hahaha ja! dat is ook wel heel herkenbaar! maar ik ben me eigenlijk niet zo van datums bewust... dat regelt Bloemmm allemaal voor me maar omdat ik net wat voelde ging ik eens even een berekening maken
Ik heb nooit een innestelingsbloeding gehad, maar als ik nu zwanger ben heb ik dat dit keer wel gehad! Heb op de dag van innestelling heel licht roze bloed gehad.. Dus het zou kunnen! Hoe zag de bloeding er bij jou uit toen? Wat leuk dat je op 25 jarige leeftijd al een kindje van 7 hebt trouwens! Ik reken het met liefde voor je uit hahaha..
ooooo spannend bloem dat beloofd wat! Ik dacht dat mijn menstruatie begonnen was maar daarna stopte het weer en een paar dagen later had ik een positieve test.. Ik wacht er nu ook elke dag op maar helaas nog niks.. Ik was wel vandaag misselijk vanmorgen.. We zijn ergens gaan ontbijten maar daarvoor heb k thuis nog gegeten omdat ik dacht dat ik anders zou gaan overgeven.. dat heb ik normaal nooit dus wie weet.. en ik heb ook buikpijn.. Ik zei al tegen mijn man of ik ben zwanger of ik word ziek..
Ik zei gisteren ook precies hetzelfde tegen mijn man haha! Vandaag voelde ik me weer helemaal toppie... Dus dat zijn dan weer dingen dat ik denk; zou het? Aan de andere kant krijg ik nu weer puistjes, en die heb ik nooit.. Alleen zo af en toe rond mijn NOD. Dus dan denk ik weer zal wel gewoon ongesteld worden.
hahah nou ik ben benieuwd! Ik ga slapen morgen om 05.15 gaat de wekker weer.. en vannacht moet ik er nog zeker een keer of 3-4 uit want de jongste slaapt nog steeds niet door... Weltrusten en tot morgen!
Hahaha! Ik ga slapen, morgen weer een psz dag! Hopelijk hebben we er morgen nog een paar gezellig meiden bij. Welterusten!!
Redelijk beter dan gisteren in ieder geval.. ik ga hem niet meer uit zijn bed halen nu.. ik vind dat het nu wel is tijd wordt om door te slapen.. dus vanaf zaterdag ga ik wel elke keer naar hem toe maar haal hem er niet uit.. zaterdag heb ik bijna helemaal niet geslapen maar vannacht vanaf 02.00 tot 07.30 heeft hij geslapen en daarvoor 'maar' 3x wakker geweest en vrij snel weer gaan slapen dus ik ben benieuwd vannacht. .
Hallo! Oh fijn dat de nacht wat beter ging. Hoop voor je dat hij snel een keer gaat door slapen, dat zou wel heel fijn zijn voor je. Is de overgang straks iig niet zo groot mocht je snel zwanger raken, dan ben je die gebroken nachten nog een beetje gewend Hier vanmorgen de grote boodschappen gedaan en vanmiddag beetje poetsen. Heb ze allebei op bed, de oudste vroeg zelf om zn bed om 1 uur.... Hoor hem nog wel dus ben benieuwd. Eet alleen vanavond met de kids dus ga maar pannekoeken bakken. Lekker makkelijk. Niu werkse nog mavi, alweer gewend? Alsof je nooit weggeweest bent waarschijnlijk Wat doe je voor werk eigenlijk? Bloemmmm heb je je testen al?
Hahah dat is wel zo maar ik ben altijd zoooooo moe als ik zwanger ben dus dan hoop ik wel lekker te kunnen slapen 's nachts.. Ik ben al klaar met werken ik werk alleen 's morgens bij de thuiszorg de mensen verzorgen. Heel af en toe een avond maar omdat mijn man de jongste niet in bed krijgt.. Dan krijst hij heel de buurt bij elkaar omdat hij mij wil.. :S Dus de avonden doe ik zo min mogelijk. Werken jullie? Ik heb even het topic opgezocht waar ik in meeschreef toen ik zwanger werd van de jongste.. toen had ik op 12dpo een positieve test dat zou morgen zijn.. dus ik ben benieuwd.. morgen maar een testje wagen denk ik. Zou leuk zijn op de verjaardag van de oudste.. Welke testen gebruiken jullie? Ik heb ze bij de action gehaald..
Hier ook een jonge mama (wordt in augustus 26) en heb twee dochters van bijna vier en 17 maanden. Wij gaan in juli voor een derde kindje om ons gezin compleet te maken. Hier voor sommige al spannend zie ik..hopelijk snel zwanger allemaal.
Mavi derya..ik heb de testen van Sensitest, die bevallen me erg goed en bij beide meiden ook gehad. Heb er nu drie in huis..hopelijk is dat genoeg haha.
Even snelle reactie, doe vanavond als de kids slapen even uitgebreid. Heb de testen in huis hoor! Ik heb ze laten verstoppen, heeft mijn man even voor me gedaan hahahah Anders kan ik me niet inhouden! Was een hele hectische dag hier.. Dochter komt al een jaar amper aan, nog geen kilo. Dus het was groeicurve ophalen, naar de huisarts en we zijn nu doorverwezen naar de Kinderarts..... Dus tot vanavond meiden! Liz leuk dat je mee komt kletsen! Gezellig!