Jonge mama's (algemeen topic)

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door SDenise, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ SAX GTST TIJD> rot mike

@Lisanne tuurlijk :) welkom! ;)

2. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @all

Lisanne zie ik dus ook in het echt en ontmoet via zp! Hartstikke leuk zo die baby's bij elkaar en mama's die ff kunnen kletsen!

3. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Welkom Lisanne! We willen natuurlijk ook weten hoe oud jij en je vriend zijn en of jullie ook een tweede willen? ;)

@sdenise beter dat je nu ongesteld bent kun je beginnen met dagen tellen!
    Ja hoop ook dat ik onverwacht zwanger wordt ondanks ik bv geef!
    Meissie begint nu te bijten :( hoop dat ik dat gauw kan afleren, doete echt auw!

4. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Mike, de creeeeeeeeeeeep!!!

Dan moet Lisanne maar gauw in de FBgroep komen, want daar hebben we nog wel wat plekjes over :)

5. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Denise ,

Inderdaad is erg gezellig ! Ook leuk hou de mannen nu op elkaar gaan reageren . Elkaar vast pakken enzo .
    En het kletsen natuurlijk .
    Vind het zelf echt een voordeel uitjes met andere mama's . Meiden zonder kinderen hebben vaak weinig zin om weer even een pitstop te maken voor een flesje , luier of wat dan ook .

Blemma , ik ben 21 en vl 32 , of was het nou 31 haha zal het zo nog even na vragen.

We willen wel een 2e als de situatie het toelaat .
    Over de timing zijn we het nog niet helemaal eens.
    De ene dag heb ik echt de kriebels , en de andere dag denk ik pff hou zou ik dit nou met 2 baby's moeten doen ;) .

Hoelaat gaan jullie baby's trouwens naar bed ?

Mijn mannetje normaal om 7 uur . Maar nu was hij om half 6 op schoot in slaap gevallen. En hij bleef zo vast slapen dat ik maar een droomvoeding heb gegeven .
    Net nog even slaapzakje aan . Zelfs luier verschoond , kwam erachter dat hij had gepoept . Maar meneertje slaapt gewoon weer verder .
    Maar eens kijken wat dat vroeger slapen vanacht brengt .

Ga morgen toch maar eens Facebook aanmaken .

6. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    FACEBOOK IS DRUKKK maar HEUUULLLL gezellig :p

@ Sax
    Ik wil nu weten of monica uberhaupt der kind krijgt, dat is het enige wat ik wil weten. als aysen der iets aandoet ga ik bij gtst aankloppen

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Blemma
    lijkt me niet echt prettig nee dat bijten, krijg je er geen kloven door of komt dat door andere dingen ( bv noob ) (of zeg je dat niet zo)..

@Lisanne
    Ik ben benieuwd hoe de nacht gaat !

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Welkom nieuwe meiden!

2e kamer, hier gaan wij geen 2e kamertje aanschaffen. Ledikant hebben we over aangezien L. in het campingbedje ligt. Hebben alleen een nieuw lattenbodem en matras nodig. Op zijn/haar kamer staat onze grote kledingkast, dus daar zullen we een stukje in reserveren;) en commode of die gaat naar zijn/haar kamer en maken daar bij L. een mooi speelhoekje van of hij blifjt staan waar hij staat, verschonen kan ook prima op bed, bank, tafel met een losse aankleedkussen mochten we er bij L. niet bij kunnen op dat moment.

Las nog twee meiden met een PND, hier ook. Moeilijke periode, kwam er overigens pas achter toen L. een mnd of 13 mnd was. Altijd weg gestopt onder het mom van slaapgebrek, hormonen en het ontzwangeren (btje naief natuurlijk), maargoed. Kort in therapie geweest, eigenlijk begon ik toen net zelf al een btje uit op te krabbelen. En nu voel ik me top en heb ik onwijs veel geleerd met name mijn valkuilen.

9. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Denise , ik kijk geen gtst dus kan niet mee discuseren ;) .
    Lekker gegeten trouwens ?

10. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Rrianne , gefeliciteerd met je zwangerschap ! Leuk zeg .
    Prima geregeld zo toch !
    Verschonen kan inderdaad overal .
    Merk dat ik de commode daarvoor eigenlijk zelden gebruik .
    Ik verschoon meestal waar ik ben . Zl slaapt bij ons op de kamer dus dan verschoon in hem op bed , en zijn we in de woonkamer dan op de bank .

Wat vervelend dat je pas zo laat achter je pnd kwam .
    Fijn dat het nu zo goed gaat !
    Hoelang heb je al therapie ?

11. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Rianne
    Hier ook een korte, was vandaag eigenlijk voor het laatst bij therapie maar omdat er geen wachtlijst is kan ik nog een paar x komen, niet omdat ik het nodig heb maar omdat je best wel veel leert en het gewoon ook gezellig is, maar hier ook heel goed ! :D hier een korte maar heftige..krabbelde zelf idd ook weer op toen ik therapie kreeg

@Lisanne
    was lekker :D

12. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pff.. Kom.ook weer dr langs hoor...

Lisanne, hoi..
    Ik verschoon daar waar ik ben. En 2 baby's geen idee.. Onze oudste is al 3,5 en dat scheeld wel.n hoop. Al zot ik ook wel.eens met mn handen in t haar hoor.
    Leuk dat jij en je vriend/man ook zo veel.schelen.... Hier 12 jaar verschil..
    Succes vannacht!!
    Hier gaan de dames trouwens alle 2 tussen 7 en 8 naar bed. Jongste slaapt meestal door.tot 8 maar de oudste is vaak tussen 6 en 7 al.wakker.

Denise, fijn dat therapie zo.goed gaat!

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hooiiiii minnie

Ja ik ben heel erg blij, ik heb ook geen depressie meer, maar kom er gewoon nog ook ff voor de zekerheid en de gezelligheid... zelfs vrouwen in een therapiegroep is gezellig! :D

Hier ook altijd tussen 7/8 naar bed , nooit later ook al in zoonlief wakker..als ik hem om 20.00 op bed leg gaat hij vanzelf slapen :)

14. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Halllooooooooooo

15. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Hallo :D
    Iedereen is weg met dit warme weer

16. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Dnek het, baby slaapt net (we zijn even een broodje gaan eten)...
    Dus nu eventjes rustig op de bank.. :)

17. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hallo meiden

Vanaf ons vakantie adres hier, hihi. Bloedjeheet!
    Hebben lekker badje opgezet op balkon. Dikke prima ;)
    Slaapjes gaan vandaag erg goed! 1,5u , 1u, en ligt alweer ruim een uur nu. Super dus. Het is zooo wisselend. Geen pijl op te trekken.

Hoe gaat het met alle beebjes en de warmte?

18. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    @Denise: Ik ooooooook! Monica moet de baby krijgen!!!!!!! En het is weer bijna 8 uur jeuhhhhhhhhh!!!

@de rest:
    Lekker genoten van jullie heerlijke warme dagje? Ik moest werken in een klaslokaal vol met kinderen... pfffff heeettt!!
    Morgen nog werken en daarna weer heerrrlijk de hele dag van mijn eigen kleine lieve mannetje genieten!!

@2e kamer: bij ons is de planning dat er pas een 2e gaat komen als zoonlief al naar de peuterkamer kan gaan, dus dan gaat het mooi een 2e ronde mee!!

19. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    @verschonen doe ik ook overal, maar wel op het matje. Schoonzus doet het gewoon op de bank.. Vind ik vies

@sdenise fijn dat de depressie weg is! Lijkt mij ook wel gezellig zo'n praatgroep. Ik had een op een, toch iets minder.

@theebeeb lekker genieten op vakantie!
    Kan niet merken dat Chloë last heeft van de warmte

Het is hier bloedje heet maar als ik naar buiten kijk...
    Zal zo wel lekker gaan onweren..

Wilde vanavond pastasalade maken, maar nog nooit gedaan, iemand een tip? Ml houdt niet van tonijn helaas.

20. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@blemma toevallig heb ik gister koude pastasalade gemaaktz vanavod eten we het weer, had veel gemaakt ;)

Penne. Tomaat. Mozzarella. Rode ui. Gerookte kip. Bacon. Pijnboompitten en pesto. Eet smakelijk!!

Deel Deze Pagina