Wat leuk een topic met allemaal jonge mama's. Hier ook al jong mama geworden. Liam is geboren toen ik 21 jaar oud was. Intussen ben ik 24 en word liam 6 sept. 3 jaar. Mijn vriend word volgende maand 25 jaar. Zijn nu 5, 5 jaar samen. En hier is de wens voor een 2e kindje intussen vollop aanwezig. Helaas gaat dit niet zo gemakkelijk maar dat was eigenlijk wel te verwachten aangezien de zwangerschap van liam ook bijna 2 jaar op zich heeft laten wachten. Verder een druk leven. Beide aan het werk en liam gaat 3 dagen in de week naar een medisch kinderdagverblijf vanwege een vermoeden van adhd of een ass. Diagnose is nog niet te stellen en nu zijn ze met name bezig met zijn spraak/taal ontwikkeling die achter bleef.
Leuk topic! Hier ook nog een jonge mama. 20 jaar, verloofd met mannetje van bijna 25. Soms best lastig, aangezien we zo ongeveer de eerste zijn in de vriendenkringen en de rest niet echt interesse heeft voor kinderen of zwangerschap. Daarom extra fijn dat we op internet toch wat kunnen praten met medemama's!