@mommy Aaahhhh popje...nog ziek op papadag ook... Hier is het constant krijsen na het eten.. Ik ben echt kapot nu en heb nog niet gedouched, ook nog ene ruzie gehad dus mijn hoofd klapt echt van de hoofdpijn..
@sdenise beetje late reactie ik kon mij wel verbinden met fb en heb een ipad. Jaaaa ze zijn super leuk en grappig Wat vervelend dat je ruzie hebt gehad, wel weer goed nu? @mommyjm je moet ook geen scheermesjes eten Wel vervelend een zere keel en een ziek kindje @kirasese arm ventje zeg! Hij heeft echt al veel meegemaakt. Idd wel goed maar we rustig op nieuw op te bouwn en maar een paar hapjes per keer.
Hallo dames Lijkt mij leuk om hier mee te kletsen. Ik ben 27 jaar ( dat is jong toch )en afgelopen december bevallen van mijn zoontje. Het gaat heel goed met hem. En met mij ook weer wat beter. Ben nog steeds in behandeling ivm PND. Las dat meer meiden hier mee gekampt hebben hier, het lijkt in mijn omgeving niet voor te komen, voel me dan soms zo'n vreemde eend. Slik nog dagelijks medicatie en heb wekelijks therapie. We zijn momenteel op vakantie. In NL. De eerste daagjes waren even wennen. Nu gaat het prima
@Theebeeb Hier ook gekampt met een hele intense maar wel redelijk korte pnd.. Ik ga morgen de laatste x naar therapie.. Gaat nu heel goed en zelfs ik denk al aan een tweede zo goed dus 27 is nog jong hoor ! Hier volgende maand 24 en man 34 Hihi en gefeliciteerd met het half jaar zijn van je zoon
Ik zie dat ik niet normaal veel emoticons gebruik in mijn teksten. Ik heb de behoefte om me emotioneel uit te drukken geloof ik
haha leuk toch Sdenise ! pff nou ben ik ook nog eens strond verkouden grrrr .. rot verkoudheid en keelpijn hopelijk slaapt die kleine vannacht eerder dan 4:30 en ik ook... heb haar net een zetpil gegeven want der temp was weer aan het oplopen
Gezellig theebeeb! Ben blij dat het al wat beter gaat! Ik heb sinds mijn pubertijd ook vaak te kampen gehad met winterdepressies, maar de laatste drie jaar heb ik er bijna geen last meer van, alleen wanneer ik heel moe/min ben heb ik nog wel eens een baal dag @sdenise :x Ik ben 22 en ml is 27 en wij willen heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag nog een kindje! Maar dan moet eerst die verdomde cyclus eens beginnen..:x Waren alle papa's blij met hun verwendag en kado's? Die van mij wel, Moest vanmorgen werken maar chloë heeft na haar ochtend fles nog heerlijk met papa uitgeslapen tot 10 uur... En had gister in opwelling ook nog zo'n mixer gekocht met zo'n kom eronder. Ml bakt graag en ik eet graag taart Hier was hij heel blij mee! En ik had hem op zijn chloë <3 papa dienblad warme chocmelk met slagroom gebracht.
Heb ik een heel verhaal neergezet , doet ie niks Maar de hormonen gieren ons wel om het lijf he blemma ! :x Hier ook nog geen ongi dus deze cyclus duurt weer heel erg lang, had zo gehoopt dat het na mijn zw wat zou veranderen , maar toch niet had toen ook al hele lange cyclussen.. Hopelijk kunnen we de rode vlag snel uithangen , kindje gaat niet nu gemaakt worden, maar wil wel weten hoe mijn cyclus eruit ziet... En ik kan me niet aanmelden via Facebook bij het spel, maar speel hem via the gamecenter, kan jij mij anders uitnodigen via dat spel , via Facebook, dan kan ik misschien zo inloggen.,, Ik vind het wel een leuk spel jij ben ook benieuwd naar het tweede deel van de film !!
Ja echt hormonen in overvloed! Maar niet de juiste die het eitje laten afgeven Zal eens kijken of het mij nu wel lukt om je toe te voegen
Goedemorgen dames Zijn er hier dames die al gericht aan het klussen zijn voor een tweede? Ik zat er even over na te denken (niet dat ik er zelf aan denk hoor, een tweede!) maar gaan jullie dan nog een babykamer kopen? Of twee kids bij elkaar op de kamer? Ik werd 3 maanden na mn bevalling ongesteld. Cyclus is vrij regelmatig. Met de pil was het redelijk drama. Merken jullie ook dat als de kindjes overdag weinig of slecht slapen ze ook niet zo best gehumeurt zijn? Dat is hier wel zo. Saggerijnig en jengelig. Maar we zijn op vakantie en de slaapjes willen niet zo goed. Meestal 2 x 1 uurtje. Dat is niet veel toch?
@TheebeebDat vind ik best wel gewoon. Voordat Chloë in deze slaap periode zat sliep zij niet eens twee keer een uur. @kinderkamer. Al wij een tweede krijgen komt die bij Chloë op de kamer. Wel eerst bij ons totdat de baby doorslaapt.
