Hallo allemaal, ik ben een nieuw onderwerp gestart en ben nieuw hier, omdat ik merk dat ik toch behoefte heb om mijn hart te luchten. In augustus 2012 ben ik gestopt met de pil. Na 1 jaar nog niet zwanger en besloten om naar de huisarts te gaan. Hier zijn mijn man en ik onderzocht en bleek mijn man traag zaad te hebben (tot 2 maal toe getest). Ook bleek ik een chlamydia infectie te hebben gehad (waardoor ik mijn ex heb vervloekt!!) Omdat beide uitslagen niet goed waren zijn we doorgestuurd naar de gynaecoloog. Ook hier is mijn man zijn zaad tot 2 maal onderzocht en hier bleek dat hij genoeg bewegende zaadjes had. Ik heb een onderzoek gehad waarbij mijn eileiders doorgespoten zijn (ik weet even niet meer hoe het heet) Ook bij mij was er niks aan de hand. We kregen het advies om te blijven proberen tot augustus dit jaar. Omdat we nog steeds niet zwanger zijn, 2 weken geleden een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog, hier kunnen we 11 juli terecht. Sinds februari zijn we niet echt meer bezig om zwanger te raken, omdat we het idee hebben dat het toch niet op de natuurlijke manier gaat lukken. Totdat.... Ik eergisteren heel licht bloed verloor. Dit was roze en iets slijmerig. Ik voelde eergisteren avond een echte PLOP in mijn baarmoeder. Nu, sinds 2 dagen, ongesteldheidskrampjes, maar geen bloed. Ook een trekkerig gevoel naar mijn linkerlies en iets gevoelige borsten. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Volgende week maandag is mijn NOD. Ik verwacht niks, maar dit is toch helemaal nieuw. Elke keer de onzekerheid , om gek van te worden. Zal het nu dan toch????