jonge mama's uit breda??

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door toetie, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Toevallig zeg, zoveel Oosterhoutse dames. Ik ben een ex-Oosterhoutse...

2. Eloa87

Eloa87 Actief lid

27 jun 2011
    149
    0
    0
    gastouder
    Noord-Brabant
    @Jewe,
    ooooh, lekker zeg!!! Wat een tripje met het werk trouwens!! Nee, ik ga ook niet naar Oosterhout live, vind ik dan weer net iets té (zeker met mijn buik nu).
    Groot gelijk dat je er even tussenuit gaat!! Wij zijn 2 weken geleden geweest naar zo'n soort gelijk iets. Hopelijk voel je je wat beter als je terug komt.

@Speentje,
    Ex-Oosterhoutse, verhuisd omdat je het hier niet leuk vond??? :p

Hier gaat alles wel ok, gisteren ineens een uur lang weeën gehad. Of ze zich nu omgedraaid heeft of dat het indalingsweeën waren, géén idee. Ze kwamen om de 8 minuten op een gegeven moment en ik zei tegen mezelf: als dit nog een half uur doorgaat bel ik de VK. Toen stopte het :p
    Ik denk zelf dat ze zich gewoon omgedraaid heeft en dat dat zoveel pijn veroorzaakte.

Ik ga eens wat in huis doen en straks hopelijk nog een beetje genieten van het weer :D

3. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    goedenmorgen dames..
    wat leuk dat jullie dezelfde mensen kennen :p
    balen van de ontlasting.
    hier hadden we er 1 en die poepte echt maar 1 keer per 3 a 4 dagen toen elke dag 1 keer en nou zeker 3 keer per dag en met een max aan7 keer..
    hier goed aan het balen we dachten dat onze hond niks meer stuk beet dus alweer 3 a 4 weken los als we niet in de kamer zijn of weg zijn nieuw tv kastje en waar is ze op gaan kauwen op de poot van het tv kastje terwijl dat er 2 bottten liggen voor ieder 1:s
    ooh bijna weekend.
    gelukkig want wil wel even gezellig met mijn ventje genieten..
    mijn buren kan ik wel ville die honden van hun blaffen veel nou hadden ze die pupp al een stroomband omgedaan maar die reageerd daar niet meer op nou hebben ze zoon piep band heel leuk en aardig maar ons huis is in 3 appartementen onderverdeelt dus mijn honden hebben er ook last van dus nu had ik de keuze of de kleine word de heletijd wakker van het blaffen of mijn honden worden ook gestraft als die van hun blaffen:S vind het zo sneu.
    hier nog even slapen kei last van mijn rug dus niet geweldg geslape vanacht en nou ligt de kleine op bed dus pak ook even mijn tijdje al is het maar een half uurtje:D

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eloa: Zijn wel tekenen dat er wat staat te gebeuren toch? Hopelijl heb je gelijk en is je kindje aan het indalen.

@Toetie, Wt vervelend dat jullie zoveel last hebben van de honden van de buren. De buren zullen het vast ook heel vervelend vinden denk ik.

Hier kwam gister mijn man naar me toemet de vraag zulen we voor een tweede gaan? Yes! Yes! Yes!

5. Eloa87

Eloa87 Actief lid

27 jun 2011
    149
    0
    0
    gastouder
    Noord-Brabant
    Hey hey!

@toetie, jammer van die honden... en idd een moeilijke keuze. Hebben je honden erg veel pijn als dat ding afgaat???

@jewe, ach, nog niks aan de hand hier hoor ;) Ik denk dat ze ingedaald is, voel de bewegingen ook heel anders nu ineens.
    Super dat je man uit zichzelf naar je toe kwam zo!!!!!! Helemaal geweldig, gefeliciteerd dat jullie er weer voor gaan ;)

Hier alles goed, onwijs druk weekend gehad wat voorbij vloog als een gek. Erg jammer dat het weer maandag is, maar ja... Gisteren lekker gebarbeknoeit bij mijn moeder...
    Alleen we gingen met zijn 2-en ernaartoe en kwamen terug met 3 kids :(:D
    Mijn zoon was van het weekend bij zijn vader en werd daar afgezet en vervolgens zeiden mijn 2 zusjes dat ze wel wilden logeren :p
    Dus nu zitten er hier ineens 3 in huis. Mijn vriend blij dat ie moest werken, hahahaha :)

Groetjes,
    Sanne

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Eloa, Dat zal wel een lekkere drukke boel zijn nu daar bij jullie. Haha.

Zometeen nog even wat spullentjes in pakken en dan gaan we vanmiddag lekker even een weekje op vakantie.

7. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    veel plezier op vakantie:p
    nee mijn honden hebben geen pijn maar door de hoge toon die vervelend is worden ze gestraft terwijl ze nikd doen:s

hier is het rustig lekker de slaapkamer gepoetst en de halve keuken dadelijk de keuken afmaken als mijn meisje wil gaan slapen:p

8. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Mag ik me hier ook aansluiten. Vind mezelf ook een aardig jonge moeder, zelf 26 een een dochtertje van 1,5 jaar, en ik ben een Oosterhoutse die zeer binnenkort naar Breda gaat verhuizen.

9. Eloa87

Eloa87 Actief lid

27 jun 2011
    149
    0
    0
    gastouder
    Noord-Brabant
    jewe,
    Geniet van je vakantie!!!

Toetie,
    aaaah, ok... ja, het is idd vrij vervelend dat ze ook gestraft worden. Lekker bezig geweest in huis dus!! ;)

Chantal(leke),
    welkom ;) Ach gos, ga je weg uit het mooie, schitterende Oosterhout??? :p ;):D
    En 26 is zeker nog jong... :D

Hier gaat alles goed... drukke boel is iets minder druk... mijn jongste zusje moest gisteren naar de EHBO... arm gebroken :( (ze is 4 jaar).
    Arm droppie is het nu... maar ze was wel verontwaardigd dat er geen rose gips was :p
    Verder ik flink last van harde buiken, maar ik laat het nu maar btje over me heen gaan :)

Nou, ik ga weer verder hier!!!
    Groetjes,
    Sanne

10. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    @ eloa
    Ga inderdaad (tijdelijk) het mooie Oosterhout verlaten. Nieuwe liefde gevonden en die woont in Breda. Zou Oosterhout liever niet verlaten maar er zit even niets anders op.
    Wat betreft die harde buiken, doe rustig aan en neem op tijd echt de nodige rust he.

11. Eloa87

Eloa87 Actief lid

27 jun 2011
    149
    0
    0
    gastouder
    Noord-Brabant
    @Chantal
    Super toch!!! Lekker ervan genieten en dat is belangrijker dan Ohout of Breda hoor ;) Als je hier moet zijn sta je er binnen 10 minuten met de auto (bus ietsjes langer, vooruit).

Hier gaat het wel... slapen wordt steeds moeilijker en pijnlijker... zit ik net achter de pc, begint heel mn buik te vervormen... 1 kant was bijna plat en 1 kant stond loeihard en omhoog... :$ Zag er erg vreemd uit :p
    Ze zal het wel naar d'r zin hebben daar binnen :)

helaas begin ik nu toch wat meer striae te krijgen... oude littekens van bij Finn die verder "scheuren" en nieuwe die vooral op mijn bovenbenen terecht komen... baal ik wel een beetje van :x Maar ja, hoort erbij!

Hoeist hier allemaal???
    xx

12. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Het genieten is inderdaad belangrijker en dat doen we dan ook met volle teugen.
    Ik had met mijn zwangerschap ook enorm veel last met slapen maar ik kon niet duidelijk aanwijzen wat er nou zoveel last bezorgde. Maar het is precies zoals je zegt, het hoort er bij.
    Je zou voor de striae kunnen smeren met bio-oil. Heeft bij mij erg goed geholpen, hoewel ik door het vele afvallen (15 kilo in 1 jaar) er op mijn benen toch ook wel striae zit hoor.

13. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    goedenmiddag,
    hoi chantalleke
    waar ga je ergens in breda wonen als ik vragen mag:$
    @eloa87 jij hebt ook nog een jong zusje mijn broertjes zijn 11 en 6 vind het zo leuk als die van 6 de kleine de fles geeft;)
    @hier
    ja druk bezig met vanalles zaterdag lekker mijn verjaardag vieren de 14de jarig heb er zin in:D
    de kleine van de week met fruithapje begonnen mog de fles niet meer ophogen omdat ze dan teveel krijgt:S maar als ze honger heeft moet ze tog eten dus nou krijgt ze elke dag wel geteld 1 hapje zo'n schattig gezicht..
    nou maar even snel nog wat dingen doen want de kleine ligt zo lief te slapen..

14. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    @toetie
    Natuurlijk mag je dat vragen maar ga niet het adres hier neerzetten. Kan wel zeggen dat het in het Brabant Park is.
    Zie dat je bijna jarig bent. Alsvast gefeliciteerd.