hee ladies.. ben vandaag naar de tandarts geweest, alweer... volgende week vullen en een dag later verstandskiezen eruit trekken auwie.. en jezus wat een geld zeg !! niet normaal hoe duur het is ..daar gaat al ons vakantie geld
Kira: ik vind het echt zooo balen voor jou en je ventje!! Dat verhaal van de pijn en het poepen. Dat kan toch haast niet dat niemand jullie kan helpen Blemma: wat leuk dat jullie ook voor een tweede willen gaan! Mommy: fijn dat J weer beter is! Dat is wel vaker met die kleintjes, ineens koorts en daarna weer beter. Denise: wat zijn de meest duidelijke symptomen van een pnd ik jou? Als ik vragen mag? Puur uit interesse... Ik loop zelf ook bij therapie, maar niet voor een pnd. Maar ik heb altijd getwijfeld hierover. Afgelopen 1,5 zijn erg zwaar geweest in mijn leven en ik weet niet of dat dat echt begon bij de bevalling... Welkom theebeeb. Ik vind 27 geen jonge moeder vergeleken met mijzelf, haha, maar voor anderen is 27 wel jong ik bedoel natuurlijk niet da je daarom niet mee mag kletsen ofzo hoor, ik hoop dat je door de misschien ongelukkige schrijfwijze de boodschap leest Het ligt aan het leeftijdsverschil ook misschien tussen de 2 kinderen. Als er bij ons een tweede komt, krijgt hij/zij een eigen kamer en worden de babymeubels gebruikt. Dochter krijgt dan een peuterkamer.
Mommy: hoezo moet je dat allemaal zelf betalen dan? Wij zitten in de mmm ivm dat ik PCO heb. Dan heb je heel veel eitjes die zelden groot genoeg worden om te springen, dus erg lage kans op een natuurlijke zwangerschap. Nu had ik een meting voor mijn eitjes, na het gebruik van clomid (hormonen) en er zat nu een eitje van 1,5 cm. Rond de 2,0 gaan ze springen. Dus dat was mooi nieuws!! Ik zit er aan te denken om voor het eerst ovulatie testen te gaan gebruiken, want ik krijg geen extra echo nu meer. Dus moet ik gaan gokken wanneer mijn eisprong is anders Hebben jullie ovulatie testen gebruikt? Nog goede/fijne merken?
@mommyjm ah vervelend zeg! Helemaal succes met met het kiezen trekken! Auw heb al pijn al ik er aan denk Heb je geen tandarts verzekering? Balen dat al jullie vakantie geld zo op gast! Was vrolijk vanmiddag in de winkel en achter mij in de (lange) rij stond een meisje met een kindje ongeveer net zo oud als Chloë, dus ik denk begin een leuk gesprek met haar.... Was niet zo'n vriendelijk meisje dus... Kindje was we schattig
Hi iedereen Als wij een 2e zouden krijgen dan slaapt ie zoiezo eerste paar maandjes bij ons op de kamer, we hebben een klein huisje dus het zou even proppen worden maar an moet 'het' uiteindelijk toch bij Gideon op de kamer where else... babyspullen bewaren we allemaal nog voor the next one Papa komt laat thuis vandaag uit school, ik heb net al lekker gegeten, nisschien nog maaltje idee voor anderen? Een bleekselderij/appel/rozijn salade met wat salade pitjes (xenos) dressing van honing mosterd en.azijn en beetje mayo. Daarnaast een soort giga aardappel koek, van: gehakte/geraspte aardappel, fijngesneden ui, beetje knoflook, zout&peper, bthe chili, tijm en paprika poeder. oja en 2 eieren. Op twee kanten gebakken in de pan. Was nommie Heb t lkkr rustig aan gedaan vandaag... was wel fijn. Vroeg wakker dus ook n lange dag. Naar t park gelopen met Gideon en t huisje mooi aan kant. Vanavond vroeg naar bed (hopelijk)! ben moe! Heb echt een handixap dat ik niet eerder voor half 1 in bed lig... echt dom want ik heb een doorslapertje en daar moet ik ook gebruik van maken
Hallo meiden , Mag ik er ook nog bij ? Ik ben ook een jonge mama van een zoontje van bijna 7 maanden . Ik woon in zuid Holland . Werk niet dus ben lekker 24/7 bij mijn kleine man . Veel bekende gezichten hier , eigenlijk geen gezichten natuurlijk maar heb veel van jullie voorbij zijn komen op zp . En ook al wel gereageerd en gekletst .
Zooo das best weer ff bijlezen. En blemma, hihih leuk he zo'n verslaving... ik kan niet aanmelden denk een fout, hoop dat ie snel verholpen word, ik heb namelijk ook weer facebook missies en je kan elkaar dus ook missies geven via facebook! Dat lijkt me leuk! @Theebeeb Ben nog niet bezig voor een kleintje,wil alleen ff inzicht in mijn cyclus omdat die bij mij nogal langgg is en uiteindelijk willen we wel graag.. 2014 @Mamootje Symptomen, eigenlijk alles wat een depressie heeft maar dan ook nog onverwerkte bevallingsdingen en juist veelste bezorgd om je kleintje (echt overdreven) of te weinig.. Moeilijk uit te leggen maar de groeptherapie heeft hier heel erg geholpen Nu nog voor wat andere dingetjes individueel. @Mommy Tandarts is niet leuk! Word zeker niet helemaal vergoed de tandarts en die behandelingen zijn zo ^&%^ duur dat het bijleggen gewoon veel geld is super balen van het vakantiegeld.. Met popje gaat het beter he ? @Blemma Jammer he dat zo'n meisje dan niet veel reageert... of iig niet echt gezellig.. ik zou het wel gezellig vinden als je tegen mij zal praten hoor Hier trouwens eindelijk ongi! (heel weinig nog maar tis een begin mag ook wel na 45 dagen ) maar je geeft bv, dan kan het nog wel ff duren maar kan zijn dat je dan ook weer ineens zwanger ben.. met bv weet je het nooit ! @Bubi Lijkt me lekker, volgens mij kan je heeeelll lekker koken !! Delft is dichtbij kom wel lekker eten! @2de Hier eerst bij ons op de slaapkamer en baby gaat naar de "grote werkkamer" en als baby doorslaapt ook daar maar als blijkt dat dat niet werkt, dan gaat de werkkamer even weg en hebben ze beide een aparte kamer..