Pleak jouw naam komt me bekend voor, maar verder? haha, bibelot denk ik? ik lees sowieso hier draagdoeken, borstvoedong, wordt ik best blij van. no offence voor flesvoeding hoor, maar ik ben best een alternatieve mama. helaas wilde yanna de borst niet en ben ik na 8 weken gestopt met kolven. draagdoek wel intensief gebruikt, maar ze wil t nu zelf niet meer. pugga heb jou ook geaccepteerd op fb hoor filmpje niet gekeken, zit bij mn moeder op mn telefoon te forummen wel superlief dat jullie me zo sterk vinden. ik verbaas mezelf er ook ovr, maar je moet toch door he?
Ik zal me ook ff voorstellen. Ik ben Bianca, Net 34 jaar oud en heb 3 kids. (5 keer mk gehad helaas) Mijn oudste heet Nicky. Hij word in maart alweer 13. Mijn middelste mannetje heet Mika Dani en die is binna 5,5 jr. Mijn jongste heet Danielle en is gisteren 14 mnd geworden ze is geboren op 14/12/2011. Ik woon in de wijk Krispijn. Ik vind je ook een sterke mama Sahi. En idd voor je kindje en jezelf ga je verder. Ik zag dat sommige kindjes nog bv krijgen. Super!!!!. Ik heb Mika bijna 21 mnd bv live gegeven. Het cb op de brouwersdijk zeiden ook al eerder dat ik moest stoppen maar vanwrge de medicatie moest ik helaas stoppen. Bij mijn meisje heb ik het dik 4 mnf gegeven en moest ook bij haar stoppen ivm zware medicatie. Ik ben niet echt tevreden over het cb op brouwersdijk maar ik hoeft er gelukkig niet elke mnd meer heen. Ik probeer straks nog ff op jullie allen te reageren. Jullie mogen me toevoegen hoor. Op facebook. Bianca Faasen. Mocht het niet lukken dan plaats ik link wel hier.
bianca: jeetje 5x een mk! Ik heb 1x een mk gehad en het was echt hartverscheurend, pff. Heftig zeg! wat vreselijk lief dat jij me ook zo sterk vind. Ik kan het zelf soms bijna niet geloven allemaal. wat knap dat je je kindjes zo goed bv hebt gegeven! CB's, pfff, breek me de bek niet open Als het goed is heb ik je toegevoegd op FB umm: welkom!
van umm wist ik t juist niet, naam is me wel bekend hier op t forum de kids zijn aardig van dezelfde leeftijd geloof ik he? over een jaartje zie je dat amper, die paar maandjes verschil!
ik heb je ook toegevoegd Bianca, het gaat nog druk worden hier. hebben jullie nog plannen voor het weekend? wij gaan lekker zwemmen. verder huishoudelijk werk moet nodig gebeuren haha
Yanna is nu bij papa dit weekend, zodat ik kan uitslapen. Ik zie haar wel overdag, zondag gaan we met een vriendin met zn allen met haar honden naar de elzen. Ik heb lekker mn handen vrij, dus even hardlopen (ben druk met sporten voor de geestelijke gezondheid enzo) en even in huis aan de slag. En hopelijk dus uitslapen (ben benieuwd of ik het nog kan ) Leuk zo'n drukke lijst hoor, ik zit s avonds graag lekker te babbelen
lekker de elzen daar ben ik een tijd al niet meer geweest moet ik ook nodig eens naar toe met mn mopsen. heerlijk wandelen daar. of is het nog steeds een bende? de laatste keer waren vele paden niet begaanbaar vanwege omgezaagde bomen enzo. uitslapen verleer je volgens mij snel haha maar hoop voor je dat het lukt. al moet ik zeggen afgelopen weekend toen ik ziek was heb ik bijna het hele weekend geslapen en heb in het begin toen Bruce echt verschrikkelijke nachten had, ook vaak de hele zondag liggen slapen om bij te tanken en dan zorgde mn man voor Bruce dus als je het nodig hebt moet het lukken
wordt idd lekker druk hier Wij hebben morgen middag bezoek van vrienden.. gelijk vertellen dat ik zwanger ben, wel een beetje spannend, want ik weet dat hun ook 'bezig' zijn voor een tweede. Zondag, jippie, naar mijn schoonouders . @Sahi, lekker uitslapen.. haha ben benieuwd of je interne klokje je niet wekt op de tijd dat je er normaal uit moet. Lijkt me ook wel moeilijk om je kleintje te moeten missen hoor! Gelukkig dat je haar zondag weer ziet! hardlopen is goed als je niet lekker in je vel zit! Doe ik ook altijd graag, even alle frustratie eraf rennen (ik hou het bedroevend kort vol, maar toch ) Klopt dat een aantal kindjes redelijk dicht op elkaar zitten idd! Alleen eentje van een maandje oud, dat is de Benjamin voor nu Kunnen ze leuk samen spelen @Pugga, zwemmen.. ook leuk!! Ik verheug me nu al op de vakantie, lekker veel zwemmen
