Ja het is moeilijk te verbergen indd.. maar goed als mensen denken nja is ze zwanger vragen ze t maar.. mijn dierbaren en paar goede vriendinnen weten het derest boeit me niet zo haha
heb je een vriendschapverzoek gestuurd maar ben eigenlijk niet zo heel actief op facebook, snap er ook niet alles maar toch leuk om af en toe mee te kletsen.
ik heb even de link weggehaald van me fb.. als je erbij wilt stuur me ff een prive bericht dan kan ik dan de link geven voor fb
oh k*t in de quote hierboven staat die gewoon nog.. zou je dat weg kunnen halen? Denk dat iedereen van t heerlijke weer aan t genieten is! veel plezier vandaag !!
Fb leuk. Wat voor moeder ik ben......uhm een makkelijke Ik kijk heel erg naar ninthe. Hoe zij het doet en wat zij wil Wel hebben we er het eerste jaar heel bewust voor gekozen om zo veel mogelijk zoetigheden te laten voor wat het is omdat manlief en ik moeilijke eters waren Dus ook eerst begonnen met groente en daarna fruit Hapjes al met 4 maanden en brood met 6 daar was ze echt aan toe!! Wou al snel zo min mogelijk melk Verder reageer ik vanavond weer Drama nacht en nu weer naar stage
Hier ookal weinig melk.. Ook begonnen met 4 maanden groente en fruit. .ze lust alles gelukkig Vandaag voor t eerst een rijstewafel en ze vond t heerlijk !
We kunnen bij beide kletsen voor de meiden die niet in de fb willen, ik ben meestal heel de dag bij me fb, door die leuke smart phone dus ik kan bij beide kletsen Ik stuur je straks een pb miranda met mijn fb. IK ga nu even mijn huis opruimen, ben al wel veeeellll te laat met alles...moeten nog boodschappen doen, visite komt EN moet opruimen :O
Hee meiden! FF een snel berichtje van deze kant. Wat een heftige bevallingsverhalen heb ik gelezen zeg. Maar wat zijn we allemaal gezegend met een prachtig kindje! Ik wil ook wel in de facebookgroep, dus ik zal je even een berichtje sturen MirandaV. Allemaal gaan genieten van het mooie weer! Wij hebben vanmorgen (heerlijk burgerlijk) met zijn 3tjes een flinke wandeling gemaakt. Nu ligt de kleine smurf te snorren en vanmiddag komt er nog visite voor mijn mans verjaardag. Fijne dag allemaal en we kletsen lekker verder!
Wow wat een hoop geklets! Heb niet alles gelezen hoor.. Ik had gister een familie feest, dus vandaar dat ik niks van me had laten horen. Heb een hoop mooie foto's voorbij zien komen.. En ik las iets over facebook? lijkt me leuk, moet ik dan Miranda een prive berichtje sturen met mijn fb?? Mijn meisje heeft trouwens in eens heel erg last van smetplekjes in haar nek. Het is helemaal rood, met gelig spul wat stinkt. En we gingen het net proberen schoon te maken en kwam zelfs bloed van af. En ze begon echt te brullen, ze had voor t eerst echt traantjes. Ohh ik vondt t zo zielig, begon zelfs met haar mee te huilen. heb er nu maïzena op gedaan. hopelijk helpt dat.
Mirandav, hihih snap dat jij je buikje niet echt meer verborgen kunt houden. Miffy, succes vandaag! Elcie, wat een lieve foto van jullie samen. Die smetplekjes die jij omschrijft had L. vaak achter zijn oortjes. Ben uiteindelijk regelmatig gaan smeren met een dun laagjes vaseline/bepanthen. Dit hielp wel goed. Maar maïzena moet ook wonderen doen, alleen vond ik dit altijd zo'n knoeiboel. Ga nog even in het zonnetje zitten.
@Elcie Wat een lieve foto van jullie! @all wat hebben jullie vandaag gedaan met dit lekkere weer? Wij zijn boodschappen wezen doen, visite gehad...gister al aardig druk dus verder vandaag heel rustig...lekker rustig eten maken, badderen..hopelijk gaat de kleine zo heel even slapen... Trouwens merk dat mijn baby ineens heel erg geïnteresseerd is in mij, dat was hij al natuurlijk maar vandaag lijkt het alsof hij de hele tijd naar mij kijkt...lacht en de hele tijd mij in de gaten houd... (normaal zit ik bijvoorbeeld achter bij zijn maxicosi in de auto, nu toevallig een x niet en meteen huilen, ik zat er weer bij en hij was weer rustig)...dit had hij eerst veel minder.... Ik voel me iig erg geliefd vandaag..! <3 @Elcie Heeft F ook gehad en nog steeds, zit nu een kleine schimmel bij en is nu bijna weg...maar F heeft ook exceem dus zijn huid is al heel gevoelig... @MirandaV ga je nu pb'en @Sax Lekker toch zo burgerlijk, ik vind dat burgerlijke ineens heel leuk... dus hier ook vaak eventjes een wandeling naar de kinderboerderij
hier vandaag even naar speeltuintje geweest (kivit in berkel) en zo meteen gaan we nog even naar mijn moeder.
@sdenise: haha dat lijkt me best mooi, zo merk je dat de liefde ook echt wederzijds is hier ook een lekker rustig dagje.. lekker lang op bed blijven liggen, waren gisteravond pas laat thuis. ze sliep vannacht mooi 5 uurtjes achter elkaar. Dat was voor het eerst . lekker in de tuin gezeten, demi alvast in badje gedaan ivm de smetplekjes. Net boodschappen gedaan, allemaal lekkere dingetjes gehaald voor vanavond op een toastje. want vanaf morgen zit vriendlief weer de hele week op de kazerne (hij zit int leger) dus vanavond nog ff genieten met zn 3tjes.
Even een vraag dames, misschien kunnen jullie me helpen!!!: valt een Name It broekje gewoon normaal? Heb zo'n leuke koraalrode met bretels in mijn winkelmandje gestopt Hij zit nu in 68 (nog) en wil een 74 bestellen. Maar als het klein valt, kan ik beter een 80 bestellen... Iemand ervaring??
Ik vind name it groot vallen ! Wij zijn vandaag naar t bos geweest en veder lekker zonnen in de tuin !