Heavy shit dames!!! Miss idee om besloten FB groep te maken? Dan is kletsen over dit wat makkelijker? Geen idee of iedereen FB heeft of wil delen? Pfff hier weer lekkere nacht... 19:00-22:30-01:30-04:30-0.:.. Zal vast rond 05:45u zijn ofzo... drama... Doe snel oogjes dicht...
Goede morgen ^^ Hier goede nacht ik schrok om 7 uur wakker, babyfoon stond zacht maar baby was rustig aan praten.. @Fb geen probleem Nu ligt babylief op het kleed te spelen... Vandaag komt er visite langs..en verder misschien nog even langs mijn moeders..! Dinsdag heb ik een concert in amsterdam! suoper veel zin in.. Fijne dag dames!
Goedemorgen meiden! Kom net onder de douche vandaan.. Dochter zit lekker een broodje te eten en vanmiddag gaan we op verjaardag. Ik heb trouwens ook facebook dus voor hier ook geen probleem!
Hier ook bijna geen bevallingfotos... Vind het zo erg! Me man had ze per ongeluk verwijderd heb er gelukkig wel nog een paar maar de mooiste zijn helaas weg..
Wat voor moeders zijn jullie ? Ik bedoel zijn jullie moeders die zich strikt aan de "regels" houd en het cb ? In het begin deed ik dit heel erg maar hier reageerde ons meisje helemaal niet goed op. Ik doe het nu lekker op mijm eigen gevoel en kijk hor jay erop regeert. Zo eet zij al een botherham weg , ze eet aardbeien , kiwi frambozen , drinkt nog maar twee flessen , drikt water sap en thee , eet craccotjes , ligas rn soms een lange vinger..en ze eet.met de.pot mee. Ik heb niet t type moeder die alle zoetigheid verborgen houd , ze lust namelijk net zo lief jam als smeerworst. Op der brood. Nou sprak ik iemand die me.voor.gek.verklaarde , zij geeft haar baby buiten melk om niets. .hij is nu 7 maanden. Moet ze natuurlijk zelf weten maar klaag.dan niet over mij, Ze zei straka worden hij dik ?! Kom op.een baby dik ? Ze.is zelf.vrij huge dus is zr bang dat hij ook zo.word...naja ieder.doet t op Zijn manier Maar ik ben dus niet t type:.biologische en anti zoetigheid mama haha
Ik hou me ook niet aan alle regeltjes en ik doe het ook gewoon op gevoel. Ze at vanaf 7 maanden met de pot mee, ze is gek op wat zout op d'r eten en ze drinkt lekker sapjes etc. Wel hield ik rekening met geen honing voor 1 jaar en geen zwarte thee, weinig suiker enzo. Me dochter was wel te zwaar en ze is zelfs even op dieet geweest (moest van het cb) maar toen liep ze nog niet. Nu ze loopt is echt heel snel alle babyvet er af gegaan en is ze op goed gewicht!
Mijn dochtertje is nu al bijna 10 kg en dus ook vrij zwaar Maar ik ga haar echt niet op dieet zetten hoor haha. Wel drinkt ze nu nog maar twee flessen dus zal ze wel iets minder hard groeien. Verder honing idd niet ..maar ze eet wel frambozen aarbeien enz.. Qua zoetigheid tsja volgens mij is n liga niet zo zoet en een craccotje is 1 hap lucht en ook die vind ze lekker haha Ze lust ook echt alles hier
Ben van het gezond verstand Bij het cb vinden ze mijn zoontje altijd te dun maar ik weet dat hij meer dan genoeg snoept en lekkere broodjes en croissantjes enz. krijgt, juist omdat hij een moeilijke eter is. Ben niet tegen snoep maar t moet wel overwegend gezond blijven ook al wordt hij daar niet dik van. Ik hou van verwennen en kindje alles op zijn tempo laten uitzoeken maar je helpt je kind ook door steeds nieuwe dingen te leren en uit te dagen. Verder ben je altijd aan het zoeken wat werkt en bij je kind past denk ik. Veel regeltjes van het cb vind ik overdreven. Kind overkomt heus niks als het voor zijn eerste verjaardag een stukje chocola heeft geproefd. Maar heb zeker in het begin wel veel aan hun adviezen gehad. Probeer verder zo veel mogelijk leuke dingen met hem te doen en hem dingen van de wereld te laten zien maar dat gaat wat moeilijk sinds ik ziek ben geworden.
Ja idd zoals jij t schrijft bedoel ik het ! Ja zeker hoor de adviezen zijn fijn maar . werkte niet altijd hier. Hier vind ze t geweldig als ze iets nieuws mag proeven of als ze t zelf mag doen. Moet er wel bij zeggen dat mijn dochtertje geen melk liefhebber is waarschijnlijk omdst dit de eerste maanden veel pijn bij der deed ivm kma.
