Hallo allemaal, Ik wil eens heel brutaal een blogje plaatsen. Mag dit niet dan verwijder het maar meteen. Ik merk nu de kinderen wat ouder worden. Ik best wel verlang naar gezellige meiden om mij heen. Gezellig samen hapje eten. heerlijke bankhang avonden met een glaasje wijn, of een bak thee. Bioscoopje,terrasje (in de zomer dan haha) shoppen en ga zo maar door. Kortom vooral gezelligheid. Ik merk niet steeds alles met mijn man te willen doen. En door mijn verhuizing is het tussen komen hier in mijn woonplaats niet zo gemakkelijk. Mischien is dit een manier om nieuwe mensen te leren kennen. Het liefst moeders. Ik ben 30 en we hebben 2 kinderen. Getrouwd. Ben je nieuwschierig? Aarzel dan niet maar mail gezellig! Wie weet vloeit er een leuke gezellige vriendschap uit. Het liefst uit de provincie Groningen.
Woon net niet aan de ondergrens.. Wij wonen in Zuidoost Groningen vlak aaan de Duitse Grens.. Maar hoe dan ook meer dan een half uurtje rijden vanaf van jou is het vast niet Stuur anders een pb kan ik je daarin vertellen waar ik woon in elk geval hebben wij het ken getal 0599 Groetjes
Dan woon je waarschijnlijk dicht bij mij. Ik ben een moeder van 5 kinderen en ik ben 31 jaar. Ik zal je ook even een pb´tje sturen, lijkt mij erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Ja leuk stuur maar pb ben heel nieuwschierig waar je ongveer in de buurt woont haha. Zo mama van 5 dat is veel. Is het druk? Groetjes