pugga: weet niet hoe het nu is met omgezaagde bomen enzo, laatste keer was rond de kerst en toen was het zo vreselijk modderig... ja ben al niet zo'n uitslaper, maar goed, slapen tot ik zelf klaar ben met slapen is al lekker pleak: ik heb een beetje een dip gehad eind 2012, de psych adviseerde me toen om te gaan hardlopen een aantal keren per week en dat werkt echt super. Gaat meteen stukken beter met me. En toen de relatie crisis Ik hou het hardlopen een minuut of 20 vol, is lang zat hoor! Het schijnt dat je na een kwartier sporten (=zweten) endorfines gaat aanmaken en dat hielp mij dus om me niet zo emo te voelen enzo. Dus morgen inderdaad even frustratie-rennen Ja ik vind het wel lastig dat ik Yanna nu vaker moet missen, wou dat het anders was, maar ja... Ik vind het ook wel belangrijk dat ze af en toe bij papa is, en hij is een super papa hoor, dus dat scheelt.
Hihi ik vind 20 min nog best knap hoor als ik over een half jaartje ben bevallen moet ik het ook maar weer is opbouwen.. lekker over de dijk langs de wantij.. Jij woont precies aan de andere kant van 'het' water toch? Kunnen we naar elkaar zwaaien we super dat het zo goed helpt trouwens, ook nog eens goed voor je conditie Fijn dat je vriend zo'n super papa is! Zondag je meisje maar extra stevig knuffelen
@ hardlopen: Pffff dat vind ik echt verschrikkelijk! Doe ik echt alleen als ik super kwaad op mezelf ben haha. Ik merk wel dat ik niet kan wachten tot ik weer kan gaan sporten hoor... ben normaal gesproken een vrij fanatieke sporter en zeker het kickboksen mis ik ontzettend! Maar toch nog maar even wachten voor ik daar weer mee begin, kan namelijk niet zo goed op halve kracht trainen, ik moet altijd voluit. Dat is denk ik niet zo handig als je pas een maandje geleden bevallen bent... Hopelijk ga ik over anderhalve week wel af en toe een uurtje snowboarden, dan gaan we namelijk op wintersport, en de kleine gaat al voor het eerst mee! @ Sahi: En... al lekker uitgeslapen? Of lig je nog lekker te tukken? Succes met je frustratie-rennen rondje zo. @ Pleak: Ooooh schoonouders... breek me de bek niet open! Die van mij bedoelen het allemaal heel erg goed en zijn eigenlijk ontzettend lief, maar ik word er zó moe van!! Succes ermee... en geniet eerst maar lekker van de visite van vandaag Hier gisteravond gezellig met de kleine man naar Delft, naar mijn opa en oma geweest. Mijn moeder was ook mee, en daar waren ook mijn ooms en tantes en neefjes en nichtjes, gezellig met z'n allen gegeten en alvast wat dingetjes voor de wintersport geregeld, we gaan nl met z'n allen in een huis. Iedereen was weer helemaal weg van de kleine, ik heb echt zitten genieten van hoe iedereen van hem geniet, heerlijk! En hij heeft zich ook nog eens voorbeeldig gedragen daar en in de auto, wat een heerlijk relaxed kind zeg! (Ik zit helemaal op m'n roze wolk geloof ik hihi)
mijn uitslapen ging niet zo fantastisch, haha, was om 730 wakker en om 8u was ik het echt zat in bed. Maar lekker hard gelopen en toen belde K (vriend/ex) om te vragen of Yanna naar mij kon vandaag, want hij moest naar scouting. Dat weet hij natuurlijk al langer, maar hij komt er altijd op t laatste moment mee. Ik heb Yanna graag om me heen hoor, dus ik vind het helemaal niet erg, maar de manier waarop weer... Nooit gedacht dat dit zo zou gebeuren, gezeik met ex over de afspraken rondom het kind, gggrrr Dus ik kom een beetje mn gal spuwen hier, sorry dinges wat fantastisch dat Mylan het zo goed doet Heerlijk toch, die roze wolk! pleak: ja ik ga niet over de dijk lopen, maar ik woon inderdaad daar aan de overkant.
