@ Toetie Dat is dan inderdaad niet zo ver weg. Kom een keer op de koffie zou ik zeggen @ Jewe Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. De liefde is het zeker waard ja En al die Oosterhouters, zo zie je maar weer hoe klein de wereld eigenlijk is he.
@ Eloa Best een goed dieet hoor zo'n scheiding Kun je nagaan wat stress met een mens doet. Wat betreft de weekenden met de kinderen; het is inderdaad de bedoeling dat dit tegelijk gaat lopen maar daar de planning van het werk van m'n vriend al 3 maanden vooruit gedaan wordt is het wachten tot september eer dit dus inderdaad gelijk gaat lopen. Kan niet wachten Eindelijk eens tijd samen "zonder aan de kinderen te hoeven denken"
Hey meiden, @jewe... ja, had jou wel gevonden... xD Jeejtje... blijft toch Oosterhout he, klein wereldje allemaal zo Welke kroeg trouwens?? @Chantal... hah, zo'n dieet ken ik inderdaad... dat had ik ook toen het uitging met de vader van de oudste Aaaaah, vandaar dat de weekenden zo lopen... kon me namelijk heel goed voorstellen dat je idd even die tijd samen wilt. Nog maar eventjes Hier gaat alles goed... De konijnen van de buren staan in onze tuin (buren gaan 4 weken "terug" naar Turkije) en ik vind het toch zielig!!!! Hij was aan het praten dat ie ze eigenlijk weg wilde doen, maar niet wist wat hij ermee aan moest... en dat ie ze bij het gemeentehuis maar los ging laten op het grasveld :S Nou, ik kan je vertellen, die beesten zijn binnen 1 dag dood dan. Het zijn er 2, waarvan 1tje een vlaamse reus is... En die beesten zitten dus in een hokje van nog geen 1 bij 2. Vind het zo zielig Nou ja, nu zijn wij dus aan het kijken of we niet iets kunnen fabriceren voor ze... Je kan maar iets te doen hebben in je verlof
Vandaag een buitenkeuken gekocht. Wilden we al heel lang, dus nu dan toch maar gedaan. Hij is zo gaaf! @Eloa: Bij cafe Binnen. Was vroeger de Matoux.
ja, café Binnen ken ik wel... gaat vriendlief waarschijnlijk vanavond ook weer even binnenstappen denk ik zo... (vriendlief heeft in de Chillers gewerkt, toen het nog van Sjankie was) Buitenkeuken is idd wel heel gaaf... dat wordt flink barbeknoeien dus!!!
Chillers bestaat ook niet meer, dat is nu weer een andere kroeg geworden, maar die is wel weer van Sjankie geloof ik. Mijn vriend draait ook geregeld in die nieuwe kroeg: de Big Apple. Is ook een leuke tent geworden (was vroeger uno mas diaz) en in de oscars in Raamsdonksveer draait hij ook vaak.
hoi ben ik ook weer.. een druk weekend gehad mijn verjaardag zaterdag gevierd was kei leuk en zondag de buren hun woonkamer en slaapkamer gepoetst:S wat een bedoeling zeg nou deze week op hun katjes letten etengeven enz. agja met een goed hart doe je veel. nu even relaxt morgen mijn prikpil laten zetten de laatste wat een ellende zeg en dan maar weer gewoon aan de gewoone pil was bang om hem te vergeten maar als ik hem gewoon voor de nutrilon leg daar komen we toch elke dag 4 keer moet het lukken en ja chantalleke het is echt dicht bij maar met een beetje geluk gaan wij dit jaar ook nog verhuizen hope we dan maar. nu druk ermee bezig. bij jullie alles goed?
Morgen lekker naar de Efteling. Wilde eerst woensdag gaan maar aangezien het weer de rest van de week weer niet wil mee werken gaan we maar lekker morgen. Heb er zin in. Vandaag hebben we lekker gewinkeld in Wijnechem (vlakbij Antwerpen) daar is het altijd een maand lang Solden dus we zijn lekker los gegaan. Al moet ik eerlijk zeggen dat bijna alles wat we gekocht hebben voor die kleine drakendonder is.
