Dames! Het eerste topic was volgens mij de minst actieve van allemaal! Waarschijnlijk daarom ook gesloten Herkansing dan maar?! Hoe gaat het met jullie? De einde komt al aardig in zicht he!!
Jaa het schiet al aardig op! Iedereen al klaar met de babykamer? Ik ben bijna klaar. Nog niet helemaal
kamertje is helemaal klaar! Alleen nog kleertjes en textiel wassen enzo, maar dat kan lekker in m'n verlof. Nog 4 weekjes werken!
Het is inderdaad niet actief hier.. haha. Is er nog een lijst met namen die actueel is? Hier nog bezig met de babykamer. Maar het gaat de goede kant op Zodra hij af is ga ik inruimen. De zwangerschap loopt allemaal anders dan verwacht en heb weinig energie dus neem de tijd er maar voor.
De recentste lijst met toevoegingen: Als je aanpassingen hebt, voeg ze toe! ♥ Zwanger ♥ 12 - Goudvis3008 - 20 jaar - 1e kindje 16 - Sarina19 - ?? jaar - 1e kindje 17 - Cherelles- ?? - 1e kindje- Jongen 18 - Hummeltje2015 - 32 jaar 2e kindje 19 kzh - 29 jaar 2e kindje 19 82Fie - 32 jaar 1e kindje - meisje 19 Scorpion - 30 jaar 3e kindje - MEISJE 20 Mildredvo - 21 jaar 1e kindje 20 Lolliebol - 28 jaar 2e kindje 20 Roos1978 - 36 jaar 2e kindje - Jongen 21- Naeema - ?? - ?? - Meisje 22 MissyC - ?? jaar ? kindje 22 Mich1987 - 28 jaar 3e kindje 22 Rietje84 - 31 jaar 2e kindje 22 lym - ?? jaar 2e kindje 22 mayo89 - 26 jaar 1e kindje- Jongen 23 Selma85 - 29 jaar 1e kindje 23 yvon365 - 30 jaar 2e kindje 24 1719 - 26 jaar 2e kindje 24 elle2015 - ?? jaar 2e kindje 24 carlaaa - 28 jaar 2e kindje 24 UmmK - 23 jaar 1e kindje - Jongen 24 Zolief - 29 jaar 2e kindje 25 Bridgett - 35 jaar 4e kindje 25 Miek88 - 26 jaar 1e kindje 25 jeldou - ?? jaar 3e kindje 25 Marjo38 - 39 jaar 1e kindje 25- Lenn77 - ?? - 2e kindje - Jongen 25 - Lissiekrekel - ?? - 1e kindje - Jongen 25 - Mar190 - ?? - ?? kindje - meisje 26 Danitsja1988 - 27? jaar 4e kindje 26 MissyC - ?? jaar 2e kindje 27 Esje87v - 27 jaar 1e kindje 27 Meid1989 - 25 jaar 2e kindje 27 mamavanSem1 - 29 jaar 2e kindje 27 Devilschase - 29 jaar - 2e kindje 28 Helena88 - 27 jaar 1e kindje - Meisje 28 Kiki70 - 25 jaar 2e kindje - MEISJE 29 Liese78 - 36 jaar 2e kindje 29 - nath86 - 29 jaar 2e kindje 30 Lizzy01 - 27 jaar 1e kindje 31 Babs78 - 37 jaar 3e kindje 31 dptje - 25 jaar 1e kindje 31- Natascha1983- ?? jaar - 2e kindje 01 Helena88 - 27 jaar 1e kindje
Zou ook graag mee willen schrijven! Hier nu 33 + 2 ( 20-12 uitgerekend ) ben zwanger van ons tweede kindje. Hij word met 40 weken gehaald dmv een geplande keizersnede maar hoop dat hij zich daarvoor spontaan meld en dat de spontane bevalling ook goed gaat!
Heyy dames. Ik zou ook graag willen meekletsen. Ik ben eigenlijk uitgeteld voor 8januari, maar soms heb k het gevoel (en soms dan ook weer niet) dat ik in december ga bevallen. Ik kan eigenlijk al niet wachten. Ik ben zo benieuwd naar mijn kleine wereldwondertje.