@hier
    Een verschrikkelijke nacht achter de rug. De kleine wilde heel graag slapen maar er zat waarschijnlijk iets dwars waardoor ze de hele tijd lag te draaien en te jammeren.
    Uiteindelijk bij mij in bed gelegd en de laatste keer dat ik op de wekker keek was om 2.00 uur. Daarna zijn we eindelijk in slaap gevallen. Om kwart over 5 was ze weer wakker. Om half 7 weer in bed gelegd en tot was het 8 uur. Hopen dat ze vandaag overdag een beetje wil slapen. Is dan zo zielig.

15. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @chantalleke
    ja klopt de 14de ben ik jarig eindelijk 20:D
    vier het morgen dus we duimen op lekker weer:p
    brabant park is dicht bij mij ik moet daar altijd naar het cb ken de buurt wel een beetje wel een leuke buurt.
    wanneer ga je daar heen?

volgens mij hangt het in de lucht het slechte slapen hier vanacht ook last van gehad ze ligt nou lekker in dromenland want ze werd er een beetje vervelend van;)
    ze zit zichzelf dan zo in de weg.

16. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    We zijn nu nog druk bezig met schilderen maar we hopen eind juli alles klaar te hebben. Definitieve datum weten we nog niet. Is ook lastig te plannen met die kleine van mij. Hij heeft ook een zoontje en die is er de weekenden dat mijn dochter er niet is. Dus het is allemaal passen en meten.
    Kleine ligt nu ook op bed. Was om half 10 weer super moe dus ben benieuwd hoe lang ze zal slapen.

17. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    wat een gepuzzel hemeltjelief.
    hoop dat het allemaal lukt ik denk dat ik lopend pak en beet 10 minuten a 15 van brabantplein woon.
    de mijne was wakker nou ligt op bed van ons tv te blieken in de hoop dat ze dan weer gaat slapen want heeft ze echt nodig..

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hey ladies.

Vandaag weer terug gekomen van vakantie. Het was heerlijk. Tygo heeft het super naar zijn zin gehad, het weer was heerlijk en het park was leuk, dus dan heb je verder geen wensen meer. :D

Zie dat er nog een Oosterhouter bij is, Chantalleke. Bijna ex oosterhouter. Breda is ook leuk wonen en voor de liefde is het toch wel waard toch?
    Sta er eigelijk best wel van te kijken dat er nog zo veel oosterhouters op het forum zitten.

@Eloa, Die kleine heeft het naar zijn zin in je buik zo te lezen. :D

19. Eloa87

Eloa87 Actief lid

27 jun 2011
    149
    0
    0
    gastouder
    Noord-Brabant
    Hey meiden!

Chantal, wow wat ben je veel afgevallen!! Bedankt voor de tip, ga er zeker eens naar kijken!
    ouch, fijn... zo'n nacht :S not!
    Hebben jullie er expres voor gekozen de kinderen apart te houden?? Ik zou het namelijk wel relaxt vinden als je om het weekend vrij had om eventjes saampjes te zijn (misschien omdat ik dat nu gewend ben...)

Toetie, ja heerlijk he... :p Mijn zusje was 10 toen ik beviel en die vond het helemaal geweldig... nu nog trouwens ;) Leuk is dat idd, die eerste fruithapjes en dergelijke... Ik begon toen met groente, omdat ze zeiden tegen me dat zoet er toch wel inging en ik beter kon beginnen met hartig... ach ja, ze worden toch wel groot ;)

Jewe, zo, alweer terug!! Dat ging snel, die week xD Voor jullie al helemaal denk ik ;) Super dat het zo lekker was!!
    En ja, helaas heeft die kleine het prima naar d'r zin idd... zal wel week 41 worden als ik ervoor kies niet ingeleid te worden ;)
    Oh, trouwens... als je op Annemarie d'r facebook kijkt daar sta ik ook op (ze heeft vandaag nog gereageerd op m'n status).. mocht je nieuwsgierig zijn :p (ben ik wel altijd, hihi)

Nou, hier gaat alles rustig zijn gangetje... gisteren is mijn moeder komen helpen in huis, nou... dat was een big deal xD Mijn moeder is niet echt het huishoudelijke type, dus erg leuk om te zien hoe zij zich in de naad werkt voor mij ;)
    Zelf natuurlijk ook meegewerkt, de woonkamer en keuken zijn heerlijk gesopt en schoongemaakt...!! Voelt weer heerlijk vind ik...

Ook staat de ziekenhuistas klaar voor de zekerheid... moest even slikken toen ik het pakje klaarlegde ;)

Ik hoop zoooo dat het niet al te lang meer gaat duren!!! Volgende week weer een echo!!!

Groetjes,
    Sanne

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Eloa, Ik twijfel over wie jij bent op facebook. Heb je mij wel gevonden bij Annemarie? Haar vriend werkt trouwens samen met mijn vriend in de kroeg als plaatjesdraaier. Haha!

Deel Deze Pagina