jonge mama's uit breda??

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door toetie, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    reza fijn dat het zo leuk en fijn is lijkt me ook moeilijk kdv.
    kijkdag hebben we pas met de opzichter maar we hebben al 2 keer gekeken ben wel heeel erg benieuwt hoe het is als het af is met renoveren.

jewe hoeis het nou met je moeder?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Reza, proefdag op het kdv spannend! Ik moest toen heel erg m'n best doen om niet te huilen.

@Toetie, het gaat goed met m'n moeder. Ze is heel positief en niet ziek van de chemo's gelukkig. Binnenkort krijgt ze weer een aantal scans om te zien of het al wat doet.

3. noa91

noa91 Niet meer actief

ik ben 20 jaar en woon in noord brabant! lijkt me leuk om met andere jonge moeders in contact te komen! in januari verwachten we ons 1e kindje.. :)

4. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    hartelijk gefeliciteerd noa! veel last van kwaaltjes of valt het mee??

5. noa91

noa91 Niet meer actief

dankjewel! heb de eerste 3 maanden erge last gehad van misselijkheid... daarna voelde ik me goed gelukkig! nu nog steeds.. af en toe wel moe en beetje rugpijn maarja dat hoort erbij! nog 10 weekjes te gaan! :D

6. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hoi noa wij zijn ongeveer even oud wat leuk dat je mee komt kletsen.
    jewe wat fijn dat ze er niet ziek van is scheelt toch wel ik hoop dat er positief vooruitgang inzit voor jullie hoeis het met de zwangerschap.
    pff hier even er helemaal doorheen gezetten zware stemmingswisselingen gestopt met de pil en het gaat weer super wat hormonen met je lijf kunnen doen pff.
    vanaf 1 dec tot 1 januari kan ik niet op internet want we mogen vervroegt verhuizen 1dec maar ze zijn alles nog aan het regelen bij tele2 en aanleggen dus een maandje zonder.
    ik heb het er wel voor over:p

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Toetie, Wat lekker dat jullie al vervroegd mogen verhuizen. Maar wel snel al. Ben je al ver met inpakken van je spullen? Dat is meestal ook nog een heel karwei.

Met me zwangerschap gaat het goed. Wel veel misselijk maar het is te doen haha. a.s dinsdag de eerste echo...dus begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden.

@Noa, gefeliciteerd met je zwangerschap. Jij bent er al bijna..3 maandjes nog.

@Reza, hoe is het wendagje gegaan op het kdv?

8. noa91

noa91 Niet meer actief

@toetie.. wel lekker dat jullie eerder kunnen verhuizen.. zou ik er ook wel voor over hebben haha.. hopeljk wordt alles snel geregeld met tele2. toen wij gingen verhuizen kan ik me ok nog herinneren dat we 1 maand zonder internet en tv zaten -.-

@ jewe.. ik ben nu 30 weekjes :) nog 10 te gaan hihi de tijd vliegt! :D

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    En ben je al met alles klaar? Kamertje enzo

Deel Deze Pagina