@toetie, Ik ga hierna denk ik een spiraaltje laten plaatsen, alleen hoop ik dat ik er niet teveel last van heb... vind het een beetje eng. Is de prikpil zo erg??? @jewe, aaah, super naar de Efteling.. veel plezier!!! Schrok me kapot toen ik de vorige keer voor kaartjes ging kijken... Nou, hier alles goed... Ben net terug van de verloskundige! Ze vond het best "verontrustend" dat ik zoveel harde buiken heb en weeën (vorige week om de 8 minuten, gisteren om de 10 minuten een uur lang) en ik moet de volgende keer toch écht bellen zei ze Tsja, ik denk elke keer: ze zien me al aankomen, bel wel niet Anyways, ik wordt HOOGSTwaarschijnlijk ingeleid met 38 weken. Over 2 weken ga ik mijn geboorteplan voorleggen aan de verloskundige en dan wordt er een brief opgesteld richting gynaecoloog en plannen ze de inleiding in week 38. SPANNEEEEEEEEEEEEND!!!! Krijg er helemaal de zenuwen van, maar het duurt nog even! (tenzij blijkt dat mevrouw maar 5 pond wordt, maar dat leek de verloskundige sterk ) Vrijdagochtend heb ik (alweer) een echo in Etten- Leur, kijken wat er dan uit komt. Verder gaat het zindelijk zijn van zoonlief enorm goed, hij loopt nu al een week elke dag zonder luier en tot nu toe is er maar 1 keer een ongelukje gebeurd. *klopt af op het bureau*. Maar ook hij vind het wel genoeg geweest... "mama... baby moet eruit!!!! De baby moet in de box liggen!" Ja vent... mama heeft er niet zoveel over te zeggen Zo, ik ga weer eventjes verder... hopelijk gaat het met iedereen goed! Kus, Sanne
@sanne nee de prikpil is niet zo erg maar ik heb altijd de bijwerking gehad dat ik niet ongesteld werd gelukkig omdat ik echt ziek ziek ben als ik ongesteld werd. maar nou word ik nog ongesteld en dus beroerd en dan heeft het behalve dat ik er maar een keer in de 3 maanden hoef aan te denken geen voordeel meer. en een spiraaltje is voor 5 jaar en wij willen eigelijk zodra we verhuisd zijn en het jaar van het herstellen van de keizersnee over zijn voor de volgende gaan. dus dan vielen het spiraaltje en het staafje voor in je arm al af. zo te merken ben ik dus nog aan het twijfelen over welke pil ofzo iets ik neem mischien de volgende keer maar bellen @jewe, veel plezier in de efteling. @ hier even lekker rustig aan gedaan vanaaf even lekker in het zwembadje liggen en nog even snel een doekje door de woonkamer halen..
@Eloa, Wat goed zeg dat hij al heel de week geen luier aan heeft. Zal natuurlijk wel lekker zijn als je er straks maar 1 in de luiers hebt. Succes bij de echo vrijdag. @Toetie, Prikpil is dat zo'n buisje wat ze in je arm zetten? Een oud collegatje had toen zo'n buisje in haar arm, dat leek me ook wel wat voor straks. Was nogal slordig met innemen van de pil. Hier weer lekker terug van de Efteling. We twijfelden vanmorgen nog even of we wel zouden gaan omdat ze toch nog regen aan hielden vandaag, maar we hebben heerlijk weer gehad. Met zo'n kleintje kom je weer in attracties waar je al jaren niet in bent geweest.
