Denise,, heb eerlijk ook geen idee of de link wel goed is haha... Zit namelijk altijd via mob online... Kun je mij die van jou pbe? Voeg ik je toe..
Jeetje fb gaat wel.hard zeg kan t amper bijhouden ! Pff Jaylin had weer ff een avondje "ik wil niet slapen". Ik hou van der hoor maar pff ze heeft onwijs veel pit !
O wacht, ik ga niet weg..! @Giraffe het gaat mega snel, hier is het dan ff rustig Snap je gevoel hoor, denk dat iedereen dat heeft op bepaalde momenten, soms ben je zelf ook nog moe en als ze dan niet willen slapen..mag je daar best ff een beetje van balen
Ken het. Onze oudste heeft bijna elke avond dit. Ze ligt tussen 7 en 8 in bed, maar vaak komt ze om de zo veel.tijd naar beneden met smoesjes. Dit kan ze rustig vol houden tot 22:00. Het is maar goed dat we geen behang hebben..
Nu pas thuis van de verjaardag! Ga nog snel douchen en dan me bedje in... Heb mirandav een berichtje gestuurd dus hopelijk kan ik me ook snel aansluiten op fb! Welterusten iedereen!
Goedemorgen!!zonder zorgen.. Hier een rustige ochtend, ik heb ontzettende buikpijn dus ik denk dat ik ongesteld ga worden..BLEH
Ik had de letters gewoon geknipt hihi. Welke drinkbeker gebruiken jullie voor je uk die al wat anders drinken ? Wij eerst de nubby tuitbeker maar deze zoog vacuüm en gimg erg snel Nu net de difrax tuitbekee gekocht moeten we nog proberen maar daar zitten twee standen op qua snelheid ben benieuwd. .
Kirases, waar haal je die letters? Tuitbeker, ik heb die van Avent geprobeerd, vind hem niet fijn schoonmaken. Nu gewoon zo'n standaard, heb er één van Stoer, maar gister ook één met Nijntje gekocht. Je hebt ook in de standaard kleurtjes, roze, blauw, groen. Weet je welke ik bedoel? Heb geen idee of dat een merk-beker is, zijn 8,95 p.s