Hallo , Ik ben Lisanne , 22 jaar en kom uit zuid Holland . Ik en mijn vriend hebben een zoontje van 16 maanden . Vandaag hebben we besloten dat ik de pil niet meer in neem en we voor een 2e gaan . We zouden gewoon de natuur zijn gang laten gaan en wel zien wanneer het gebeurd maar merk nu al dat het me zo erg bezig houd dat dat niet gaat lukken . En waarvan ik dacht de onzekerheid van het niet lukken om zwanger te worden bij een 2e weg zou zijn begint het nu toch weer . Zal het wel lukken ? Of blijft het bij 1 kindje ? Gaat onze droom om 2 kindjes met weinig leeftijdsverschil te mogen hebben wel lukken of gaat het daarvoor te lang duren. Toch weer veel dingen wat in mijn hoofd blijft malen dus . Het lijkt me leuk om hier met meer meiden te kletsen die ook net met de pil zijn gestopt of willen gaan stoppen . Dus zijn er meiden die mee willen kletsen ?
Leuk onze kindjes zijn bijna even oud ! en wij ook, ik word in mei 22. In Dec. hebben we besloten voor een tweede wondertje te gaan en zitten nu in ronde 4, die erg lang duurt van mijn ongie blijft helaas uit. Snap je onzekerheid helemaal, die vragen spoken hier ook regelmatig door mijn hoofd
Leuk !! Heb je ook de pil geslikt ? Bij m'n zoontje had ook cyclussen van 38 ,en kwam er met ovu testen achter dat ik m'n eisprong op dag 21 pas had . Dus eigenlijk wanneer ik dacht overtijd te zijn was ik dat niet . Vond de testen wel fijn omdat ik dan echt wist wanneer ik mijn ong kon verwachten (14 dagen na de positieve ovu test) , of niet natuurlijk . Op welke dag van je cyclus zit je nu ? En wil je ovu testen gaan gebruiken of juist niet ?