Hooi zitten hier ook dames bij uit de omgeving Gorinchem? Ik woon nog net in Brabant, maar doe bijna alles in eerder genoemde plaats (zeg maar grensgevalletje) )
hellow lady's hoe gaat het met jullie? Hier moe!!! haha Bruce heeft besloten om snachts om de 2 uur wakker te worden. en dan echt niet zomaar weer te gaan slapen. En overdag nog steeds supervrolijk zijn. dus wat het is? jullie een idee? ik denk tandjes maar dat denk ik al een tijdje. verder gaat het hier rustig, hij is gewoon alweer bijna 9 maanden hij is al langer uit buik dan in buik haha. en nu is hij klaar met alleenspelen dus dit word een kort berichtje haha tot snel!
@Pugga: Oei, ik kan me voorstellen dat dat niet veel slaap voor je was vannacht! Lijkt me inderdaad een gek idee dat hij nu al langer uit je buik is dan dat hij in je buik was! Hier is de rust weer wat wedergekeerd, nu mijn schoonmoeder en haar vriend weer weg zijn. Natuurlijk heerlijk weer gehad gisteren en eergisteren. We hebben maandag weer eens na een lange tijd ge-geocached. Kennen jullie dat? Dat is een soort schatzoeken. Er liggen er nu een paar bij ons in Sterrenburg, dus hebben we er 2 gezocht. Vanochtend heb ik de eerste les babymassage gehad. Linnea lag alleen maar te slapen, dus dat lijkt me positief haha. Nu snel schoonmaken, want vanmiddag komen mijn collega's (de gehele afdeling ICT van het Insula College) op kraambezoek. Als ze echt allemaal komen, zijn ze met 7 man!
pugga: hier alles goed hoor, Yanna is goed in dr hum en mijn koppie is redelijk rustig was rustig hier op t topic inderdaad wat vervelend dat Bruce midden in de nacht aan t spoken was. Yanna heeft dat met een maand of 8 ook een paar nachten gehad, wij dachten aan nachtmerries/dromen, dat begint met 8 a 9 maanden. en ook een stukje verlatingsangst denk ik... Maar dat is vaker met inslapen en niet midden in de nacht. Ik liet Yanna altijd even gaan, die raakt juist in paniek als ik ga troosten, omdat ze daarna weer alleen naar bed moet. laura: ja geo-cachen ken ik wel, hebben we ook een poosje gedaan, nu al heel lang niet meer. Leuk he zijn er vanmiddag echt 7 man gekomen? Jeetje wat druk Insula is mijn oude schooltje, leuk
insula is ook mijn oude schooltje, maar toen ik er zat was er nog geen ict-afdeling Toen was er alleen een muf computerlokaal waar we de ns-reisplanner leerden gebruiken (duh!). Maar ik ben ook ict-er dus het is uiteindelijk goed gekomen met mij Dames, wat is jullie favo uitje met kind in Dordrecht? Hebben jullie tips? En tips voor kindvriendelijke restaurants? Wij gaan regelmatig naar de speeltuin in de Merwelanden en dan ook naar het bezoekerscentrum, mijn zoontje wil graag in dat houten bootje staan en aan het wiel draaien. En de grote koe aaien
ik heb nog niet veel uitjes in Dordt zelf gedaan. Paar keer t zwembad in Sliedrecht (is goedkoper dan Dordt), paar keer kinderboerderij, maar dat is het wel. Yanna is ook wat kleiner natuurlijk Loop wel regelmatig even het wantijpark in met dr, even een rondje wandelen, ze houdt van buiten en dan lopen we even dat rondje (nou ja, ik loop natuurlijk ) Uit eten doen we ook niet heel vaak de laatste tijd goeie tip van de merwelanden, is voor mij hartstikke dichtbij!
