nou meiden, om niet alle zuid-hollanders lastig te vallen, hier even een apart topic voor meiden die in Dordrecht willen meeten/playdaten of gewoon met elkaar kletsen Ik vind het echt leuk dat we toch wat meiden uit de buurt bij elkaar hebben, gezellig toch
de 15e ga ik op vakantie dus dan kan ik niet mee. tijd zou trouwens niet uitmaken die van mij heeft niet echt vast ritme en slaapt wel in de doek dus die vind alles prima
En voor de 15e was pleak op vakantie? oh de doek, heerlijk! die heb ik ook veel gebruikt, maar vamaf een maand of 10 vond yanna t niet meer zo leuk, mij werd t wat zwaar. op mn buik vindt ze t we l leuk, aar dat is zwaar, op mn rug vond ze niks. lang niet meer geprobeerd eigenlijk.
ja pleak is de 8e tot de 15e waarschijnlijk en ik dan die week erna. dus of we doen het nog de week ervoor dus 1 maart geloof ik of pas de 23e heb jij een geweven of een rekbare? ik heb een bykay en sinds kort een geweven maar daar snap ik nog weinig van. ik wil graag een keer een draagconsult doen en ook leren rugdragen. maar ja eerst maar even dat geweven onder de knie krijgen en dan kunnen we verder kijken. aarggh!! Bruce is weer verschrikkelijk aan het spoken belooft weer een lekkere week te worden. hij is om half 8 naar bed gegaan en de afgelopen week duurde het dan tot ongeveer 4 uur maar nu is tie al 2 keer huilend wakker geworden en wilde eten. en ging na het eten flink lachen maar is moe maar wil niet slapen nou kben benieuwd haha
Ik meld me ook ik ben de 8e idd op vakantie.. de 1e niet, maar dan 'durf' ik niet zo goed af te spreken omdat ik momenteel nog dagen heb dat ik zo ongelofelijk ziek ben (door zwanger zijn)... Maar we kunnen anders die datum (voor mij dan onder voorbehoud ) afspreken? Positief denken en heeeeeel hard hopen dat ik dan eindelijk wat beter ben.. mag dan wel ook, ben dan al 14 weken Ohw bedenk me net dat ik die dag ook nog geen muziek-op-schoot heb, dus ben die dag qua tijden ook wel wat flexibeler.. (krijg er spontaan zin in ) Sterkte met Bruce vannacht Pugga.. en als je niet kan slapen kan je mijn mega mail lezen
dat kleine berichtje van je? hahaha ben al aan het reageren. we kunnen gewoon onder voorbehoud doen de 1e en gaat het niet pleak doen we het 3 weken later waren er eigenlijk nog meer geintrsseerden of waren we de enige drie? (niet dat dat niet genoeg is hoor maar niet dat er dalijk iemand was van hey ik wilde ook mee)
Wat leuk een groepje gezellige meiden uit Dordrecht. Ben ik gelukkig niet de enige hier uit Dordrecht hihi. Hier in Dordrecht heb je ook de moederdreumes groep. Dat is voor moeders met kindjes van 0 tot 2 jaar en word in Crabbehof gehouden elke woensdag ochtend. Is echt heel leuk. Kindjes leren met elkaar spelen en moeders kunnen kletsen over ontwikkeling,thema`s en koetjes en kalfjes. Hier in Krispijn is ook niet veel te doen. Je hebt wel het park en kinderboerderij. Maar met die kou loop je er niet snel heen. Jammer dat ze nog geen speelpsradijs hebben. Maar weet wel dat ze hier mee bezig zijn om er 1 te krijgen. Groetjes Bianca.
De 1e is wat mij betreft prima. en dan maar even kijken of t jou lukt pleak. pugga ik heb een geweven doek en nog een mama zir ik, leuk! er waren er zeker nog een paar, maar die vinden ons vast via die link hoe ging jullie nacht? yanna slaapt door sinds kerst 2011, maar de laatste dagen gaat ze in de nacht ineens.kletsen en keihard lachen en.schreeuwen... heel fijn...
Hahaha ja was wat laat wakker nog.... en in de kamer naast ons was het net iets te gezellig om te gaan slapen Hahaha Sahi, gedeelde smart is halve smart denk ik maar... hier een klein boefje die het ook vaak erg gezellig vindt midden in de nacht. Als je dan niet reageert dan gooit hij al zijn beestjes uit bed en dan gaat hij gillen tot je ze er weer in stopt. Kom je zijn kamer in gelopen staat hij te springen van blijdschap om je te zien terwijl wij de slaap uit onze ogen staan te wrijven. Maar hij is altijd al zo'n lastige slaper geweest. @Bianca; Hi; welkom Je hebt die groep ook in Sterrenburg toch?