@sahi jammer dat het uitslapen niet gelukt is. maar zolang je lekker uitgerust ben is het ook goed toch? kweet nog "vroeger" haha toen ik 16-17 was ofzo dan kon ik rustig tot 2 uur in mn bed liggen. kan ik nu ook niet echt meer. wel balen dat je zo op het laatste moment weer moet komen opdraven. nu scheelt het natuurlijk dat het je dochter is e dat je daar natuurlijk helemaal verliefd op bent maar toch, khoop dan ook dat alles snel goed geregeld is ook qua afspraken enzo. @sporten wat zijn jullie allemaal sportief zeg. ik wandel wel heel veel en af en toe beetje fitnes maar kom er verder echt niet aan toe. Heb vroeger wel veel gedaan. korbal, tennis en ook gekickbokst! haha was echt gaaf af en toe lijkt me dat nog steeds wel heerlijk om te doen hoor even lekker al je agressie eruit meppen tegen zo'n boksbal @pleak veel plezier vandaag ben beieuwd wat ze van je nieuws vinden. en succes morgen @dinges. gaaf zeg lekker mee naar de wintersport. heb ineens zo'n beeld voor me van een baby op ski's haha. en het is een heerlijk ventje volgens mij die lekker rustig is. wel handig trouwens dat je met een grote groep gaat dan heb je een heleboel opaasers bij je
@ Pugga: Ja mijn opa mailde me van de week al dat hij al een snowboardje voor Mylan geregeld had haha.. Indd fijn dat we met zo'n grote groep gaan qua oppassers, maar ben toch niet van plan zo lang weg te gaan want geef borstvoeding, maar neem denk ik ook mn kolf maar mee, heb ik iets meer bewegingsvrijheid
Jeee! Een topic met mama's uit Dordt! Mag ik meekletsen of ben ik te oud? (26 jaar). Ik zal later even het hele topic doorlezen en mezelf voorstellen. We krijgen zo namelijk kraamvisite
Zooo ik ben er ook weer eventjes.. Bezoek de deur uit, nog even een berichtje naar jullie schrijven en dan zo lekker mijn bedje in. @Dinges; schoonouders.. pfftt. je kan er boeken over vol schrijven Ik ben er niet zo van overtuigd dat die van mij het altijd goed bedoelen, maar ach het zijn wel de groot ouders van mijn kleine boefje, hij is dol op ze, dus probeer ik mijn gevoel aar even opzij te zetten Wat een heerlijke start heb je met je kleintje zeg Wou, ik tegen ook voor zo'n roze wolk Bij M.ilan was het allemaal nogal pittig, ik hoop deze keer op ook een iets rozer wolkje Wat lekker dat je op vakantie gaat! Lekker genieten, fijn ook dat je gelijk oppas hebt! Al is het maar voor even, heb je toch even je handen vrij af en toe! @Sahi, jammer dat het uitslapen niet is gelukt, maar wat ik al zei.. je lijkt als moeder vaak ge-programeerd om op tijd op te staan.. zit gewoon vast in je systeem lijkt soms wel! Hoe was je dag met Yanna? vervelend dat het allemaal zo rommelig was verlopen en hij niet duidelijker was geweest! Hebben jullie het er nog over kunnen hebben of heb je het maar zo gelaten? Hopelijk heb je een heerlijke middag gehad! @Pugga, ze vonden het erg leuk om te horen en reageerden super. Ze vertelde later idd dat ze ook bezig zijn.. hoop dat het snel raak is, zou leuk zijn om samen zwanger te zijn! Duim duim duim Hahahahaha ik sportief? Neee echt niet hoor! Hihi... ik ben vooral lui, maar oke rennen vind ik nog net oke. Maar verder... @ Laura, welkom Je bent helemaal niet te oud joh.. ik ben in elk geval al 2 jaartjes ouder Nog gefeliciteerd met je kleintje Ook nog maar zo klein! Gaat alles goed? @ hier... vandaag 12 weekjes zwanger.. jippie, voelt toch wel bijzonder hoor! En op een klein momentje na helemaal niet misselijk geweest. Lekker friet gegeten en ook nog best veel op.. Zou ik dan eindelijk niet meer zo ziek/misselijk zijn..