Jonge mama's die voor een derde gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloemmm, 15 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh wat balen van je dochter bloem..enig idee hoe t kan? Eet ze wel normaal?
    Haha goed idee om ze te verstoppen die testen

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeetje! Wat een nachten joh.. En waarom wordt hij dan wakker? Weet je dat? Mijn oudste heeft ook een jaar niet doorgeslapen met 24/7 huilen erbij.. Vond dat al vrij pittig moet ik zeggen!
    Hopelijk slaapt hij gauw door, je zal vast hartstikke moe zijn..

Ik heb mijn testen in huis! Had je vanmiddag nog wat mama tijd, of ging ie toch niet slapen?

Ik ben thuisblijfmama en al thuis sinds de oudste geboren is. Lijkt me heel zwaar om erbij nog te werken in jou situatie! Gelukkig is het alleen ' smorgens. Mijn zoontje is een heel makkelijk jongetje, maar hij wilt ook echt niet door iemand anders dan mij naar bed gebracht worden.. Dus ik weet wat je bedoeld haha..

Wat spannend! Leuk dat je oudste jarig is morgen! Gaan jullie het dit weekend nog vieren? Zou wel heel speciaal zijn, op zijn verjaardag een positieve test. Ik ga heel hard voor je duimen!

Ik heb trouwens altijd de testen van Kruidvat gebruikt, maar ga dit keer ook eens action proberen.. Wel pas na een kv test haha.

Gezellig dat je ook komt kletsen! :D

Nee, in tegendeel.. Het is een hele goede eter, daarom verbaast iedereen zich erom. Ze eet niet alleen veel, ze eet ook heel gezond. Laat haar kiezen tussen patatjes of groentesoep en ze kiest zonder twijfel de groentesoep. Ze lust vrijwel alles, zelfs kikkererwten (wat serieus haar lievelingseten is, het liefst met rijst :D) en spruitjes! Ze eet graag soep in de middag, wel een paar keer in de week en dat sinds ze al heel klein is. Ze eet liever een handje gedroogd fruit dan een koekje en eet ook goed haar brood met alle soorten beleg en op af en toe een fase na weigert ze nooit haar eten.. Ik schep eerder nog wat extra op omdat ze dat wilt dan dat ze iets laat staan.. Dus ja? Het was nu wel tijd om haar te laten onderzoeken. Ze heeft heel lang obstipatie gehad, dus dat zal het eerste zijn waar ze haar op zullen controleren.. Je zou ook niet zeggen dat ze in langer dan een jaar geen kilo aangekomen is.. Ze ziet er goed uit, is levendig, heeft energie voor 2 en ze ziet nooit bleek ofzo.. Is ook amper ziek geweest in haar leven.....

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Welkom lizz88!! Gezellig!!

Bloem ik ben inderdaad moe maar het gekke is je raakt eraan gewend.. als ik een paar uur achter elkaar slaap dan denk ik van zooo ik heb goed geslapen terwijl dat natuurlijk nergens op slaat.. :p

Zazou heerlijk nog even allebei op bed.. Eigenlijk zouden wij als mama dan even heerlijk op de bank moeten gaan zitten met de beentjes omhoog.. maar ik betrap mezelf er altijd op dat ik dan als een gek ga schoonmaken ofzo..

Ik werk 24 uur per week maar ik hoop dan mijn man dit jaar nog een hogere functie kan krijgen en dan gaat hij meer verdienen en dan ga ik 16 of 20 uur werken. Maar het is nog niet zeker of hij die functie krijgt..
    We hebben het vorige week al gevierd omdat mijn zwager en schoonzusje er toen ook waren. Dat vond iedereen gezellig om ze ook even te zien.

Wat vervelend dat je dochter niet goed groeit. Mijn jongste groeit ook niet goed.. heel langzaam hij heeft een periode gehad dat hij zelfs echt afviel.. Hij wil niet eten..
    Hij heeft tot 6mnd alleen bv gehad en dat ging super hij was een lekkere bolle baby maar daarna moest hij gaan eten maar dat ging voor geen meter.. En nu eet hij nog maar super weinig..
    Hij eet elke ochtend yoghurtsoep, waar ik dan extra rijst ingooi zodat het lekker dik wordt dan is het net pap.. Dat is het enige wat hij eet.. En vlees.. bbq vind hij heerlijk.. :D
    Het lievelingseten van mijn oudste is ook kikkererwten met rijst..:D

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Fijn dat je dan misschien wat minder kan gaan werken! Begrijp dat je eraan went inderdaad, op een gegeven moment ga je ook gewoon door op de automatische piloot! Weet er alles van;).
    Vervelend zeg dat hij zo slecht eet, lijkt me heel moeilijk! Yoghurt soep is hier ook favoriet, bij beide haha..

5. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend allemaal..hopelijk gaan jullie kindjes gauw groeien.

Ik werk ook 24 uur als verzekering adviseur..zit in de financiële dienstverlening dus.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Waar wonen jullie trouwens?

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bloemmm was ze wel goed gegroeid?
    Hier staat S.eyhan ook al 1.5 jaar op 13.5 a 14 kg.
    Maar gaat wel enorm de hoogte in.

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja qua lengte was het ietjes afgebogen, maar wel goed gegroeid!

9. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloemm..ik woon vlakbij groningen

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier maakten ze geen problemen hij volgt zijn eigen curve:)
    Maar hij heeft ook zoveel energie hahhaa.

11. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    @liz: welkom! gezellig!
    @mavi: hier kruidvat testen, maar ga straks ook action proberen. verder ben ik net als bloemmm een thuisblijfmoeder. Ben van oorsprong pedagoog maar het is zo lastig om werk te vinden dus heb gewerkt tot de bevalling van de oudste en toen bewust thuis gebleven. Dat vind ik bij tijden heerlijk, maar kan ook enorm verlangen na een momentje voor mezelf. Wil ook wel weer werken maar weet niet zo goed wat... Zou fijn zijn als je minder kan werken idd! 24 uur is opzich nog te doen, maar je werkt denk ik bijna alle dagen omdat je alleen de ochtend werkt?
    @bloem: knuffel voor jou voor de zorgen om je mooie meid!

Hier wel mama tijd gehad, heel fijn! nou tegenwoordig als ik mama tijd heb dan doe ik ook niks hoor! tenzij het echt niet anders kan omdat ik de volgende dag weg ben of savonds druk ben of wat dan ook... dat heb ik mezelf wel aan moeten leren maar als ik de hele dag door moet zonder 'me time' dan trek ik t niet:p hahaha
    Maar mn oudste slaapt niet alle dagen meer, maar probeer hem iig wel altijd een uur op bed te hebben.
    En nou ligt de oudste ziek op bed met 39,5 koorts... vond m al wat hangerig en dat gekke naar bed willen uit zichzelf... Ben alleen heel hard aan t duimen dat het geen waterpokken zijn! hij heeft 3 weken terug bij iemand gespeeld die dat afgelopen week heeft gehad. dat zou niet fijn zijn met de vakantie in t vooruitzicht.

nou heel verhaal!:D

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier ook geen problemen gehad, heb zelf gebeld omdat ze nu ook haar eigen curve niet meer volgt, het lijntje is duidelijk afgebroken.. Eerst eens kijken wat de KA vindt en dan zien we het wel. Hier ook heeeeeel veel energie haha..

13. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn meisjes zijn ook fijntjes...maar volgen eigen lijntje dus dan is t prima.
    Als hij af buigt inderdaad zou ik er ook even naar laten kijken.

Zazou..ik werk 24 uur verdeeld over drie dagen, ik vind t een heerlijke combi zo.
    Oeh hopelijk nu nog geen waterpokken..de meisjes hebben t beide in april gehad dus ben er weer van af.

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nee inderdaad, de waterpokken is echt niet grappig! Ik duim dat ze weg blijven!! Ik probeer ook zoveel mogelijk te rusten in mijn mama tijd. De oudste slaapt ook niet meer elke dag, maar ook ik probeer haar toch een uurtje op bed te leggen.

Liz, jij gaat ook op vakantie toch? Waar gaan jullie heen?

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Het cb deed vorig jaar al moeilijk omdat ze bleef hangen, maar ik maakte me absoluut geen zorgen en de HA ook niet. Dus nu indd even laten kijken. Ik en mijn man kunnen ook alles eten zonder een gram aan te komen en aankomen is bij mij ook altijd een issue geweest, dus het kan ook gewoon aanleg zijn.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Waterpokken heersen meiden, hier zoonlief ook.
    En ik lekker verkouden ervan pffffff.
    Zo nu breek ik uit hahaha.

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha, succes met je mooie zoon <3
    Hopelijk is ie (en jij ook!) snel beter!

18. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier slaapt de oudste al niet meer..

Kan idd aanleg zijn.

Woensdag gaan we 15 dagen naar Tunesië..goede afleiding hihi

19. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hier ook allebei de waterpokken net achter de rug. Maar eigenlijk hebben ze er beiden geen last van gehad. Ik had kids clin schuim gehaald bij de apotheek.. Het is wel duur maar het werkt super en ik heb het voor alle twee gebruikt en het is nog niet op..
    Ik ga slapen dames.. dan is het hopelijk snel ochtend en dan ga ik een testje wagen..

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat lekker zeg! 15 dagen! :D

Welterusten Mavi! Laat je het ons weten morgen ochtend??

Deel Deze Pagina