Nou, ze is net weg... Heb bijna 1 cm ontsluiting, dus het doet allemaal wel wat... maar ze zei zelf ook, kan goed nog 3 weken duren, kan ook een half uur zijn dat je terugbelt... Ik moet iig wel terugbellen als het regelmatig wordt ofzo xD En ik MOEST gaan liggen... echt niet, ben aant dansen, 1 van de weinige dagen dat ik me eindelijk een beetje goed voel
@Eloa, Hopelijk zet het door voor je. Laat die kleine maar komen. Vandaag was het nog sensatie in Breda op de woonboulevard. Een aantal gewapende personen had op de politie geschoten en gevlucht. 1 werd opgepakt aan de rand van de boulevard. Er werd gewaarschuwd voor nog 3 personen. We zijn dus maar iets eerder dicht gegaan maar we mochten niet naar onze auto's dus uiteindelijk moesten we nog een half uur wachten voor we weg mochten. dat was me wat zeg...
Hey hey!! Nou, hoop gerommel hier nog steeds, maar geen beeb hoor... Verloskundige belde gisteravond op dat ze voor de zekerheid nog een keer wilde checken voordat we de nacht in gingen... Ontsluiting was gisteravond hetzelfde, dus merk het wel... Nog steeds een hoop harde buiken/voorweeën en zeurend gevoel, maar niks waarvan ik denk; nououou, nu komt het xD Jeejtje, wat een gedoe daar in Breda, echt heeeeelemaal niks van meegekregen :S Gelukkig zijn jullie allemaal in orde, hebben ze toch niet op anderen geschoten hopelijk?? Zo maak je nog eens iets mee... belachelijk eigenlijk dat zoveel mensen aan pistolen kunnen komen tegenwoordig :S Hier verder alles goed, net filmpje gekeken met zoonlief (Cars) en hij ligt nu op bedje... dus ik pak ook een lekker boterhammetje en filmpje erbij Groetjes!!!
@eloa: Hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje? Gister op de trouwdag geweest van vrienden. Ze zag er prachtig uit. De trouwerij was helemaal hun en het feest was super gezellig. Ik wil ook!!!
wij willen ook trouwen maar we willen wachten tot ons ukkie de ringen kan brengen en het kost zoveel maar wachten duurt zo lan
Wat een bagger weer was het vandaag zeg. We wilden eerst naar de Tilburgse kermis gaan maar met dat weer geen zin in. We zijn uiteindelijk maar naar de Vossenberg in Gilze geweest. Is echt een hele leuke indoor speeltuin. Mannetje heeft met volle teugen genoten. Daarna zijn we nog even naar het pannenkoeken huis geweest. Dus we hebben er een leuke dag van gemaakt. Jullie nog wat leuks gedaan?
hey meiden!! Onze pc is dood Dus kon dit weekend alleen maar op hyves/facebook komen en de rest deed het eigenlijk gewoon niet... Maar inmiddels gewoon weer mijn oude pc maar neergezet, hoewel dat dus echt een ramp is Trouwen zal hier hoogstwaarschijnlijk nooit meer gebeuren, lol... ik denk niet dat vriendlief dat überhaupt in zijn hoofd heeft om ooit aan me te vragen xD Ach ja, zo gaan die dingen af en toe Vossenberg, nog nooit geweest!!! Toch eens naar gaan kijken dan, Gilze is natuurlijk helemaal niet ver weg. Wij niet zoveel gedaan, het was een beetje een raar weekend :S Vriendlief was vrijdagavond uit, zaterdag vrienden over de vloer, zondags naar mijn ouders gegaan... vervolgens wilde zoonlief bij oma logeren, alleen vond ik dat 's avonds iets minder, zeker omdat ik mijn moeder toen aan de lijn had en die vertelde dat hij zo'n pijn had op de wc... Hormonen he, dus ik begon te huilen Heeft Maarten em maar gauw opgehaald... hihi Groetjes, Sanne
lijkt me ook zeker geweldig trouwen heb altijd gezegt ik trouwen nooit maar met deze jongen trouwen ik een keer. maar toen kwam ukkie iets eerder dan gepland en we hadden zoiets trouwen komt wel eerst alles voor de kleine hebben en verhuizen. balen van je pc gelukkig is hier de internetkabel gemaakt want ooh wat een crisis al je com het niet doet alles gaat tegenwoordig via de com:S
Vanavond op kraamvisite geweest bij een vriendinnetje van me. Mocht het kleine ieni minie meisje even vast houden. wat een dotje was het zeg. Dan begint het meteen nog meer te kriebelen dan het al deed.
Hey meiden even snel... maandag heb ik weer een echo en dinsdag afspraak met de gynaecoloog!!!! Schijt em in mijn broek joh, en ben stik zenuwachtig!!! Ben echt benieuwd wat de gyn gaat zeggen en ik hoop echt van harte dat ie besluit me in te leiden volgende week of de week daarop... Keep your fingers crossed!!!!
Hallo Dames! Nog iemand uit Breda! Ook ik woon in brabantpark, ben 25 en verwacht ons eerste kindje! Wat grappig om te zien dat er toch nog veel dames uit de omgeving hier zitten. @ Eloa; Ik weet niet in welk ziekenhuis jij loopt maar toevallig heb ik ook maandag een groeiecho en dinsdag een consult bij de gyno anders komen we elkaar misschien nog wel tegen haha
Leuk nog iemand uit de buurt. Hallo Reza. Zie dat je ook al bijna bent uitgerekend, spannend. Hoe voel je je?
thx meiden!!! Reza, welkom!!! Ik moet in het Amphia Langendijk zijn Maandag om 13.00 uur en dinsdag om 9.50 =P Dus als je iemand met een dikke buik ziet waggelen... oh wacht, gyn afdeling... Jij ook heel veel succes!!! Ik heb net heerlijk een ananasje zitten eten hihi (A) You never know Krijg ik net te horen dat schoonmama + zusje volgende week zaterdag 2 weken weg zijn... mijn mama + kids gaan morgen weg... Ik geloof dat ik echt totaal GEEN kraamvisite krijg
Maandag zullen we elkaar zeker niet tegenkomen maar dinsdag moet ik er om 9u zijn dus wie weet hahaha Ik zat ook al aan de bitter lemon maar na 2 liter nog steeds geen tekenen, helaas! Wat een spanning zo hé pfff qua kraamvisite wil ik best met je ruilen hoor
welkom brabant park is lekker dicht bij ik woon bij de biggelaar(verfwinkel) langs de singel in de buurt. ag bijna geen kraam verzite hadden wij ook niet heb het eerlijk gezegt heerlijk gevonden maar ik zat eerlijk gezegt ook dag en nacht in mijn pyjama ivb keizersnee en wat een rust een kleintje was al druk genoeg.. hier snel verder koken druk dagje gehad