Jonge mama's die voor een derde gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloemmm, 15 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    bloem ik kom soms in wormer maar niet zovaak.. ik vind het best nog een stuk rijden 100 km heen en weer.
    Wat knap dat je kan wachten met testen..

Zazou wat is jou NOD? Heb ik even gemist denk ik.. en geen zin om terug te zoeken:$:cool:

Ik heb hier inmiddels buikpijn.. dus dat zal wel iets roods betekenen.. :x

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh balen Mavi! Hoop dat je alsnog positief test!!
    Wormer is echt maar heeeeel klein, dus ze zal wel dichtbij me wonen :D

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    hahaha dat moet wel.. misschien ken je haar wel.. :p

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik won hier pas sinds ik getrouwd ben, dus ik ken hier niet veel mensen :D

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb getest en hij is omowit, had ook wat bruin bloed bij het afvegen.. dat wordt dus op naar de volgende ronde! Dat gevoel had ik ook wel! Zal morgen of uiterlijk overmorgen zeker wel ongesteld worden.

6. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb ook getest ook omo wit.. jammer hoor. Voor jou ook bloemm op naar de volgende ronde! Hopelijk met meer geluk.

7. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hoi meiden ben ik ook weer! Mn telefoon had wat kuren dus kon alleen via de tablet of laptop afgelopen dagen en dat lukt overdag niet echt Haha... Dus nu een nieuwe telefoon rijker

@mavi en bloem.: jammer meiden! Het is jullie zo gegund!
    Mijn NOD is over precies een week. Ben erg benieuwd....

Nou nu lekker voetbal kijken!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik had sowieso niet de gedachte dat het in 1x raak zou zijn, dus de teleurstelling valt gelukkig reuze mee :D. Juli zou ik wel een hele mooie maand vinden, weer april uitgerekend. Nog lekker in feb naar de negenmaandenbeurs en de laatste dingetjes shoppen.. Dus op naar Juli :D

Heel spannend Zazou! Nu ga ik mee tellen tot jou NOD :D

9. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Ah ja de 9maandenbeurs zou ik ook wel een x heen willen... maar kan alleen als t nu niet raak is.
    Nou kga nog even aan de slag... moet mn huis nog opruimen, douchen, bedopmaken... zucht. Krijg morgen koffievisite... op t belachelijke uur van 9 uur :p dat wordt gewoon de wekker zetten morgen.

10. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Nou inderdaad juli lijkt mij ook wel wat.. De negenmaandenbeurs is heel leuk :D 3 jaar geleden heb ik mijn kinderwagen daar gekocht.

Het zou ook wel mooi uit komen met de vakantie.. dan kan ik 6 weken naar Turkije :D Normaal krijg ik maar 3 weken vakantie maar dan kan ik in mijn verlof met mijn vakantie erachteraan geplakt.. lijkt me heerlijk..

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    9 uur visite... Schandalig :p

12. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    hahah inderdaad wie verzint dat om 9 uur visite.. Maar je hebt wel wat aan je dag. Hij duurt lekker lang.. :D

13. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Haha ja dat is alleen leuk als de kindjes lief zijn:p
    Pfff haha ja twas ook niet mijn idee, maarja die moeder komt direct nadat ze haar kind naar school heeft gebracht en anders blijft ze maar fietsen. Ook een beetje sneu;)

Ja als t hier niet rak is wacht ik ff een paar maandjes. April en mei zijn zo druk, helemaal als bloemmm ook nog een april of mei baby krijgt:p:p:p

14. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    En heb je nog getest bloem???

Zazou was je visite gezellig?

Hier vanmorgen niet meer getest maar ook nog niet ongi..

15. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Ohh blijft spannend dus nog even. Jaja visite was erg leuk. 2 kindjes in precies dezelfde leeftijdscategorie als mijn Kids dus het was een lekkere puinhoop :p nu liggen de kids nog lekker te slapen en ik ben ook moe. Word gek van mezelf van die rare voortekens... pff. Kan ook om van alles huilen... laat die dagen maar snel voorbij gaan. Oh geloof dat ik iemand wakker hoor worden.

Zo nog even wasje vouwen en koken en vanavond nog ff strijken. Fijne dag opvulling weer :p

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha zazou, jij bent gewoon hartstikke zwanger hoor!! :D

Ik heb niet meer getest Mavi, maar ben ook niet ongesteld nog.. Zal morgen even kijken.. Meestal ben ik ongesteld als ik wakker wordt of in de nacht. Ga jij nog testen? Of wacht je nog even?

17. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    hahah zazou ik hoooooop dat je gewoon zwanger bent!!

Bloem ik heb niet meer getest maar ik ben ook nog niet ongi geworden. Ik wordt ook meestal 's nachts of 's morgens als ik op sta ongesteld.. dus ik ben benieuwd morgenochtend.. ik heb wel al de hele dag buikpijn.. maar niet zoals voordat ik normaal ongesteld moet worden het zit hoger zeg maar.. dus het blijft nog even onduidelijk..:)
    ALS ik morgen niet ongi word ga ik zaterdag een test kopen want ze zijn op en uit zelfbescherming heb ik er maar geen een gekocht vandaag.. :p

Ik was ook van plan om te gaan strijken vanavond, maar we waren laat terug van het wielrennen van mijn oudste zoon.. en nu heb ik er geen zin meer in.. :p Ik kijk de herhaling van gtst en even hier bijlezen dat is veeeeeel leuker.. :D

18. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Jullie houden t spannend meiden!! Ben benieuwd naar morgen. Ik baal dat ik idd al die testen heb... zat vanmiddag al te googelen hoeveel dagen voor nod je kon testen:p
    Hier alle huishoudelijke dingen kunnen weg werken gelukkig. Manlief nog 1 dagje werken en dan vakantie!! Hoe heerlijk!

Jullie nog plannen t weekend? Hier zal t vooral vakantieboorbereiding zijn denk ik

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja dat is vervelend van testen in huis hebben.. Hahaha!
    Laat ze verstoppen door Zazouman 😂. Joehoee! Vakantie!

Ik heb een hekel aan strijken Mavi. 9 van de 10x doet mijn man dat, dus ik geef je groot gelijk haha.

20. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Nou.... hier geen testen meer nodig vanmorgen ongesteld geworden.. en jij bloem gaat het bij jou nog goed?

Deel Deze Pagina