jonge mama's uit Dordrecht en omgeving

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Sahi, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik vond dit..
    hmmm heb ik toch niet zo'n zin in de kinderboerderij om eerlijk te zijn...
    Geen zwangere vrouwen in de (lammer)stal | Kinderboerderijen

@Sahi, klinkt lekker druk dat leventje van jou ;) Maar ok fijn als je je niet hoeft te vervelen :)

Hebben jullie trouwens de bubble-thee van de spuistraat al eens op? Echt zulk raar (maar wel lekker) spul!

2. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Man helaas nog flink ziek en onwijs zielig!!! die van mij is echt nummer 1 wat dat betreft. helaas morgen dus waarschijnlijk niet naar de mopsenwandeling waar ik zo onwijs veel zin in had. ik kan ze namelijk dan gewoon niet alledrie meenemen en kan dan niet kiezen stom he. Bruce heeft hier besloten om gewoon zn middagdutje over te slaan. dus ik heb helemaal nog geen rust gehad hahaha eerst de post toen bruce de hele tijd bezig geweest en flink aan de opruim en dan nog die zieke man ertussendoor hahaha. Hij zit dus nu maar in zn stoel met een cracotte. dan kan ik even wat doen :p

3 mei zou ik trouwens kunnen hoor! Mochten ullie zoiets hebben van liever niet de kinderboerderij gaan we toch gewoon ergens op een terras zitten of bij de v&d binnen ofzo. uiteraard zijn jullie hier ook meer dan welkom trouwens. (mits manlief beter is dat wil ik jullie echt niet aandoen haha)

3. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Ik snap na het lezen van die link dat de zwangere dames liever niet naar de kinderboerderij gaan

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ja toch? Zit al steeds te stressen.. nou dan ga ik mezelf helemaal gek maken ;) En het is maar een kinderboerderij ;) Wel jammer, juist die kleine beestjes zijn altijd zooo leuk!

Over de VenD, lijkt me ook leuk.. ;) Ik ga tegenwoordig met Milan op vrijdag 'ontbijten' (het is onze lunch, maar goed) Vind ik altijd al heel gezellig ;) Dus misschien kunnen we zoiets een keer met z'n allen doen (of gewoon een drankje natuurlijk ;))

Slechte slapers hebben jullie vandaag zeg!
    Wij hadden vannacht een mannetje dat niet wou slapen, ik heb echt bijna geen slaap gehad, maar gelukkig heeft hij net toch wel lekker geslapen :) en ik ook :)

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ja een keer ergens ontbijten/brunchen is ook wel heel leuk natuurlijk. 3 mwi vast zetten en later bedenken wat we gaan doen?
    hier een heerlijk eigenwijs kind die veel te veel snapt. erg leuk, maar ook wel een beetje vermoeiend...

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    hihi te veel snappen en daardoor soms wat vermoeiend zijn klinkt bekend :)

Ik vind 3 mei prima, heb dan volgens mij ook geen muziek-op-schoot ivm meivakantie

7. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    3mei staat in de agenda!

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Bij mij ook, top!
    hier kwamen wat mensen 'op de koffie met een kartspel'. nu net iedereen weg. t voelt niet laat, maar dat is t dus absoluut wel, haha
    goeie nacht hoop ik voor iedereen!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    meiden; gingen we vrijdag nog ontbijten/brunchen in de stad?
    Ik dacht dat het misschien makkelijk was om via PB telefoonnummers uit te wisselen en te appen met elkaar erover ;)
    Ik hoor het wel :)

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    haha :) kan niet appen ;) geen internet op mijn mobiel.
    maar ik kan je mijn mobiele nr wel door pb-en hoor ;)
    Ik heb vrijdag in elkgeval nog vrij staan in mijn agenda..
    soort van Brunch klinkt nog steeds erg goed!
    Kan event. tot 11 uur dacht ik bij de VenD..
    als er nog meer ideeën zijn?

Fijne k(r)oningsdag morgen :D ik heb er zin in, lekker boekjes kijken voor mijn kleine boef ;)

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik ga overdag voor de buis zitten en ga ik de loop van de dag naar vrienden om te bbq'en.
    Ook leuk, boekjes kijken :D

uurtje of 10 bij La Place?

ik pb even mn mobiele nummer :)

12. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Wat mij betreft prima :)
    hmm lekker bbq-en, ze geven een lekker zonnetje op, dus hopelijk komt dat ook uit :D

wie gaan er allemaal nog meer mee??
    Pugga jij ook toch? Tijd voor jou ook goed?
    Nog meer meiden die zin hebben om ons gezelschap te houden?

13. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Ik kom ook! Dan kan ik op de fiets! Hihihi. En daarna een pompoen halen op de markt :p

Ik stuur even mn nummer ik heb wel whatssapp

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ja ik kom ook lekker op de fiets :)
    en wie weet ga ik ook nog even naar de markt, die kraam bij blokker is zo lekker goedkoop :)

15. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ik kom lekker met de trein :p

Deel Deze Pagina