nee dat is wat anders de prikpil is een spuit die je in je arm been of bil kan krijgen ik doe altijd mijn bil daar heb ik het minst last van. dit 1 keer in de 3maanden
Hey meiden, Even geen fut om te reageren, sorry... Hier gaat het bar slecht... vandaag echo gehad en alles was goed, dus dat is mooi... Alleen zegt deze echoscopist ineens dat ze niet meer zo hard groeit... Nu is ze 6 pond, misschien gaan ze hierdoor helemaal niet inleiden... (ze sturen nog steeds een fax naar de gyn, die maakt afspraak met mij en dan doen ze altijd een extra echo om te checken...) En ik zit er zoooo doorheen!!! Krijg geen hap door mijn keel, continu voorweeën en harde buiken... pijn bij het slapen omdat ik maar op 1 zij kan liggen... mijn rug die steeds erger en erger wordt. Een vent thuis waarvan ik denk: zou hij nou denken dat ik me aanstel?? Een peuter van 3 die aan mijn hoofd zeurt Zou niet willen dat ik NU beval, maar over een week of 2 mag het echt wel gaan gebeuren... Ik kan gewoon echt niet meer
maakt toch niet uit iniedergeval een diggi ''knuf en heel veel sterkte en die meetingen ja zo goed zijn die niet. want ze schate ons ukkie klein en ze woog bijna 4 kilo
@Eloa, 6 pond voor een meisje is toch al netjes? En die metingen zijn ook altijd maar een beetje natte vinger werk. Tygo schatte ze op 6 pond nou het was dus net iets meer als 8 pond. En als jij straks helemaal op bent daar heb je ook niks aan als je ook nog een bevalling moet doen...dan kunnen ze je toch zomaar niet door laten lopen lijkt mij. Sterkte meid! ps heb je wel gevonden op facebook. Zag dat je bij Annemarie had gereageerd.
Hey meiden, pffff, moest even bijkomen een paar dagen Ja, bij Finn zeiden ze: och, maximaal 7.5 pond... Ik vind 7.5 of 9.5 toch wel veel schelen Wat dat betreft kloppen die metingen af en toe voor geen meter toetie, Wow, 2e bij een woning, schiet op!!! Ik duim met je mee!! Jewe, hah... reageer regelmatig, dus zou goed kunnen Als je wilt mag je me toevoegen hoor (tenzij je dat zelf niet wilt natuurlijk) Hier gaat het wel... nog steeds erg emotioneel over bepaalde dingen... en vriendlief maar zeggen: komt wel goehooeod xD Ach, arme mannen hebben ook wat te verduren als je zwanger bent, hihi!! Net Finn lekker op bedje gelegd en ga nu zelf even rustig zitten met een snackje (A) Groetjes!!!!
Zoooo..de eerste werkdag zit er weer op. Het was erg druk, dus ik kon er weer volle bak tegenaan. @Toetie, Ik duim met je mee. @Eloa, gewoon alles eruit gooien, net wat Kluun zegt de mannen moeten gewoon meeveren... Heb je een verzoek gestuurd op facebook.
Jewe, lekker als het zo druk is, vergeet je de tijd tenminste wat sneller!! (alhoewel het ook niet TE druk moet zijn natuurlijk ) Had je geaccepteerd Hier gaat het goed, alleen ben ik gisteren (een deel van?) de slijmprop verloren... Begon 's ochtends met veel bruine afscheiding... 's middags een klein propje met bruin + helder rood... (niet veel)... Vriendlief toch mij overgehaald om iig de verloskundige op de hoogte te stellen, ik vond het namelijk allemaal wel prima, niks aan de hand dacht ik, kan nog eeuwen duren voordat er iets aan de hand is... Maar nu wil de verloskundige toch dat ik langs kom Zij maken zich meer zorgen dan mij af en toe heb ik het idee, en dat wil wat zeggen Nou ja, even vervoer regelen nu, aangezien ik zelf geen auto of rijbewijs heb en dan maar even die kant op... Zal wel niks aan de hand zijn... voel me echt zo'n muts, al zo vaak gebeld en dergelijke Vriendlief gisteren trouwens "ja, maar straks ben jij toch weer lief" Ik zeg: pardon? "Ja, want dan heb je die hormonen niet meer" Ik laat hem maar lekker denken dat het allemaal aan die hormonen ligt, whahahahaha... hij moest eens weten