mamavan3bengels; wat spannend die test!! jeetje haha, zou wat zijn!! mienemuisje; mooie mix ook! spannend het geslacht he
mienemuisje; ben zelf gewoon Nederlands, mijn vriend is surinaams/hindoestaans en mijn dochter dus half
Leuk mop! Ik heb een nicht die half surinaams/hindoestaans en half kaapverdiaans is.. Vind het super leuk al die mooie mix kindjes en hun mooie huidskleur ^.^
Nou daar ben ik weer, heb net de zwangerschapstest gedaan. En tada Bekijk bijlage 317330 Van de ene kant ben ik erg blij, maar de andere kant denk ik, kan mijn lichaam dit wel zo snel weer aan. Nou ja we duimen maar van wel Mijn vriend stond sowieso te juichen net Ja die mevr in Lommel is erg goed. Vanuit Amersfoort was het 2 uurtjes rijden, maar we hebben er toen gelijk een dagje uit van gemaakt. Ik weet dat er in Amsterdam ook eentje zit, maar daar heb ik meer negatieve ervaringen van gelezen. En ik weet niet meer hoe dat echoburo heet. Als deze zwangerschap goed blijft gaan, dan gaan wij ook met 13 weken naar Lommel
AAAAHHH! gefeliciteerd! Wat leuk dat je vriend zo enthousiast is! Denk wel dat je lichaam het aankan.. Mijn nicht heeft 3 kindjes achter elkaar gekregen.. Nu 3, 2 & 1. Alle 3 per keizersnee en dat was niet zo goed ivm met littekenweefel. Ze mag nu minstens 2 jaar zwanger worden volgens haar vk/gyn.
mamavan3 bengels; jeeee!! gefeliciteerd!! jeetje haha, een 5e kindje op komst!! wauw, ik duim dat het goed mag gaan meis, vast wel!!! zo spannend!!!
Dank jullie wel! Hoop ook dat alles goed komt. Wat doen jullie eigenlijk zoal in de weekenden, als je de avond voor jezelf hebt? Waar houden jullie zoal van?
Ik zit net hihi.. Uhm, muziek luisteren, beetje internetten, tv kijken, met mn vriend lekker op de bank hangen haha. en in t weekend gaan we er vaak even op uit! naar de stad, wandelen, naar het park als het mooi weer is. lekker eten, filmpje kijken, dat soort dingen! en jij?
Ik hou ook van muziek luisteren, internetten, met de kids er op uit, uit eten, bios, avondje film kijken, of een avondje thuis gourmetten en daarna samen met vriend dansen op caribische muziek Dat doen we eigenlijk best vaak.
Ik hou van uiteten gaan, bioscoopje, winkelen, internetten.. In de zomer genieten van de zon.. Lekker een dagje naar binnenmaas.. verder hou ik ook van dansen maar dan op kaapverdiaanse muziek
Whahhaha, hier ook hoor! Heb ook veel kaapverdiaanse muziek. Verder sowieso antilliaanse muziek, maar ook bachata, merenque en salsa.