goeiemorgen dames, Ik ben aan het wachten tot Bruce zijn boterham opheeft maar hij is niet zo snel vandaag haha. en het is weer heel hard aan het sneeuwen! bah! en een nieuwe moeder erbij! is nu wel eerlijk verdeeld twee meisjes en twee jongens van die dreumesgroep wist ik helemaal niet joh en ook in sterrenburg? moet ik daar toch eens naar kijken. onze nacht was balen. hij begon savonds dus al wat te rommelen. vervolgens kon ik niet slapen en om denk 3 uur eindelijk in slaap gevallen. werd Bruce om 6 uur wakker. en daarna verder gaan slapen kwam tie om 9 uur. dus op zich viel het wel mee maar ik ben moe!! kga vanavond echt eerder naar bed. hebben jullie nog plannen voor vandaag? groetjes
bianca: leuk zo'n groep, helaas werk ik ma, di, wo, do, anders leken me zulke dingen echt leuk! zou leuk zijn als er hier ook een binnenspeeltuin zou komen, ben nu een paar keer naar ballorig geweest, zo leuk joh! pleak: oh ik laat Yanna gewoon lekker in dr bedje als ze zo bezig is, meestal is ze aan het zingen en praten. Als ze echt zou huilen zou ik wel gaan, maar dat is eigenlijk nooit het geval. pugga: ik heb gewerkt vandaag, ik ben ambulant begeleider, ik rij daarom binnen dordt van hot naar her. Vandaag na elk huisbezoek moeten krabben, bleegghh Yanna loopt ineens Ze doet dingen altijd pas als ze vindt dat ze het kan en sinds een paar dagen zet ze wat losse stappen en vandaag ineens de hele kamer door Zo gaaf! Heb een filmpje op FB, maar weet niet of jullie ook vriendjes willen worden
Leuk vriendjes op FB.. ik stuur je zo wel een PB met mijn 'echte naam' dan kan je me toevoegen. Wat leuk dat Yanna loopt!! Hier ook zo'n figuurtje die alleen dingen doet als hij ze leuk vind. (nog geen lopen helaas ) Zo klein en dan al zo'n (best slimme) mening Ik ben ook best nieuwsgierig naar ballorig, maar wij hebben geen auto.. dus dat maakt dat soort uitstapjes wat lastiger. Ik heb al een tijdje niets meer gehoord van het speelparadijs wat in Dordt zou komen, maar ik begreep toendertijd dat ze erg qua regelgeving werden tegen gewerkt en dat daardoor alles plat is komen te liggen. Geen idee hoe het er nu voor staat. Echt super jammer, want dat zou juist zo leuk zijn hier!!
Waar zit ballorig dan? En wat is dat precies. Denk niet dat het al iets voor Bruce is, nog veel te klein haha. Jammer dat het in dordt niet doorgaat speelparadijs. Ze hebben ook al geen bios meer.
Ballorig zit in oud-beierland, er zit in barendrecht een playxity. ik heb wel eens meetings met 2 oktoberlijsten en.toen zijn we ook in ballorig geweest en ook eens met vriwnden uit arnhem. whaa ik vind het echt veel te vroeg!
goede morgen meiden.. om even heel gemeen te doen, mijn kleine boefje heeft gewoon tot 10 !!!! uur geslapen haha arme jullie met het vroege opstaan.. (zal nu weer lief doen ) Is Playxity leuk? Dat is misschien nog wel te doen om een keertje met mijn kleine boef naar toe te gaan? Mijn man werkt in Barendrecht.. Haha Pugga, ik zie Bruce al gaan van de glijbaan het ballenbad in Hihi Er zijn nog wel plannen voor een speelparadijs hoor! Ik zal is kijken of er al iets over bekend is.. Bioscoop zit ook in de planning, maar alles gaat zo traag op ons eilandje!
ja t schiet niet op met al die plannen hier in dordt he... playcity is ook leuk hoor, wat kleiner dan ballorig, maar dat is echt niet belangrijk voor die kids ik ben jaloers op jou slapen Nee hoor, Yanna sliep wel gisteren al om 7u, dus niet zo gek hoor. Maar voorheen moest ik dr om 9u wekken, dat is nu gewoon echt over. ze ligt nu al wel voor een ochtendslaapje, dat is wel apart. normaal slaapt ze in de middag een uurtje.
Ik ben benieuwd hoe dat hier straks gaat met het middag slaapje, nu hij zo lang heeft geslapen.. misschien lever ik dan weer rust in Hij krijgt wel 's ochtends nog steeds een flesje hoor, maar die geeft mijn man en daarna gaat hij altijd verder slapen. Meestal tot een uur of 8 maar vanmorgen sprong er echt uit! Even lekker van genoten, Oja en hier slaapt er nog niemand om 7 uur 's avonds hoor! Hij gaat er half 8 in, maar meestal is hij eerst nog minstens een uur aan het blij kletsen met zijn knuffels
Yanna drinkt al heel lang geen melk meer. Ze wilde niet meer, zo net na haar verjaardag. Ik vond de flessen wel heel gezellig, dus best fijn dat jou mannetje nog lekker flesjes drinkt Yanna kletst ook nog wel eens heel lang tegen de knuffels, maar soms valt ze ook meteen in slaap. t wisselt enorm.