Ja stilletjes he.. iedereen is een beetje stil gevallen Hier alles goed! Buikje wordt groot, zoontje weer beter! Hoe gaat alles bij jou?
ja druk zo in mn eentje, maar t lukt aardig. alles gaat langzaam op zn plek terecht komen. ik ben in iieder geval emotioneel een stuk rustiger. wat tof dat je buikje gaat groeien
Lijkt me ook erg druk (en zwaar) als je het alleen moet doen, is toch even schakelen lijkt me. Maar fijn dat alles nu een beetje op zijn plek begint te komen! Hoe gaan het met de huizenjacht van je ex? Nog aan het hardlopen? Ja mijn buikje is bij lange na niet zo groot als bij mijn zoontje lijkt steeds, maar in de spiegel is hij toch best groot. (en we krijgen een meisje pretecho gehad, dus een zusje voor onze kleine boef! En nog belangrijker, alles zag er goed uit, dus dat was een erg leuke echo )
Oh nu een.meisje, wat gaaf!! en natuurlijk t belangrijkste dat alles goed is ja mijn ex heeft nu een woning en nu staat ons huis te koop. als t verkocht is, ga ik vehuizen. hardlopen is er vooral door de kou al even niet meer van gekomen. komt wel weer
jeetje Sahi er komt dus een drukke tijd voor je aan. mits je huisje snel verkocht word natuurlijk. Heb je zelf al iets op het oog? of ben je daar nog helemaal niet mee bezig? Hier was de kou ook een heel goed excuus om niet te gaan hardlopen En wat leuk een meisje!! haha maar dat wist ik al hebben de dames nog plannen voor de pasen? Ik ben gelukkig onder wat dingen uitgekomen ik kan mn schoonmoeder momenteel even niet luchten of zien (zo zeggen ze dat toch) Bruce heeft vandaag een boterham met een plakje kaas. alleen zit hij de kaas aan de hondjes te voeren en eet alleen het brood op. Sinds hij heeft ontdekt dat als hij eten op de grond laat vallen er gelijk wafwafs komen eet hij toch wat minder goed haha.
pugga: nog niks op t oog, ik ga iets zoeken als t huis verkocht is. Ik kan tot die tijd toch niet weg... wat is er gebeurd tussen jou en je schoonmoeder? Als je dat wilt vertellen natuurlijk leuk he, hoe snel ze doorhebben dat de hondjes het eten ook wel lekker vinden
Hey Sahi beetje stil gevallen hier idd! Maar er komt lekker weer aan, binnenkort maar is naar de kinderboerderij? Hoe is het met de andere meiden?
Hallo meiden!! Weer een nieuw gezicht hier! Ben mama van een mooie dochter H.ayleigh, geboren op 26 april 2011. Na een lastige zwangerschap en een afgrijselijke bevalling hebben we toch weer besloten nog graag een kindje te willen...en nu komt de tweede er alweer aan!! Bijna 15 weekjes. Ben geen geboren en getogen Dordtse, maar ben import Manlief woont hier al zijn hele leven en heeft mij meegesleurd hihi. Groetjes, Didi
Hallo allemaal! Welkom didi! Hier is het druk druk druk. Manlief is ziek en echt het is dat ik geen zin heb in zn moeder anders had ik hem weggebracht naar dr hahahaha. Lekker mooi weer! Dalijk de post rondbrengen met mn knullie en dan aan de berg strijk beginnen, morgen staat er een wandeling gepland en verder nog niets dit weekend en bij jullie?
Dankjewel! Ik hoop dat het lekker weer word, ben dat druilerige weer wel een beetje beu nu!! Wij gaan hier druk met de kinderkamer van de kleine meid, die moet ook af, hoop werk! Manlief moet werken, dus mijn broertje komt me helpen als er getild moet worden... Verder hopen dat we kunnen genieten van wat mooi weer!
Hi Didi je hebt ons gevonden.. nu ben ik niet meer de enige zwangere Als het weer lekker weer wordt, ga je dan ook een keertje mee naar de kinderboerderij? We zitten een beetje te wachten op lekker weer, maar duurt lang he!! Arme pugga, is hij nog steeds ziek.. ziek mannen bleg Hier ook druk met de babykamer bezig, vanavond als het goed is laatste stukjes glasweefsel, dan kunnen we gaan verven.. jeej.. begint het ergens op te lijken
Gaan jullie naar de kinderboerderij als je zwanger bent??? D8 dat het altijd afgeraden werd...of is dat alleen het aanraken van dieren zelf ofzo... Als ik dan nog goed ter been ben (bekken instabiliteit, belgh...ben allergisch voor zwanger zijn geloof ik hahaha) dan wil ik best wel een keer mee!! Leuk!
welkom didi! Gefeliciteerd met je zwangerschap ik dacht dat je dan gewoon beter geen dieren kon aaien en anders goed je handen wassen. Net als de kattenbak het gevaar van de uitwerpselen, maar ik geloof niet dat het risico zo groot is. niet te innig met de geitjes vooral dacht ik pugga: aah beterschap voor je man Irritant he, als ze ziek zijn. daar heb ik nu lekker geen last meer van (probeer het positieve er maar van in te zien hihi) pleak: wat leuk dat de kamer ergens op begint te lijken!! alles goed met het garnaaltje? @meeten: ik vind dat helemaal top, ik zit toch vaak alleen thuis enzo. Maar nu dacht ik dat ik me voorlopig ging vervelend, zit ik helemaal proppie vol de komende weken dit weekend ga ik met mn ex het huis verkoop klaar maken, volgend weekend is Yanna bij hem, weekend daarna hebben we een scouting-weekend en is Yanna uit logeren, haha en ik maar denken dat ik me ga vervelen Maar als er een datum geprikt wordt, en ik kan last minute alsnog, is dat ook goed natuurlijk Verder kunnen we wel lekker kleppen hier 3 mei kinderboerderij of iets??
even kort voor ik mijn kleine boef uit bed haal, je heb eigenlijk wel een goed punt hoor Didi, moet dat even nazoeken Toen met die q-koorts uitbraak werd je als zwangere rond de periode van de kleine beestjes erg gewaarschuwd, geen idee hoe dat nu is. Ik zal het is opzoeken!
ik zie in ridderkerk bij de geiten altijd een bordje staan dat zwangere vrouwen beter de geiten niet kunnen aaien en dat ze na contact handen moeten wassen. Maar inderdaad een goeie om eens op te zoeken Yanna is hier ook alweer wakker, ik heb het dus hartstikke druk en wou even bijtanken tijdens haar middagdutje, maar alweer veel te lang op internet rond gehobbeld