Mooie foto's meiden.. snap dat jullie er emo van kunnen worden.. word ik ook nog steeds als ik me bevalling fotos terug kijk pff..
Miranda, Wat apart dat je toch die test mee doet, achteraf "gelukiig" maaar Wat een heftige reactie van je ex en familie, echt belachelijk!! ik vond de reactie van die gene die de eerste echo maakte ook vaag.... Weet je huidige man hier ook vanaf??? het lijkt me moeilijk om zoiets een plekje te moeten geven, lijkt me vooral tijdens je zwangerschap en die termijn iets heftigs lichamelijk geweld, hoef je niet op in te gaan, maar gelukkig ben je daar vanaf!!! weet hoe het is
Ja het was meer zoiets van dat t me leuk leek om is te doen een test.. maar t ging om die vriendin natuurlijk.. maar nja dat pakde dus anders uit.. Ja is ook erg moeilijk vind de tijd rondom de 20 weken echo dan ook erg moeilijk en spannend.. maar goed bij Dani is ook alles goed gekomen dus heb goede moed Ah wat een vervelende reactie van de vrouw die de echo maakte zeg pff.. Ja ben nu ook wel blij hoor dat ik ervan af ben.. het heeft me wel een sterker persoon gemaakt
Ja het is inderdaad rustig, Maar je bent niet de enigste met een rugzakje hoor, mocht je het willen weten wil ik je wel PB sturen maar ik plaats het hier niet omdat ik niet helemaal prive ben hier
oo jaa dat is minder indd.. ik moet ook beetje opletten.. maar je mag me altijd een pb sturen hoor ! Lucht wel op denk ik!
wat erg zeg miranda vreselijk.. nogmaals dikke knuffel !!! hier ook wel een rugzak maar niet op dat gebied
@MirandaV Je hoeft niet te denken dat iemand je zielig vind.. Gewoon erover praten als je wilt, lucht denk ik ook op Lijkt me ontzettend heftig, ineens ben je zwanger, ongepland en je omgeving reageert van bepaalde kanten niet al te best... Ik vind het mooi om te lezen dat je er meteen voor wilde gaan en dat het meteen jouw kindje was...en dat is het nog steeds Nu is de sitautie goed en heb je Dani en straks nog een mooi wondertje ... dan heeft jouw sterretje nog meer moois om over te waken...
Ik denk dat iedereen een bepaalde rugzak heeft... Ik heb er ook 1tje, maar ik heb de meeste dingen achter mij kunnen laten... iedereen die wil praten, gewoon lekker praten of het nu via pb is of niet @1 oor Ik was ff voor giraffe wat werk van mijn fotografie bij elkaar aan het zoeken.. @giraffe Is niet heel veel maar een beetje een overzicht Maar we weten iig, we houden van onze baby's
Jeetje Miranda, wat een verhaal. En wat knap dat je het hier hebt geschreven. Kippevel hoor, wat een vreselijke respectloze mensen lopen er toch op de wereld rond. Lieve meiden, ga ook mijn bedje in! Welterusten. Denk dat ik het doordeweeks hier niet bij kan houden. Nu het weekend is heb ik alle tijd, maar doordeweeks lig ik voor tienen al op één oor hahah
@MirandaV Wat ben ik jaloers op je look bij je kraambed.. Dat krijg ik niet voor elkaar, ik was 1 bij elkaar geraapt zooitje en ik zag er NIET UIT :O echt waar... @Bevallingsfoto's Ik vind het heel jammer, maar heb bijna niks, alleen wat bewogen telefoon foto's
Dankjewel meiden Lief jullie reacties.. en indd dat gevoel heb ik ook dat hij over ons waakt.. ik heb t wel een plekje kunnen geven gelukkig Heb nu zoveel moois wat me heel gelukkig maakt en dat had ik anders misschien nooit gehad.. maar goed dat zal je nooit weten ..
Dames, ff ego!! Vriend heeft altijd gezegd dat hij pas wil trouwen als ik 23 ben. Prima, snap t wel (heel verhaal, geen zin om t uit te leggen). Nu hebben we weer zo'n avondje.. Beetje alcohol en eigen geselecteerde muziek luisteren. We zijn eruit! Ons thema voor het feest wordt: THE 60'S!! Hij in beetje John Trevolta stijl, en ik zo'n rood met witte polkadot jurk. Heb t ooit op tv gezien, en sinds dien wil ik dat ook als thema. En nu eindelijk, weet hij ook zeker dat hij dat thema wil! incl zwart/wit dansvloer Nu nog min n half jaar wachten...... Sorry, *komt ff terug op aarde en gaat berichten lezen*
Mijn bevalling is ook helemaal gefilmd en heb heeeel veel fotos haha.. ben ik wel erg blij mee.. maar meiden.. ik ga ff douche en naar me bed.. ik kom morgen weer gezellig kletsen! Weltrusten en knuffel voor iedereen
@Rrianne Morgen is het zondag dan kan je nog.. Maar we vergeten je niet hoor @1 oor Ik ga zo ook slapen, vl is uit met vrienden en vaak doen we de ochtend samen, nu is hij de hort op dus heb ik wel mijn rust nodig, anders loop ik als zombie. Tot morgen!
Miranda, heftig meid! Gaat het nu wel.goed met je wbt dit? Zie dat je t n plekje heb kunnen geven, maar kan me.voorstellen dat het n hoop veranderd kwa kijk op het leven. Sorry, heb niet alle reacties opjou bbericht terug gelezen.. Zijn n beetje veel pagina's met die kleppers hier.. Hier, n hele rugzak. Zal niet te ver in detail treden, maar schreef eerder dat mn borstvoeding op eens gestopt was na n brief te hebben ontvangen. Nou, ff in het kort. Mijn vader zit al 5 jaar vast. Rede laat ik in het midden. Maar er waren dus 6 mensen (buiten mijzelf) doe aangifte hebben gedaan. Het hele proces van oppakken tot uitspraak heeft al 3 jaar geduurd. In feb 2010 stond opeens de politie op.de stoep. Hij ontkende mijn verhaal (en van nog 1 ander) wbt de aangifte. En ik moest opnieuw verhoord worden door de rechter. De volgende dag kwam er geen melk meer uit mijn boobs. Al het voorgaande wbt mijn vader is mijn (grootste) bagage, maar daarom kon ik dus geen bv meer geven.verder praat ik er niet over. 1 oor, duik er ook in...