ohh wat jammer mavi! hopen op de.volgende ronde dan maar. trek je het een beetje dat je er zo op moet wachten? of maakt t je onzeker? hier vanmorgen op de koffie geweest bij kennissen. oudste had nog wel verhoging maar was wel vrolijk en hij had ook wel zin om te gaan. dus heb t maar.gedaan vannacht onstuimig nachtje met een nat bed.voor de oudste... fijnnn... hij was van 5 tot 7wakker. daarna.geslapen tot kwart over 9. ik ben kapot haha. dus straks even rusten. jullie nog plannen?
Ik weet niet waarom.. maar deze ronde ben ik er wel een beetje klaar mee.. de vorige keren kon ik het beter accepteren.. maar mijn vriendin zegt ook je hebt nog tot donderdag.. misschien wordt hij nog wel positief.. maar of ik daar in geloof.. Ik heb net mijn kast in de woonkamer leeggehaald om op te ruimen. Maar nu moet ik hem weer inruimen maar ik heb geeeeeeeeen zin.. Maar het moet want ik krijg straks visite voor de verjaardag van mijn oudste... Ik woon trouwens in zuid-holland vlakbij leiden. Mijn beste vriendinnetje woont ook in Wormer..
Ik duim ook op een positieve test over 2 dagen Mavi! Hoe gaat het meiden? Zazou hoe voel jij je? Wat leuk dat je hier een vriendinnetje hebt wonen Mavi! Kom je hier wel eens? Leiden is ook niet zo heel ver!
Ik heb de testen inmiddels weer terug 😂😂😂😂 Hoezo schrijf je dat niet??? Je voelt je zwanger he
ahahah nee joh, is nog veel te vroeg mn lichaam houdt me gewoon voor de gek en ik zoek overal wat achter wanneer ga je testen?
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/518799-wie-gaan-voor-zijn-zwanger-derde-kindje.html Hier is nog een clubje met wat meer meiden als jullie dat ook leuk vinden!
jong en 3 is bijna niet meer van deze tijd natuurlijk.... iedereen wil eerst carriere maken en tegen hun 30e begint er opeens een wekker te tikken