En toe waren er al weer 5! Zullen we anders met een verse lijst beginnen, om het overzichtelijk te houden? Aangezien veel uit de vorige lijst dit topic al lang weer zijn vergeten Vul maar weer aan! ♥ Zwanger ♥ 20 Mama to be88 - ?? jaar - 2e kindje 24 Zolief - 29 jaar 2e kindje 27 Esje87v - 28 jaar 1e kindje - Jongen 28 Helena88 - 27 jaar 1e kindje - Meisje 8/1 Emib - ?? jaar - 2e kindje - Jongen
Hoe gaat het met iedereen? De werkenden onder ons zullen al aan het aftellen zijn tot ze met verlof kunnen? Ik moet nog twee korte weekjes! Ondanks de voorspoedige en vrij gemakkelijke zwangerschap, merk ik wel dat mijn batterijtje inmiddels een beetje op begint te raken. Ben wel toe aan een paar weekjes luieren
♥ Zwanger ♥ 20 Mama to be88 - ?? jaar - 2e kindje 24 Zolief - 29 jaar 2e kindje 27 Esje87v - 28 jaar 1e kindje - Jongen 28 Helena88 - 27 jaar 1e kindje - Meisje 8/1 Emib - 28 jaar - 2e kindje - Jongen[/QUOTE]
Ik heb de lijst aangevuld. Oo nog maar twee weekjes werken, leuk!! Ik heb er nog 6te gaan, maar ik ben ook echt de laatste tijd zo moe dat k er helemaal geen zin meer in heb. Zijn er personen die voorweeen hebben?? Want ik heb hier echt last van.
Misschien door het indalen? Hier geen last. Wel veel last van harde buiken gehad. Waarschijnlijk vanwege stress. Dus zit nu thuis zonder dingen die moeten. Nu gaat het beter.
Voorweeën, nee.. Dacht dat t daar ook nog wat vroeg voor was. Niet dus.. Ik ook harde buiken. Op één of andere manier iedere keer als ik net heb geplast. Maar heb er gelukkig niet echt last van.
Al gebeurd. Gewoon een gek zwangerschaps dingetje. Had ook geen verdere symptomen ofzo die bij een ontsteking passen. Ik las dat het waarschijnlijk zou kunnen komen omdat je baarmoeder na het legen van je blaas ineens meer ruimte heeft. Klinkt opzich wel aannemelijk.
Nou hier nu een griepje te pakken. Verder loopt er hier nog een peuter rond van 2,5 dus echt veel tijd om te rusten is er niet helaas. Ik werk gelukkig nu niet al vanaf begin van deze zwangerschap ( mag je zelf voor kiezen ) maar gaat strakjes wel even wennen worden. Wij zijn pas verhuisd en ben ook nog druk bezig met de babykamer. Zondag 34 weken en wil over 2 weken wel klaar zijn met alles en even 4 weken daar niet meer aan hoeven denken!
Mag ik ook (weer) meekletsen?! Harde buiken na plassen of door volle blaas is heel normaal zei vk tegen mij. Je baarmoeder is een spier en reageert op prikkels zoals een volle blaas. En als je idd check hebt gedaan voor blaasontsteking dan hoort het er gewoon bij! Mama88, wat balen van je griepje. En soms wel zwaar dat er nog een peuter rondloopt he?! Hier idd ook zo! Helemaal niet gewerkt en daar kon je voor kiezen, hoe dan?! Ik nu lekker met verlof, grote verbouwing achter de rug dus ni tijd om de nieuwe kamer van dl in te richten en dan de babykamer jongensachtig te maken!
Wat al die pijnen ook zijn, we moeten blijkbaar nog volhouden. Ik zeker. Nog 9weken te gaan. Dat is nog te laang!! Help Ook ik heb hier een kleintje lopen van net een jaar.. En ze is deze nacht ziek wakker geworden. Ik heb dus niets geslapen. Ik ben zoooo moe 😕😕 Na twee weken moet ik weer op controle. Ik ben benieuwd of de baby dan al ingedaald is. En kijken ze dan ook al of je ontsluiting hebt?? Ik herinner me dit niet meer van de eerste zwangerschap.
Ik heb echt respect voor de dames die al kleintjes hebben rond lopen. Zo'n zwangerschap is al zwaar genoeg van zichzelf, hoe moet dat dan niet zijn als je, hoe gewenst en lief ook, nog zo'n kleintje rond hebt lopen..
Haha, esje. T is idd wel heel anders. Bij de eerste deed ik alles waar ik zin in had. Ik kon slapen, shoppen wanneer ik wou, maar nu moet ik telkens rekening houden. 😁