Nee helaas, wel bijna zo goed als co-ouderschap Dus zijn we erg gelukkig mee... Deze grote vakantie week op en week af... Yeahhhh nu al zin in
Gezellig !! Dat je dan hier bent haha maar natuurlijk vreselijk irritant dat je man snurkt ! Hier snurkt ie Gelukkig niet , tenminste weinig.. Vind t gewoon heerlijk om te relaxen voor de buis op bed en beetje te internetten..net weer beetje op marktplaats gekoekeloert
Ik heb 's avonds ook alle tijd om even het internet af te struinen : D het is wel vervelend dt mijn man snurkt maar ben er al een beetje Gewend aan geraakt. Als het heel erg wordt krijgt hij gewoon 'per ongeluk' een schop nee hoor grapje, dan schud ik hem gewoon wakker om te vragen of het wat zachter mag Niet leuk dat je nog op werk bent kirases. Moet je morgen ook vroeg op voor de kindjes of doet je man dat.?
Wat een leuk topic! Ik kom ook meekletsen als jullie dat goed vinden?? Ik ben 21 jaar, heb een dochtertje van bijna 2 jaar en ik ben nog student! Heb niet alles terug gelezen want jullie hebben al heel wat bij elkaar gepraat!
Haha hier ook nog wakker. Tupperwareparty gehad en daarna blijven plakken. Dikke meidenlol gehad met zn vieren. Heerlijk! Nu met een stuk worst tussen mn kaken hier te tikken. krijg er alleen steeds meer honger van helaas. Mn maag knort wat af.
Leuk leuk !! Hmm nu krijg ik ook honger , en ik zie in mijn ooghoek een sticker liggen..Yummie. ! Ik kijk op sbs6 een documentaire over die castro die man die die 3 meisjes 3 jaar.lang vast hield in.zijn huis..bizar Ik was trouwens 19 toen ik zwanger werd en ben toen ik 20 was bevallen
Morgenochtend is 05:00u ML richting werk... Dus word kort nachtje Ik gok als ik net half uur slaap zo dat hij voor fles komt hahaha Ik lig denk ik rond 01:45u...
1 nachtvoeding??? Wow dat zou weelde zijn... Meneer heeft er 2-4 stuks Kinderarts is zeker geen overbodige luxe met hongerlap...
Gisteravond om 22:00u voor eerste keer slaappapje gehad op advies HA... Hij schrok door wekker ML wakker om 04:00u... Dus ben erg benieuwd morgen hoelaat hij zelf wakker word! Na klein flesje was hij coma tot 07:00u... ook wonderbaarlijk... Dus 1 nachtflesje alsware... wauw...
Heb je nu zelf ook nog een beetje lekker kunnen slapen kirasese??? hier echt een rotnacht gehad!! Ninthe heeft gelukkig wel heerlijk geslapen maaar ik word toch echt ziek!! vol snot en ontzettende keelpijn
Hihi nee moest werken, lag om 01:45u in bed... Tot 04:00u dus en dan van 05:00u tot 06:50u hahaha Maar Kiann heeft goed geslapen... net zo belangrijk!
pfff dat is een korte nacht!! slaap je op een ander moment nog wel bij dan of is het dan helemaal klaar??? wat voor slaappapje heb je gegeven??
ooooh vermoeiend!!! maaar dat is niet elke dag zo toch??? en zo een kant en klaar papje dan??? kun je niet beter gewoon melk met pap doen dan?