Mellebel, haha nou wat een geweldig vooruitzicht voor mij iets kunnen onthouden zou af en toe wel eens heel fijn zijn haha. Nichelle, balen van je nacht en wat naar dat je zo klaar bent met je man . Hoe ik het lees is hij er vaak niet? Ik heb dezelfde vragen als Mellebel, maar inderdaad als je het er niet over wilt hebben dan ook gewoon niet doen. Lovely, ze zal wel erg moe zijn vanavond en vannacht dan? Slaapt ze vast heerlijk Gelukkig klinkt het niet gek van dat aandurven! Maar jullie moeten het niet verzetten om mij hoor, dan kom ik de volgende keer gewoon gezellig mee . En ach, misschien is dochterlief wel heel makkelijk en durf ik het wel gewoon .
Geeft niks meid! Je loopt nu echt op het einde hé? Trek je het nog een beetje? Dankjewel! En dat snap ik heel goed hoor, anders kijk je even tegen de tijd dat het zover is! Komt goed! We hadden het er al eens over gehad toen we allemaal nog zwanger waren, maar was eigenlijk te laat en iedereen stond al op knappen dus in het nieuwe jaar een keertje met de kindjes! Leuk dat het jou ook gezellig lijkt! Dat is lastig! Dan kom je ook aan niks toe hé? Slaapt ze inmiddels al? Fijn dat die voor N. goed werken! dan zou ik ook niet veranderen hoor! Dankjewel En ja pff.. veel te snel af en toe! Ik keek net foto's terug van toen ze net geboren was en wat is ze nu al groot! Wat vervelend zeg! Was het weer laat geworden?
Prinsessa, ja eindelijk loop ik op het einde! ik trek het nog wel maar niet altijd hoor. Zat er gisteren ff doorheen omdat alles zeer deed, mijn buik, heupen, rug. Maarja nog eventjes en dan heb ik ook zo'n lief, klein, schattig baby'tje die alles weer goed maakt .
Bailief Zal wel goed komen denk ik hoor. Ik vind het in ieder geval veel makkelijker om met een baby op pad te gaan dan met een peuter van 2,5 hahaha! Kleintjes slapen (meestal dan) nog overal. Je hoeft ze alleen de fles te geven of een voeding. Als ze groter worden zit je weer met hapjes enzo die je mee moet slepen Maar goed, ik denk er heel makkelijk over hoor. En heb tot nu toe ook 2 baby's gehad waar dat goed mee kon. Prinsessa Nou... ze slaapt nu wel. Maar het ook vandaag vaak even 10 minuten en dan is ze weer wakker. Dus ik hoop dan maar op een hele lange nacht Nogmaals, ze is niet echt heel erg huilerig ofzo, maar je bent er toch de hele dag mee bezig. Want ze is wel aan het mopperen natuurlijk soms. Dat heeft F. sowieso wel. Ze heeft 1x een avond gehad waar ze erg onrustig was, en hard aan het huilen was. Ik heb haar verder nog nooit echt heel erg horen huilen. Het is meer mopperen wat ze doet. Nichelle Balen van je nacht...hopen dat je vannacht beter slaapt. Mellebel Jaa.. ik ging dat vandaag dus ook proberen he qua slapen. Na de fles om 10.30 heeft ze even in de wipstoel gelegen/gezeten, ook om haar fles te laten zakken. Daarna naar bed gegaan. Uiteindelijk lukte dat niet, heeft ze heel even bij mij op de bank geslapen. Toen heb ik haar in bad gedaan, en heeft ze haar flesje gedronken. Daarna weer in bed gedaan. Waar ze steeds heel even haar ogen dicht deed, maar toch weer wakker werd. Daarna dus nog een klein flesje op en naar bed gegaan...en ik denk dat ze nu wel echt slaapt.
E. is even met oma mee naar overgroot oma m'n vriend is er ook niet dus ik ben even alleen.. mis haar wel hoor, haha. Over de meeting; Ik zal wel even op Facebook vragen wat de meiden die hier niet meer komen ervan vinden
Ja! Het begint nu écht dichtbij te komen! Wie weet is ze er sneller dan verwacht (pas als ze mag komen natuurlijk!). Pff snap het hoor, ik zat er ook echt doorheen op het laatst terwijl ik toch echt niet lang heb moeten wachten natuurlijk.. Maar je kindje maakt het helemaal goed, dan ben je het zo vergeten, beloofd ! Gelukkig! Heeft E. ook wel last van hoor, en dan wil ze alleen op mij slapen. Als ik haar dan weg leg is ze binnen 5 minuten weer wakker.. Hopelijk is F. nu goed moe en slaapt ze vannacht door inderdaad! Ja, je bent er toch mee bezig. Spuugt ze haar speentje nog vaak uit of vind ze het nu wel fijn? Hier hetzelfde, maar heb E. eigenlijk nog nooit echt hard horen huilen. Alleen maar goed die tevreden meisjes natuurlijk!
