Hey dames alles goed daar bij jullie? Wat een miezerig weer he, bah bah, zo somber. Tenminste hier in amersfoort dan
Hier in Rotterdam ook! Word er depressief van haha Ze zeggen dat het zondag lekker weer word.. Maar dat moeten we ook maar afwachten of het echt zo is!
Ja man pfff, ik ook bahhh. Nou dat moet ik eerst nog geloven hier in Nederland hahha. Maar had het ook al gezien ja. Nou hopen maar, kan ik lekker met alle kids in het zonnetje zitten.
Hoi hoi, hier ook een mama, ik ben 21 en heb een zoontje van 5.5 maand , Ik woon vlakbij rotterdam ! Lijkt me leuk jullie te leren kennen !
Aanstaande moeder uit Rotterdam (ga alleen wel verhuizen over een paar maanden). Ben 20 en woon nu nog op Zuid.
Met mij gaat het goed.. Mag niet klagen! Nog paar daagies ben ik 13 weken zwanger Hoe is het jou? Al kwaaltjes?
Schiet al op zeg! hoe voel jij je verder? Ja hier gaat alles ook zijn gangetje. Heb totaal helemaal geen last van kwaaltjes, maar dat had ik bij mijn andere zwangerschappen van mijn zoons ook niet. Alleen in de zwangerschappen van mijn dochters, erg misselijk, vermoeid etc. Dus ben heel benieuwd hoe deze zwangerschap gaat verlopen en of het idd weer een jongetje is
Ja hé! Ik voel me stukken beter.. Minder moe, de pukkels zijn van m'n gezicht verdwenen.. Alleen nog wel misselijk En alles stinkt haha Het lijkt me geweldig om geen kwaaltjes te hebben.. Op basis van jou ervaring zou ik dus een meisje moeten krijgen
hahah die pukkels herken ik wel uit mijn 1e zwangerschap. En dat alles stinkt kan ik mij nog herinneren bij de jongste....blehhh. Werkelijk alles stonk idd. Bij mij is het idd wel zo gegaan, bij de jongens nergens last van, bij de meisjes supermisselijk en erg vermoeid. Verder ook bij de meiden futloos haar, en liever lui dan moe Bij de jongens verder volle bos haar, mijn gezicht heel fris en fruitig, en veel energie, hele zwangerschap zowat nesteldrang gehad. Dat heb ik nu ook weer, hele tijd het gevoel te moeten schoonmaken. Maar sommige schijnen weer bij alle zwangerschappen misselijk etc te zijn, ongeacht jongen of meisje. Heb je al een echo met de nub?
@mamavan3bengels: Ohh ja mijn haar is ook super slap! Heb normaal een bos krullen maar nu hangt het als sliertjes langs m'n hoofd.. Heb de afgelopen maanden m'n haar alleen maar vast gedragen pfff.. Had stille hoop dat het na 3 maanden beter zou worden ^.^ Vrijdag moet ik weer maar de vk. Zal hier dan gelijk de echo plaatsen.. Ben zooo super benieuwd haha
Ze zeggen dat het een fabel is, dat meisjes de schoonheid van de moeder wegnemen en jongens juist het tegenovergestelde. Maar bij mij klopt het anders toch wel 4x hahaha. Nou dan gok ik bij jou op een meisje hoor. De nub is overingens 13 weken zichtbaar, hoop dat ik het op je echo nog kan zien
Hier ook een jonge mama van 24 uit rotterdam zuid lombardijen Heb een dochtertje van 2 1/2 En een zoontje van 7 maanden Ik doe steeds mee aan gesprekken met meiden uit rotterdam en zelf ook al een paar topics geopend maar op de 1 of andere manier zet het contact nooit door helaas Hier mischien meer geluk
Foutje, ik bedoel idd ook tussen 12 en 13 weken. Eigenlijk is het tot 14 weken, maar met 14 weken doen al veel echoburo's een geslachtsbepalende echo. Dus vanaf 14 weken is het geslacht toch wel goed zichtbaar.
Helaas geen mooie echo @mamavan3bengels.. De kleine uk had het veelste druk met salto's maken de hele tijd