Zo heb ff iets van honderd pagina's gelezen en ff wat tranen gelaten! Pf wat hebbe jullie al veel mee gemaakt! Een dikke knuf voor allemaal. Zal mijn verhaal op de fb pagina doen. Mijn adres is https://www.facebook.com/brenda.hietkampborsch?ref=tn_tnmn Vandaag gewerkt dus chloë een pappa dag. Het mooiste vanwerken is thuis komen bij een kleine keid die heel blij os dat mamma weer thuis is<3
Ik ben ook nog niet op Fb want er is volgens mij nog geen groep Miranda maakt die aan Ik heb het lekker gegeten, F voor het eerst aardappels en Vl en ik gaan zo de terminator 4 kijken @Giraffe Wanneer ben jij begonnen met beleg op brood en hoe ging het eten van brood in het begin, F stikt er de hele tijd zowat in dus ik durf nog niet echt te geven @Blemma Leuk is thuiskomen dan he!
Ik moet snel verder want Vl heeft de film op pauze gezet en zit nu te wachten tot ik klaar ben met kletsen hier
sorrry meiden, ik ben de hele dag weggeweest! en me batterij van me telefoon was leeg.. maar ga nu even alle meiden die mij een pb gestuurd hebben toevoegen op fb en uitnodigen ! Gezellig
Haha mijn vriend vind dat ook niet zo leuk als ik dat doe.. of als ik hier de hele avond zit dan word die soms ook beetje pist.. daarom is die fb wel handig haha kan gewoon met me telefoon.. hgeeft die t niet zo door
Naja manlief heeft liever dat ik tijdens de film met telefoon/laptop zit dan dat ik een opruimbui krijg
we zijn zelfs zo erg dat we weleens apart tv kijken, vl op de ipad en ik tv of andersom als we beiden tegelijk een programma willen kijken..
Ik ben ook vaak op pc , telefoon en kijk ondertussen tv haha Vind ml ook niet erg hij doet zn eigen ding