Hallo, Mijn naam is Elisse en heb een dochter van 5 maanden oud. Het lijkt me leuk om met andere jonge mama's in contact te komen. Ik woon zelf in Tilburg Zuid. Liefs, Elise
Ohhh mogen wij nou dan ook weten in welk dorp je woont? Kimmy; hoe is het bij jou? Hoe was de groei echo?
Hoi elisse, welkom hhahah Ja nu mag iedereen weten waar ik vandan kom want iedereen in mijn omgeving heb ik ingelicht. Mijn familie, vrienden en vandaag ook mijn werk.... Ik kom uit het mega kleine dorpje Riel. Misschien kennen sommige het niet eens ahahhah. Riel dat ligt naast Goirle. Was dit ook het dorp waaraan jullie dachten? Kuss
Heej, Zijn er ook mensen die uit Tilburg komen met kleintjes? Zelf ben ik de eerste de omgeving met een kindje en het lijkt me leuk om andere jonge mama's te leren kennen. Liefs, Elise
hey allemaal! ik wil me ook even bij jullie clubje voegen ik kom zelf uit de omgeving van Tilburg. ik was zwanger maar heb helaas een mk gehad. nu zijn we weer volop bezig met klussen ik ben zelf 22 en mijn vriend ook groetjes Anne
sorry tijdje niks laten horen... lekker druk hier inmiddels al bijna 30 weken!!!!!!!!!!!!!!!! jahoeeeeeeeeeeeeeeee welkom voor de nieuwe gezellie!! en ja zijn ook meiden al kindjes.... !! zie me afbeelding haha ja ik d8 idd dat het riel/goirle zou zijn!!! mag vanaaf wee naar de vk... ze gaan me ook toucheren.. omdat het vorige keer dus rond deze periode begon te rommelen... spannend!!!!!!!!!!!! mn groeiecho was prima blondi!!!! ligt keurig op schema of ietsje voor!! verders alles goed met jullie??? liefs....
@elise ik woon ook in tilburg zuid... centrum zuid... buurt van trouwlaan zeg maar!!! en mijn tweelingmeiden zijn net 5! en ben zwanger van de 3e... ben zelf 24...
Heej Kimmy, Super leuk dat je weer inverwachting bent van een meid. Leuk voor je vriend/man. Ik woon vlak bij het elizabeth zk. Ik ken alleen weinig jonge moeders met kindjes en dat vind ik wel jammer. Dus vandaar dat ik me op dit forum heb toegevoed. Wie weet leverd het lekker op haha. Maar dat schiet al lekker op met je zwangerschap. Mijn kleintje kwam met 35 w en 6 dagen dus het kan ook zo weer voorbij zijn. Groetjes Elise
hey hey, ja wie weet!! gister dus naar de vk geweest... nou mn bloeddruk was ineens 95/130!!!!!! dus mocht gelijk doornaar het elisabeth.... hele avond zoet geweest... mocht gelukkig wel naar huis... maar moet toch echt rustiger aan gaan doen!!!!!! en stress vermijden... ben echt 1 stressbonk... (me moeder is sinds de zomer ernstig ziek).. hopen dat het nu wat beter gaat.. liefs..
Heej, Dat is niet zo mooi. Stress kan behoorlijk heftig zijn. Ik weet het. Wat hebben ze in het zk gedaan? Groetjes, Elise
meerdere malen bloeddruk gemeten, urine gecontroleerd, bloedprikken en ecg.. bij de vk had ik dus 95/130 en eiwit in urine.. en in het zk.. 82/112 en 88/122 en geen eiwit in urine en bloeduitslagen en ecg goed...
ppfff... Kimmey wat een gedoe zeg. Maar gelukkig mocht je snel weer naar huis toe. want het is nergens zo leuk en goed als thuis. Fijne avond allemaal, Kuss
heeeyy ik wilde ook even mededelen over 3 maandjes ben ik ook weer een echte Tilburger we zijn volop aan het klussen in ons huis wij wonen in Tiblurg centrum. we hebben (helaas) nog geen kindje maar zijn hiervoor wel bezig! toch lijkt het mij leuk om met andere (aanstaande) mama's in contact te komen vooral omdat mijn vrienden niet echt bezig zijn met kindjes. gr Anne
Hoi Anne,, Gezellig in het centrum! Ik woon ook vlak in het centrum. Ik heb zelf een dochter van 5 maanden. Liefs, Elise
Hee anne, Wat leuk, waar in het centrum woon je? Ik woon ook in het centrum! Ben momenteel 36 weken zwanger van ons 1e kindje. Succes nog met klussen haha Groetjes, Noa
Hoi meiden,ook ik mag me hier melden, sarina,21 jaar,woonachtig in tilburg en bijna 10 weken zwanger,al weet ik pas vanaf woensdag echt hoeveel weekjes want dan de eerste hopelijk goede echo zonder dat er iets mis is. Leuk dat er hier ook mama's zwangere meiden en bijna mama's zijn uit omgeving tilburg...lijkt me leuk ook jullie x te ontmoeten xxxx
Valt 26jr ook onder de jonge mama's? Ik ben vandaag 15 wk en 2 dagen zwanger en woon in het centrum van Tilburg. groetjes Nancy