Ze is alweer wakker Ja sinds ze die 0-6 maanden speen had in plaats van die newborn gaat het wel beter. Maar hij floept er nog regelmatig uit hoor Van de week probeerde ik sochtends vroeg nog te rekken voor dr fles, toen lanceerde ze hem steeds een meter verder vanuit haar wieg haha
Hahaha zie het al helemaal voor me R. Pakt de bibi speen alleen hij kan hem niet vast houden.. ben allang blij dat hij zonder speen kan inslapen.. niet altijd maar dan houd ik m ff vast
Wat betreft het schema.. tis ff zoeken hoor.. het werkte hier ook niet meteen .. ik ben nu heel erg op moeheidssignalen aan het letten.. en herken dit nu steeds beter waarop ik nu ook een beetje weet hoe lang hij achter elkaar wakker kan zijn.. straks rond 10-half 11 zal hij zich denk ik melden voor de laatste fles en dan ga ik hem 180cc geven.. ben benieuwd wat hij hierop vannacht doet.. tot nu toe namelijk steeds 150cc gegeven
Ja dat lees ik dus wel vaker hier op ZP, over moeheidssignalen, maar ik vind dat echt lastig. Ja als ze gaat geeuwen dan denk ik wel, oh ze zal wel moe worden. Maar verder vind ik het wel lastig om te herkennen hoor. Ze ligt nu (weer) in bed. Te mopperen en huilen soms. Ze was net op schoot ook echt heel wakker nog. Weet niet wat ze heeft vandaag, dat heeft ze nog niet gehad dat ze echt zo veel wakker is geweest. Hopen dat ze het vannacht wel goed maakt met me
Ohh ja ben het helemaal met je eens hoor tis ook heel lastig..ze zijn ook nog zo klein.. soms begint ie te gapen maar zoekt hij nog wel contact etc.. maar als de gaap echt uit zn tenen komt dan denk ik echt van jaaa..nu is het tijd haha.. maar hij huilt ook als hij in bed gele gd word.. en laat ik hem 5 tot 10min jengelen en valt hij vanzelf in slaap..als hij dit niet doet ga ik naar hem toe en geef ik zn speen.. en loop weer weg.. totdat hij slaapt.. tenzij hij gaat krijsen natuurlijk.. dan haal ik hem er weer uit Misschien heeft ze last van een sprongetje? En gaat het morgen wel weer veel beter
Ja t is niet echt leuk op t moment. Hij werkt heel erg veel en als hij niet werkt dan slaapt hij of is hij de hort op. Hij is in het afgelopen jaar ofzo niet zoveel uitgeweest als de afgelopen 2 maanden. Hij mag van mij best wat gaan drinken met vrienden enzo maar t lijkt nou net of hij liever in de stad is dan bij mij thuis. En als ik d'r wat van zeg dan snapt hij het niet en gooit hij het op z'n werk. Vanochtend vond ik hem om half 7 laveloos op de bank. Terwijl ik zelf heel moe was en Nova niet lekker. Daarom ben ik d'r een beetje klaar mee, t zal vast wel weer goedkomen. T is niet voor niks in voor en tegenspoed. Maar genoeg daarover. K heb geen zin om in het negatieve te blijven hangen. @mellebel haha Nova doet precies hetzelfde, soms sabbelt ze zo hard dat ze dat die speen d'r steeds uitfloept. Gelukkig hoeven we hem niet constant erin te duwen. @prinsesa ja ik had nog een bon voor een gratis fotoboek van de kruitvat. Daar heb ik allemaal foto's van de eerste weken ingedaan. En nu is ze alweer zo groot! Hier heeft ze net om 8 uur niet zo veel gedronken. Halverwege wilde ze niet meer en een paar minuten later kwam d'r een hele golf naar buiten. Ze wilde niet meer drinken en nu slaapt ze. Nouja kijken hoelaat ze weer komt en of ze dan wel drinkt.
Mellebel Ja wie weet... Ik ben aan de ene kant een soort van te nuchter voor die sprongetjes... Geloof dat er wel een waarheid in zit, maar verdiep me er verder niet zo in. Maar het kan natuurlijk zo maar zijn dat er iets gaande is. Ze lachtte namelijk ook nog niet, merk nu sinds gister dat ze wel veel alerter naar me kijkt enzo, vandaag leek ze wel te lachen (weliswaar naar lucht hoor maar toch ). Dus kan zomaar een nieuwe fase zijn ja... Ze ligt trouwens nog steeds in bed, en het is nu stil. Ze moppert meestal wel, maar kan haar wel laten liggen want het duurt van maar een paar minuten, en dan is ze weer even stil en ze huilt niet echt. Gaat ze echt hard huilen haal ik haar er wel uit.
