@all Nog geen ikea hier, Vl. Moest naar de fysio als hij terug is kijken we of we naar ikea gaan of dat we mijn moeder verassen op Schiphol, die heeft baby erg gemist en mij natuurlijk ook wel Baby was net erg onrustig en nog steeds, is moe maar wil niet slapen wilde geen fruit, geen water niks....dan maar lopen.. @kira dat is fijn dat het 1 voeding was ! Hier slaapt baby ook niet goed overdag maar savonds standaard om 19/20 in bed en soms leg ik de baby overdag voor een rustmomentje ook even in bed, al speelt hij soms gewoon... O en papje hielp hier ook heel erg maar mag ik niet meer geven ivm met zijn ontlasting .. Maar hij slaapt nog steeds door...iig meestal...vorige week de hele week 3 x per nacht wakker.. Nu weer redelijk normaal.. @giraffe Ik ben juist een nachtmens en meestal ben ik sowieso tot 24 uur op maar als ik dan niet ga slapen ben ik wel kapot als baby om 7 uur weer staat te springen en die gaat niet meer slapen dan, pas rond 10 uur weer... @ minaa gezellig Ik dacht ik maak gewoon een algemeen topic, dan is er vast meer animo @stoel, Al doet de stoel het nu beter met de riempjes op de goede plaats ik vind het toch niet zo'n fijn ding..dus nu doen we dit :/ Zo zit hij wel oké en zonder kussens kan hij redelijk recht zitten maar toch..lijkt em gewoon niet fijn
Nee is geen kant en klaar hoor. Poeder En is inderdaad vermoeiend, maar is al 5.5mnd zo haha dus het went soms
Zo ff 3,5 pagina terug moeten lezen haha. Ik lijd nog steeds aan zwangerschapsdementie dus ben het meeste ook al kwijt. @kirasese vind bonuskind erg leuk woord. Zo is het duidelijk dat hij erg welkom is n jullie familie. Wel fijn dat je zoontje beter slaapt met de papfles. Lekker slapen. @gordel wij hebben in de kinderstoel een 3 puntsgordel. Vind ik ideaal. @sdenise hij zit er zo mooi in! Leuk dat jullie oma zo gaan verassen! @avondmens. Dat ben ik totaal niet. Ben meer een slaap mens haha en mijn man ook. Niet gek dat mijn dochter ook zoveel slaapt. Wij gaan altijd rond 22.30 op bed. Welkom giraffe en mina! Wij liggen nog heerlijk lui im bedje zal er zo maar eens uit moeten.
aaahhh popje zeg ! Ik vind het heerlijk als ze een pyjama aanhebben, dat is zo knuffelbaar..! Vl is nu de kinderopvang aan het bellen en vragen of we kunnen annuleren en of de laatste termijn dan afgeschreven word... Scheelt natuurlijk wel geld, maar dan is de situatie ineens heel duidelijk en confronterend en dat vind ik toch best wel heel erg moeilijk... Ik had hem graag een dagje naar de opvang gebracht
Wij hebben al halve dag achter de rug Hondjes uitgelaten, naar bakker en al fruitje gegeten https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/967306_376760912429096_1571567207_o.jpg
Gezellig nog meer mensen hier! Hier druk gehad, met poetsen nog en nu even rustig ontbijten. Ze is rond half 10 avond gaan slapen en 8 uur wakker gemaakt. En nu slaapt ze alweer vanaf kwart voor 9. Jullie hebben niet zo goed geslapen dus Eten ze overdag wel genoeg? Of kom je overdag niet aan het maximale hoeveelheid melk/voeding?
