heel anders) en stuurde me toch maar naar het zkhs voor pijnstilling/slaapmedicatie de CTG liet toch echt serieuze weeën zien, de verpleegkundige zei al: die zijn vast niet fijn!! de volgende ochtend toch uiteindelijk 3cm ontsluiting en willen ze mijn vliezen breken, daarna gaat het heel snel!! 3persweeën, zuurstof en een verdoving voor niks rijker komt Ninthe om 14.48 ter wereld meteen huilen en heel helder!!
aaahhh mooie buik! Gek idee dat Kian daar inzat he? Ik vind het heel apart om te denken dat mijn jongentje in mijn buik zat en nu gewoon echt een karakter heeft!
Wowwww wat erg! dan word je er nogmaals mee geconfronteerd alsof ze het er al niet moeilijk genoeg mee had.. wat een k*t ziekenhuis zeg!!
36 weken Bekijk bijlage 328727 39.5w toen was ik net begonnen met weeën. dag erna is hij geboren met 39.6w Bekijk bijlage 328728
@miffy, Je werd n iet eens serieus genomen dus pff wat is dat toch met die verloskundiges.. vanaf t moment dat je wel serieus genomen werd is t wel snel gegaan zeg!
Ik vind het nog steeds gek. Op al die foto's..er zitten gewoon baby;s in... Klinkt heel gek hoor, maar ik vind het ook gek @MirandaV Ja het heeft een tijdje geduurd, maar heb heel erg veel hulp gehad en nu is het zo dat ik gewoon zo blij ben..en dan komt het cliche beeld toch tevoorschijn.. je krijgt er gewoon zoveel voor terug, daar heb ik nog wel 10 van die bevallingen voor over!
MM, Ja ik heb borstvoeding gegeven, zie mijn blog!! het is niet makkelijk geweest, zeer pittig zelfs!!! maar ik moest en zou er voor gaan Miranda, het ging met echt wat te snel hoor na het breken van me vliezen, was duf van de ruggeprik enz, heb gewoon nog liggen dommelen tot ik "wakker" werd van de Persweeën..... echt heel bijzonder.....
Ja ik snap wat je bedoeld, en ik maar zeuren dat k zoveel pijn gehad heb.. nou hoe heb jijje dan wel niet gevoeld zo heftig.. respect meid.. maar indd het klinkt cliche.. maar je krijgt er zoveel moois voor terug.. als je dan je kindje aankijkt.. denk je ja jij bent t waard mooi he moederliefde.. kan t soms nog niet beseffen hihi dat ik mama ben en dat me zoontje in mij zat dat ik hem gemaakt heb.. bijzonder eigenlijk
Ja snap ik, ik had geen pijnbestrijding maar ging voor mij ook wel erg snel.. sommige mensen zeggen nu tegen mij ah joh je heb een makkelijke bevalling gehad.. wat?! makkelijk?? zeker niet,. snel ja dat wel maar zeker niet minder pijnlijk.. maar dat word dan niet begrepen..
@MinnieMe Mijn zoontje heeft de eerste 2 weken in het zh gelegen aan de sonde, ik heb fulltime gekolfd 3 weken lang maar kon het niet aan, ik was zo moe van alles...dus uiteindelijk heel rustig afgebouwd..hij heeft wel 3 weken volledige bv gehad.. Als het had gekund had ik het gedaan, maar hij kon het echt niet....
ik nu... erg trots... erg hard aan gewerkt... flinke dieet... Bekijk bijlage 328729 Bekijk bijlage 328730
Ja tegen mij zeggen ze ook vaak, je hebt een ruggeprik gehad dus zo zwaar zal het niet zijn geweest, uhm die ruggeprik was alleen de laatste 2,5 uur, tel uit de winst!! Nu praat ik in prive sferen nooit zoveel over de bevalling, want mijn schoonzus heeft na de bevalling nog 2 weken of langer er last van gehad dus voor haar was het erger, ik stond dezelfde avond voor iedereen koffie en beschuitjes te maken dus ik had een makelijke bevalling pffff
das jammer Denise maar idd als het echt niet gaat ..dan gaat het niet. Als het over bv gaat kan ik wel in janken uitbarsten..ik heb zn verschrikkelijke spijt gehad en soms nu nog dat ik ermee gestopt ben na 2 maanden.. soms overvalt het gevoel me ..en dan voel ik me weer vreselijk schuldig. de eerste 2 maanden deed ze t super op mijn melk..maar omdat het aanleggen mij steeds niet lukte en omdat ik simpel weg denk ik niet doorzette heb ik het heel langzaam afgebouwd. daarna werd ons meisje een heel ander kind , huilen huilen huilen ..krijsen en niet te genieten achteraf bleek dat ze niet tegen de koemelk kon ..als ik gewoon bv had blijven geven was er niets aan de hand geweest .. nu op de pepti doet ze het super.. maar buiten dat , vind ik het ook erg jammer dat ik het niet meer doe .. pff kan nou alweer bijna janken EMO ME haha
Mag je indd trots op zijn hoor !! je bent weer plat hihi.. ik ga na deze bevalling er flink tegen aan.. dan ben ik ook klaar met baren haha
@Kirasesse Mag je trots op zijn!!!! Ik ben nog steeds bezig.. hopelijk snel een beetje resultaat voor het lekkere strandweer begint..