Wat betreft moeheidssignalen; Nova krijgt altijd rode wenkbrauwen als ze moe is. Dan kan ze heel alert overkomen maar als ik dan te lang wacht dan is ze over d'r moeheid heen. Maar dat heeft even geduurd voor ik het doorhad dus het is echt kijken en dan komen jullie er vast snel achter.
Nichelle..kan me voorstellen dat je daar onzeker van word hoor.. het zijn ook precies de maanden sinds Nova er is.. dat zou je juist met zn 3tjes willen beleven..en natuurlijk kan je een keer met vrienden wat doen.. dat doe ik zelf ook af en toe en VL ook..maar juist nu is het zo belangrijk om samen dingen te ondernemen omdat je elkaar nu meer als papa en mama ziet dan man en vrouw.. maar dit zal een vast een fase zijn.. tis ook allemaal zo nieuw.. maar ik blijf erbij dat samen praten het beste is.. dat doen wij hier ook want ik zeg niet dat het perfect bij ons is hoor.. haha wij merken ook dat onze relatie is veranderd.. en dat we de momenten als R. Op bed ligt echt moeten pakken om samen te zijn.. het komt vast allemaal goed.. knuf voor jou!
Haha ja wat betreft die sprongen.. ik gok ook maar wat hoor.. weet ook niet wat het precies inhoud.. en wat ik daarvan moet verwachten.. Ahh ja rode wenkbrauwen heeft R. Ook weleens idd haha zal daar even wat meer op gaan letten
Soee , heel veel sterkte morgen meid Prinsessa, jullie hebben nog even lekker saampjes geslapen dan snap dat je der wel mistte als je helemaal alleen was Lovely, dat ze niet zoveel geslapen heeft is idd wel minder dan ben je idd wat beperkter Nichelle, hoop dat je nacht vandaag beter is meid ! En natuurlijk ook dat het snel beter gaat met ml! Ze zeggen idd niet voor niks in voor en tegenspoed, moet zeggen dat ik met ml ook problemen heb gehad hoor maar hier kwam het vooral omdat we echt als ouders leefde en niet meer als man en vrouw Bailief, nog eventjes! De laatste weekjes zijn in zicht :-D Tutten, hier is die tut af en toe ook echt een ramp jaslynn hapt meer dus dat ding valt er regelmatig uit haha Moeheidssignalen, bij jaslynn merk ik ze gelukkig wel heel goed die gaat echt in der ogen wrijven enzo nou moet ik zeggen dat wij best een slaperd hebben en dat heeft ze ook echt nodig anders is ze niet te genieten Hier, gister avondje met ml gehad jaslynn sliep bij oma wij zijn lekker een hapje weeste eten en daarna lekker samen thuis geweest romantisch avondje gehad vandaag snel weer ons meisje op gehaald want het voelt wel heel leeg hoor zo zonder haar thuis haha madam was erg moe dus dronk haar fles weer eens niet lweg maar daarna 180 cc op dus dat compenseerd weer haha
Mijngeluk Gezellig! Kan me voorstellen dat je haar ook wel gemist hebt hoor. Maar avondjes samen weg zijn ook goed. Ik ben dinsdag voor het eerst de hele dag weg. Heb BHV herhalingscursus. Hoef er eigenlijk niet heen omdat ik verlof heb. Maar dan moet ik hem inhalen, en dan weet ik niet waar, wanneer en met wie. Dus had zelf voorgesteld om met deze ronde mee te gaan. Dan zit ik ook nog bij een collega in het groepje. Alleen, bedacht ik me van de week...heb er helemaal niet over nagedacht dat ik misschien nog wel gebroken nachten zou hebben toen ik dat had afgesproken haha! Lekker suf Hopen dat het een goede nacht is, anders zit ik straks te slapen daar. En ook al is het allemaal niet nieuw meer voor me, vind ik het toch ook wel weer spannend om me kleintje straks achter te laten bij mijn moeder. Dan denk ik, wat als ze dinsdag ook zo spookt met slapen, of wat als ze heel de tijd honger heeft enzovoort Het komt vast helemaal goed hoor, maar toch is het weer spannend.
Mijngeluk: wat fijn meid! Hoop dat jullie er verder lekker van genoten hebben! Lovely: oeps haha..maargoed dan heb je dat straks lekker gehad tuurlijk blijft het moeilijk..tis toch je kleine meisje.. hoop dat je dan een goede nacht hebt! Hoe is het op dit moment eigenlijk? R. Heeft zich nog niet gemeld.. hoor hem wel een beetje pruttelen dus ga hem zo maar uit bed halen voor zn laatste fles.. Iedereen een fijne nachtrust gewenst en tot morgen.. x
Ze is nu de fles aan het drinken. Keek me net weer met hele grote ogen aan Dus... ze gaat zo haar wiegje in en ik hoop dat ze snel slaapt Jullie lezen het wel haha. Welterusten meiden!