Hi meiden, ben ik ook weer een keertje.. Kan je niet helpen cowgirl.. nog totaal onervaren met kinderuitjes.. moet ik juist wat handiger in worden En ondanks dat het met vakantie super gaat met uit-eten gaan, gaan we thuis eigenlijk nooit uit eten. (Is eigenlijk wel een leuk idee ) Alles goed verder meiden? Ik ben afgelopen week lekker even weg geweest, ontzettend genoten van het heeeeerlijke weer.. Nu echt even schakelen hoor! Hebben jullie nog een leuk weekend gehad? Wij zijn de 'baby' kamer aan het opruimen.. was eigenlijk onze rommelkamer, maar als er over een half jaartje een kleintje in moet, dan moet er toch een hoop rommel weg. Wel lekker bezig geweest vandaag.
lekkere vakantie gehad lees ik, pleak hier een super saai weekend gehad, Yanna wou vanmorgen graag naar buiten, even naar het wantijpark gelopen, maar het was echt belachelijk koud. Dus helaas verder binnen gezeten... Yanna kan nu met knikken en schudden trouwens heel duidelijk ja en nee aangeven. Handig joh animo om een nieuwe datum te prikken trouwens?
jaaaaa , dit keer met wantjes en een niet huilend zoontje haha... leuk dat ze ja en nee kan knikken/schudden! Lijkt me idd lekker makkelijk. Ik merk sowieso met mijn zoontje ook wel dat ik hem steeds beter ga begrijpen ondanks dat hij nog niet praat. Heb jij dat ook met Yanna? Ik kan alle geluidjes steeds beter interpreteren. Scheelt een hoop stress haha. Jammer dat het zo koud was met wandelen. Wij waren binnen druk bezig, dus eigenlijk niet zo mee gekregen hoe koud het is.. maar koud dus
hellow! het was zeker koud vandaag!! even snel naar de ikea geweest maar was drama! druk! en inderdaad heel koud buiten. Verder rustig weekend. @pleak Super dat je leuke vakantie hebt gehad! is toch wel even lekker hoor. Heerlijke foto ook zeg op fb. @sahi wat leuk dat ze dat nu kan aangeven lijkt me soms ook wel heel makkelijk als tie het gewoon kan vertellen haha. nieuwe datum leuk! wanneer? Groetjes
pleak: Yanna en ik hebben sowieso nogal een hechte band, lijkt me wel normaal hoor, maar ik voel haar gewoon eigenlijk altijd wel aan. Dus we begrepen elkaar altijd wel redelijk, maar nu kan ze dus ook zeggen op die manier of ze klaar is met eten, dat soort dingetjes. en vanmiddag in het park; zullen we naar huis gaan? nee dus lachen joh, vind ik zo leuk pugga: ja ikea is op zondag vaak druk nieuwe datum; weer op een vrijdag? ik kan meestal wel op vrijdag, dus roepen jullie maar
Voor wie in sterrenburg woont of wel een stukje wil rijden. Op 20-21-22 maart is de fotograaf weer in jumbo slangenburg. Volgens mij mogen ze dan gratis op de foto. Er ligt dan natuurlijk als de fotos klaar zijn een heel pakketje voor je a 20 euro ofzo en daar krijg je er dan 1 van gratis. Tussen 1 en 2 hebben ze pauze. Voor wie het leuk lijkt!
leuk pugga! Deden ze hier op de staart pas geleden ook. Ik doe alleen nooit mee aan dat soort dingen Nu ook niet zo'n behoefte aan 'gezellige familie kiekjes' hoe is het hier met iedereen? Iemand dit weekend nog zin in een date op de kinderboerderij? Met wantjes deze keer
Er is wel een klein kalfje geboren dus eigenlijk moeten we die wel even gaan bekijken he Hier hectisch en druk en hondjes met gebreken haha de ene heeft last van zn oog en de andere moet complete benchrust maar daar denkt hij heel anders over en de derde nou ja die is gewoon vervelend haha. Bruce slaapt weer beetje door woehoe! maar durf het eigenlijk niet te zeggen want dan gaat tie vast weer spoken. verder hoop verplichtingen gehad. alleen weinig zin in gehad haha En hoe is het met jullie?
