@Prinsessa: Elif is een prachtkind, jammer dat ze last heeft van haar tandjes, maar het komt goed meis! En slaapt ze in het algemeen ook goed?
Goedemorgen Arme Elif.. Vind t zo sneu als ze zo last hebben van de tandjes! Fayenne heeft nu 2 ondertandjes en boven komen ze ineens alle 4 Ook echt niet eerst d'r voortanden, nee eerst 1 daarnaast.. Volgens mij heeft ze d'r nu ook last van want eten/drinken gaat moeizaam. Heel gevecht met d'r om d'r iets te laten drinken met gevolg dat ze om 22.00 wakker werd, huilen.. Vervolgens 23.30 weer toen ben k d'r maar een flesje gaan geven.. Elif, Ediz.. Kijk altijd met veel plezier naar de foto's En allemaal weer lekker gegeten, door bloem ben ik afgelopen zomer ook pastasalade gaan eten haha deze zomer weer met mooi weer!
Goedemorgen!!! Wonderwensje; Wat sneu! Ook al zo'n last van haar tandjes! Ediz is gisterenavond ook een paar keer huilend wakker geworden.. Sowieso weet ik altijd direct dat ie ergens last van heeft als hij huilt, want hij huilt echt serieus NOOIT. Vervelend dat je dan echt op het drinken moet letten.. Eten vind ik nooit zo belangrijk bij die kleintjes, maar drinken is echt zo belangrijk dan he! Wij hadden de pastasalade ook al een jaar niet gegeten geloof ik, haha! Had er ineens zo'n zin in.
Vannacht was een goede nacht haha heerlijk geslapen. En inderdaad haha, ik zag het in je handtekening staan. Spannend hoor meis, waar in je cyclus zit je nu precies? Heel leuk Zal vast prachtig zijn! Zo, dat is zeker snel! Zo zie je maar weer dat het bij ieder kindje echt anders is, niet alleen tandjes natuurlijk maar alle ontwikkelingen in het algemeen. Merk je groot verschil in andere opzichten tussen Mira en Ediz? Ja, heel leuk ! Hmmmm jammie, klinkt super lekker wat jullie hebben gegeten gister, krijg er trek van! Dankjewel!! Jouw kindjes zijn ook prachtig maar dat wist jij al haha. Wat lief zeg!! Dankjewel lieve schat! Kaan is ook een ontzettend knap mannetje en weet zeker dat z'n broertje ook prachtig zal zijn ben zo benieuwd! Jullie vast ook haha. Elif slaapt over het algemeen goed gelukkig. Ze slaapt meestal uit tot 10:30.. haha, ik ben een verwende mama Tot hoe laat slapen jullie kindjes meestal? Aaah, wat zielig ook voor Fayenne! Echt rot dat eten dan ook een stuk lastiger gaat, zo sneu voor die kleintjes Hoe is het vannacht gegaan? Slaapt ze dan wel gewoon goed door? En dus wel opeens een mond vol tandjes straks haha. Fayenne is ook een geweldig mooi poppetje! Vind het leuk om meer foto's van haar te zien! Hmmm lekkerrrrrr! Hier lekker geslapen Vandaag gaan wij niks bijzonders doen, misschien even wandelen. Jullie blijven ook lekker thuis?
Goedemorgen allemaal lieve meiden Weten jullie al wie mamatje is? haha! Ik wilde nog iets typen maar Elif roept... haha. Ze kan zichzelf niet zo heel goed vermaken (ja, heel eventjes haha), mama is echt nodig om haar te entertainen. Hadden jullie kindjes dat ook met deze leeftijd of waren ze wat meer zelfstandig?
Goedemorgen meiden! Hier ook een hele goede nacht achter de rug! Voor het eerst in 4 maanden is Jace maar 1x wakker geweest! Moest echt even schakelen hoor . Prinsessa, dat heeft Jace ook! Die vind het na 5minuten op zijn speelkleed al saai, dan wil hij weer vermaakt worden door mij of papa. Tygo was het tegenovergestelde, die hield het makkelijk een uur alleen vol Ik heb sowieso twee hele verschillende kinderen gekregen in alle opzichten Jace is nu 8650gram en 65cm . En hoe groot is Elif? Hele leuke naam trouwens!!
Lief van je! Dankjewel Wij zijn ook benieuwd naar hem.. Over paar weken heb ik afspraak staan bij JanKoning, voor 4D Live echo, (nieuwste technologie) dan zie precies hoe je baby eruit ziet, en op wie die lijkt ect ect.. *telt de dagen af* @slapen: Heerlijk! en wat knap van Elif!!! Hier is Kaan ook altijd makkelijk geweest met slapen, dat wist je Hij slaapt van 19:30 tot 10:00 (dagen wanneer hij naar de peuterspeelzaal moet dus dinsdag ochtend en woensdag ochtend, maak ik hem 08:30 wakker, en brengt papa altijd Kaan naar de ptsz) En hij doet nog steeds middag slaapjes van minimaal 2 uurtjes.. Hopelijk wordt mini ook net als zijn broer..
Wat gaan jullie vandaag doen? Wij gaan Kaan zo naar mijn moeder brengen. (We eten daar vanavond ) En daarna gaan we met z'n 2'tjes de stad in, manlief wilt kleertjes kopen.. Voor mini hoef ik niks meer te kopen, hij heeft nu echt alles. Gisteren nog alles van Baby's Only producten gekocht voor hem.. *smelt* Tip: Dinsdag begint de mama mazzel dagen bij Prenatal, dus lekker korting op alles! Mini heeft niks meer nodig, dus ik ga gewoon extra kleertjes kopen, had gisteren al paar stoere setjes gezien.. Fijne zondag meiden! *zwaai*
Even een snelle reactie haha, ben amanda lilaa veel plezier met shoppen! Prinsessa, ik heb as dinsdag mijn NOD maar had gisteren helaas al wat kramp
Ediz kan zichzelf best goed vermaken, maar hij heeft soms van die periodes... In sprongen bijvoorbeeld, of is het bij Elif altijd zo? Anders zou het een sprong kunnen zijn. Heerlijk Chaotic! Jace begint het nu echt door te krijgen! *Hearteyes* @Lila;Veel plezier met shoppen vandaag! Heerlijk dat je zo goed geslapen hebt. @Slapen;Mira en Ediz liggen er meestal ook om 18.45-19.00 in en worden tussen 8.00 en 9.00 wakker. Ook heerlijk dus. Mira en Ediz verschillen ook enorm. Mira heeft het eerste jaar voornamelijk gehuild en ik had mijn handen echt vol aan haar. Bij Ediz vergeet ik soms dat ie er is haha.. Hij is heel makkelijk. Alleen de eerste 4 maanden heeft ie bij mij (op mij!) geslapen, maar dat liep vanzelf weer los. Hij had ook verborgen reflux zoals zijn zus, maar de medicatie was direct de oplossing. Maar slapen, eten, spelen dat is allemaal zijn grootste hobby.. Dus heb er geen kind in. Hij is wel veel vaker ziek geweest dan dat Mira was, maar dan is bij mij zijn meestal al genoeg Ik geniet in ieder geval van beide!!
Super leuk! Thanks bloemmm voor de tip! Wel onder een andere nick.. en weet je ben mijn oude gewoon vergeten! Leuk om te zien hoe iedereen nu is na ruim 1.5 jaar?
Nee volgens mij iets met snoetje? Maar zeker weten doe ik het niet Of bedoel je of ik sharissa ben? Dan klopt dat haha!