Ik kom zwaaaaar over de max liter 1400-1600cc... Dus nu dus 3x pap/brood en hopen dat hij iets melk laat staan... Dus vanacht was 1x flesje een wonder
@Kirasesse Die hebben wij ook ! (de wipstoel + andere blonde baby) @Delta Lekker zeg voor je, hier ligt baby nu ook al een half uurtje te slapen na zijn fruit (die hij niet wilde eten)..(ik denk door moeheid).... Baby hier eet verder heel goed, alleen slapen niet @opvang We hadden al voor opvang betaald, we hebben net gebeld per 1 augustus heeft hij geen opvang meer..(we hebben al voor 2 maanden betaald).. dus tot 1 augustus heeft hij nog opvang en dan wil ik hem naar een gastouder brengen.. daar gaan we binnenkort even kijken.. Pfff....zorgen zorgen
kirasese; ah dat is echt niet leuk, gelukkig vannacht maar 1 fles gehad!! Ja idd, dan maar wat meer pap/brood proberen. Mogen ze met 5.5 maand al brood? Of heb ik wat gemist van de ka dat je hier al had neer gezet Denise; Lekker he, als ze even slapen, ah, wilde hij zn fruit niet? Hier doe ik fruit nooit voor het slapen, altijd na het slapen, samen met het brood, dus eerst fruit als ze wakker word en meteen haar brood erachter aan, heeft ze een goede volle buik en pas na het slaapje ook weer een fles. Ja, vermoeidheid en niet willen eten! Haha, drama dan.
Ja klopt! Als alles goed loopt wel! Inderdaad erg spannend! @sdenise ja ik zag het, het andere topic was ook wel een beetje dood geworden..
Die wipstoelen zijn zooo handig he? Hier ook tot 6/7 maanden ongeveer! Echt een uitkomst, vanaf 3 maand zat ze er veel in, ook vanwege verborge reflux, en ze kon zo alles zien, wat een rust gaf dat haha
ik houd jullie niet meer bij. kirases: wat een kort nachtje zeg, ik zou ddan nog moe zijn als ik opsta. wel fijn dat het wat beter gaat met de pap. giraffe; leuke foto, lekker vrolijk. sinds ik mijn kindjes heb wordt ik nooit meer chagerijnig wakker. krijgt iedere ochtend een glimlach en mijn dag is goed S denise; die foto doet wel pijn aan mijn nek hoor wel leuke foto, handig zo met een grote kussen. de opvang kon dus niet per direct opgezegd worden? hebben ze twee maanden opzeg termijn? minaa; leuk dat je mee komt kletsen! ik heb trouwens mijn dochter nog nooit pap gegeven. vinden baby's dat lekker? wat is eigenlijk de reden dat veel mensen hun kindje pap geven beter slapen?
ik heb geen wipstoeltje gekocht. best dom. ik heb alleen een schommelstoel maar een wipstoeltje was wel handiger geweest ook met eten geven enz. maarja heeft nu waarschijnlijk geen zin meer.
Mamazayd Wij gaven pap ter voorbereiding van vast voedsel Voor het slapen waa het niet nodig hihi Wij zijn onderweg naar het zwembad Hoop dat het goed gaat met me tattoo
Zo wat kletsen jullie veel! Blemma, heerlijk zo'n lief meisje in pyama. Kirasese, hihih wat een lekkerding! Zo wat doe jij het goed op weinig slaap (en vele andere meiden hier). Ik ben echt een slaapkop, liggen er vaak rond 10u in. Wat ontzettend sneu dat het niet lekker loopt met je mannetje. Trek je het zelf een btje? Je reflux klachten zijn herkenbaar. Hier waren de eerste maanden ook pittig, reflux, kma, kiss-syndroom. Mede hierdoor natuurlijk dramatische nachten zoals bij jullie tot een maand of 7, toen ging het geleidelijk aan steeds een btje beter. KA kon helaas weinig voor ons doen, behalve een opname ter observatie. Maar dit wilden we toen absoluut niet, hij was door ons goed te troosten en was veels te bang dat hij er iets aan over zou houden. Al met al is het helemaal goed gekomen, we hebben inmiddels zo'n heerlijk vrolijk kind, die wonder boven wonder nog veranderd is in zo'n slaapkopje als mama. Denise, fijn dat de opvang opgezegd kon worden, balen natuurlijk van die twee betaalde maanden. Waar maak je je zorgen om meid? Wij gaan ons klaar maken. L. naar mijn ouders brengen, mama werken en vanavond nog een etentje van het werk. Ik voel me niet op en top fit, maar het wordt vanzelf bedttijd hahaha
ik heb ook een wipstoel maar gebruik die al een tijdje niet meer..ze zit in de kinderstoel met eten .. en anders in de box of op de grond te spelen... J.aylin ligt nu op bed en dan gaan we straks om 12u een boterham eten !
@blemma wat een lieve foto !! ze slaapt hier vaak tot 9-10 uur..ze drinkt dan om 7u slapend de fles leeg