Ik heb al een heel vol weekend dit weekend... en het is ook niet echt lekker weer! Ik hou het even bij een rondje door de wijk op de loopfiets Zeg Pleak hoe vond je de muziek op schoot? De liedjes waren wel weer heel ouderwets, maar mijn zoontje vond het trommelen nu helemaal geweldig, ging echt veel beter dan vorig jaar
Hey meiden.. ik ook maar eens een berichtje plaatsen @Pugga... bij ons bij de ah hebben ze ook van die acties.. alleen vond m'n kleine boefje er niks aan. Haha heb er 1 leuke foto aan overgehouden.. toch wel leuk. Maar bedankt voor de tip! (zie net je andere berichtje verschijnen ) een klein kalfje: Leuk!! Die wil ik ook wel zien! Weet je wat er eigenlijk mist bij de kinderboerderij? Een klein restaurantje.. kindjes opwarmen en mama;s aan de warme chocola met slagroom het is ook zoooo koud nu!! Ik heb M.ilan gevraagd om wat positieve gedachten Bruce kant op te sturen dat hij netjes door moet blijven slapen Werkt het nog?? @Sahi.. dit weekend gaat'm voor ons helaas niet worden. M.ilan is flink ziek geweest en nog niet de oude.. dus een kinderboerderij uitje is denk ik net te veel. Volgende week zou ik wel kunnen alleen niet op zaterdag dan is mijn schoonmoeder jarig. Vrijdag kan ik wel? Haha ja MET wantjes Ik heb ze nu weer braaf standaard in mijn jaszak, zelfs als de zon schijnt Hoe is het verder met je Sahi? Nog nieuwe ontwikkelingen? Hier, poeh, moe! M.ilan is zooooo onrustig. hij weet echt niet wat hij met zichzelf aan moet. Maar hij voelt zich steeds een stukje beter (had buikgriep) Maar het is wel erg weinig slaap momenteel. En veel rond lopen met de kleine boef, wil heel de dag om mijn nek hangen, vind mijn buik alleen niet zo leuk.. Dus kruip ik lekker veel bij ons in bed. Gister had ik de tv in de slaapkamer eventjes aangezet.. en nu, zodra hij in onze slaapkamer komt roept hij richting de tv: DIE DIE DIE.. als ik nee zeg.. haha wordt hij me toch boos.. dus dat was een niet zo goed idee van me. Verder gaat alles wel goed hoor. maandag heb ik een verloskundige afspraak, hopelijk eindelijk het hartje eens horen en donderdag een pret-echo met hopelijk een geslachtsbepaling.. spannend!!! @ Cowgirl; ben nog niet geweest! Morgen gaan we voor het eerst, alleen is het even aankijken hoe hij zich morgen ochtend voelt. Ben benieuwd hoor hoe het is!!! Klinkt positief je verhaal Mijn zoontje is thuis ook zo gek op zijn trommel.. ben benieuwd hoe hij dat daar vind!
Oh een kalfje! misschien ga ik zelf nog wel even langs. komende week ga ik naar vrienden in arnhem, weet nog niet of ik vrijdag teruf ben, maar denk het wel... ik ben hier wel gewoon te vinden hoor, dus laat hetjullie el weten pleak: hier beginnen die frustraties ook hoor, als het niet naar haar zin gaat. best lastig soms. cowgirl: het is niet heel lekker weer inderdaad. maar heb vorig weekend het hele weekend alleen met yanna gezeten en daar heb ik nu geen zin meer in
T is goed dat we vanaag niet zijn gegaan, de koningin is op de kinderboerderij vanwege NL Doet. zag op twitter een foto dat ze een pony aan het wassen was