Hier hou ik me ook zeker niet aan de regels van t cb niks is goed in hun ogen dani is te dik bla bla bla nou ene oor in ander uit! Iedereen geeft ze kind te eten als hij of zij honger heb en t komt echt wel goed als ze gaan lopen dus trek me er niks van aan ik ga voor de prikken t wegen en meten en verder vind ik t best haha! Hoer ook fb dus lijkt me leuk kan je ook bij iedereen een gezicht zoen en is beter bij te houden dan hier haha (Sorry voor spelfouten zit op me telefoon)
Kraamfoto's; wat jammer dat sommige meiden bijna niks hebben. Hier wel, al riep ik van te voren dat ik dat echt niet wou... hahah de kraamhulp vroeg tijdens de bevalling of ze wat foto's mocht maken en ik vond het prima. Ben zo blij dat ik ze heb nu. Een film daarin tegen zou ik denk ik niet terug kunnen kijken. Minnieme, hihi klinkt leuk jullie trouwplannen. Je verhaal erna ontzettend heftig, moeilijk om met zoiets te moeten dealen. Kirasese, wat een nacht meid. Kun je af en toe wel even lekker bijtanken door een ochtend uit te slapen? Denise, leuk, waar ga je heen (concert)? Giraffe, uhmmmmm ik heb het eerste jaar wel zoveel mogelijk zoetigheid vermeden denk aan waterige diksap, water, yoghurt, soepstengels etc. Wel heeft hij een enorme tijd potjes gehad (wel gestoomt uit de babycook), maar vers eten (waar de babycook dus eigenlijk voor bedoeld was) at hij echt niet of heel weinig. Tuurlijk mocht hij wel eens een hapje van iets lekkers proeven. En nu eet hij met regelmaat een boterham met hagelslag, een stukje chocola en ga zo maar door. Nu moet ik er bij zeggen dat L. altijd heel gevoelig op alles reageerde (ivm zijn kma) dus dat ook de reden is dat we overal wat voorzichtig mee waren. En verder heb ik eigenlijk nooit echt problemen of regels mee gekregen van het CB, alles was eigenlijk altijd prima, ga zo door. Hier een pruts nacht (al is dat vergeleken jullie nachten niks). L. wakker van 3u tot 5u. Gelukkig wel uitgeslapen tot 9u, dus verder weinig last van. L. slaapt sinds 3 dagen weer in zijn gewone ledikant. Hij heeft een hele tijd in zijn campingbedje geslapen (wel met eigen matras) ivm veel wakker zijn 's nachts en in het campingbedje als een roosje slaapt. Wel lastig hoor, zie gwn dat hij zich in een campingbedje veel lekkerder voelt. Alleen heb ik zo'n gevoel dat dat helemaal niet goed voor zijn ruggetje si om hem standaard in het campingbedje te laten slapen.
@wat voor mama Ik ben wel erg van de regelmaat en structuur in de dag zelf.. maar dat heb ik meegekregen als onderwijsassistent. Kwa eten ben ik voorzichtig maar dat komt vooral door problemen met zijn darmen, ben wel al meer aan het experimenteren De advocado met peer viel goed hoor giraffe, vond hij erg lekker! Ik denk dat zodra hij wat ouder word en je echt moet opvoeden ik probeer om hem met een open en sociale houding te laten opgroeien, vrij in expressie (sport, dans, kunst , muziek of wat dan ook)...en wil hem wel de waarde van traditie en principes laten zien.. maarja das voor later
O en met ritme ben ik wel weer soepel als ik zie dat hij het naar zijn zin heeft zoals gister.. Ik denk dat ik streng ben maar eigenlijk ben ik heel zorgzaam en lief ^^
Als iedereen mij toe wilt voegen dan kan ik jullie bijvoegen in de besloten groep.. anders lukt dat niet.. daarna kunnen we dat weer annuleren(als je dat liever hebt) en alleen via de besloten pagina verder kletsen..
zo ben even weg geweest moet gelijk 25 pagina's terug lezen.. Sdenise; leuke foto's! mirandav: mooi buikje al, zeker wel moeilijk te verbergen voor mensen waar je het mischien nog niet tegen wil vertellen. en je buik was ook heel mooi bij je eerste zwangerschap. wat hefig dat je een kindje bent verloren. dat is de nachtmerie van iedere ouder mify: 72 uur weeen lijkt me echt enorm zwaar, ik zat al te zeuren toen ik 12 uur weeen had wat erg dat de verloskundige je niet serieus nam:x minnaa: bumba is ook heel leuk! bij mij nog geen kriebels ik ga denk wachten tot mijn twee naar de basis school gaan. bi mijn zoontje had ik bijna geen buik. toen ik 40 weken zwanger was vroegen mensen pas; o je ben zwanger, bij mijn dochter kwam het iets sneller maar was ook een bescheiden buikje. hier wel striemen gekregen van beide zwangerschappen. ik heb niet alles kunnen lezen is echt veel