Nou ze is heel braaf gaan slapen. Ik lig nog steeds wakker Ben zeker gewend geraakt aan zo weinig slaap ofzo haha je zou toch zeggen dat in slaap vallen geen moeite kost nu.
Haha ahh.. kan je eindelijk slapen..lukt t niet.. hoop dat je zo lekker in dromenland bent! R. Ligt ook alweer lekker te knorren..net 180cc gegeven.. ben heel benieuwdhoe laat hij zich weer gaat melden.. ik lig nu ondertussen ook in bed.. welterusten!
Pfff.. helaas.. hij kwam toch nog om 3.30u.. balenn! Nu ligt hij er weer in dus ik ga ook weer verder slapen.. hoop dat jullie een betere nacht hebben
Balen, hopen dat hij nog een poosje is gaan slapen! Hier nu aan de fles. Al werd ze toevallig precies wakker toen mijn vriend eruit ging dus misschien had ze anders nog geslapen. Hopen dat ze zo nog slaapt en L ook nog even
Ohh lekker weer hoor haha.nog gaan slapen daarna? Hier nu net weer aan de fles dus nog wel lekker kunnen slapen hoop stiekem hierna ook nog ff te kunnen liggen.. we zien het wel
Hier heeft men meisje ook net de fles op der eerste jeehhh hoop dat ze dit aanhoud en dat het niet eenmalig was nu slaapt ze weer dus ik ga ook nog even men ogen dicht doen Lovely, jij hebt ook een fijne nacht gehad zie ik ! Zonde dat ze wakker is geworden van je man Mellebel, dat is wel minder datie alsnog zo vroeg kwam misschien morgen beter ? Ik hoop dat je nu ook nog effe kan slapen
Lekker hoor mijngeluk!! Jaloersss..haha hij heeft net nog tot half 10 geslapen.. en zit nu tegen de beestjes van zn wipstoel te lachen haha zo schattig.. dus ik maar ff aan het ontbijt
Haha.. hier een knul die net niet wilde slapen..maar ik moest en zou gaan stofzuigen.. en nu hoor ik hem niet meer.. dat word dus vaker stofzuigen denk
Mellebel, wie weet word hij daar wel rustig van haha Ja was wel lekker even hoop dat ze het vannacht ook zo goed doet haha Hier, vandaag lekker rustig dagje morgen is men meisje alweer 2 maanden.. gaat zo snel ben nu lekker een vers kippensoepje aan het maken en verwen brownies haha heb ook de kerstspulletjes naar beneden gehaald vandaag
Goedemorgen dames! Lekker geslapen allemaal? Sara slaapt sinds een aantal nachten door. Eigenlijk sinds die dag dat ze niet te genieten was (wat volgens mij het zogenoemde 8 weken sprongetje is geweest). Morgen naar het cb, zo benieuwd. En dan wordt het extra knuffelen, stomme prikjes!
Fijn Soee! Ben benieuwd hoe groot ze is. Balen van de prikjes... Wij moeten volgende week. Hier ook een goede nacht gehad. Tot 7.00 geslapen en nu net de fles (bijna) leeg. Mijn moeder staat zo voor de deur, want ik heb bhv cursus vandaag. Wel gek, de eerste keer heel de dag weg, ben benieuwd hoe het zal gaan vandaag!
Goedemorgen meiden, Hier vannacht ook wel goed geslapen het was half 7 daarna sliep ze een beetje slecht maar ze is ook heeel verkouden ineens Ze is vandaag 2 maandjes alweer !! Soeee , fijn dat ze doorslaapt succes bij de prikjes meid Lovely, oehh de hele dag weg ben benieuwd hoe het gaat lijkt ne ook niet fijn
Wat fijn meiden.. dat ze lekker doorslapen! Haha hier is het hoe laat hij ook naar bed gaat.. 22.00 of 23.00 standaard stipt 3.30u..hahaha.. ach ja flesje er in en hij slaapt gelukkig weer.. en ik ook Soeee: sterkte met de prikjes morgen. . wij moeten vrijdag.. heb gister maar pcm zetpillen gehaald.. zou dat zo vergeten..en we moeten natuurlijk op vrijdag..zal je net zien dat hij ziek er van word haha.. Lovely: succes vandaag!
Lovely: Lijkt me inderdaad ff een raar gevoel. Succes met je cursus Ja ben ook zo benieuwd. Haar nieuwe kleren maat 62 past ze gewoon al! Terwijl ze net over was gegaan op 56, HOE DAN? Hahaha. Past ook nog prima hoor. Mijngeluk: Thanks! Ohh minder zeg, dat ze zo verkouden is. Ze zeggen dat ze met borstvoeding minder gauw verkouden zijn, dus hoop dat Sara het niet wordt. Mellebel: Goed dat je het zegt! Heb helemaal niks van zulk soort dingen in huis. Zal eens een baby ehbo koffertje gaan maken. Ook voor als we volgend weekend naar Tunesië gaan. Aaaaaaa wat komt het dichtbij als ik dat zo zeg!
Soeee: haha ja ik dacht misschien als ik het hier zeg herinner ik er vast iemand aan om het in huis te halen..aangezien het wel iets is om te vergeten volgend weekend al.. spannend hoor! ben benieuwd hoe het zal gaan Vandaag maar even op de next website gekeken..en ik kon het natuurlijk niet laten om wat te bestellen.. als we gevangen hebben ga ik wat uitgebreider shoppen
Soee, dat is wel fijn dat ze dan minder snel verkouden worden want is echt niet fijnis zo zielig haha , jaa gaat snel volgend weekend al !! Mellebel, wat een leuke dingen heb je besteld joh! Echt stoer !
Mellebel: Aaah zo leuk! Als Sara een jongen was had ik het zo gekocht!! Ja precies, ben nu een lijstje aan het maken van wat ik allemaal mee moet nemen voor haar mijngeluk: Ja lijkt me ook rot! Arme kleintjes!
Ik denk dat ik Sara vannacht voor het eerst op haar eigen kamertje laat slapen. Wel in het wiegje nog. Eigenlijk wil ik haar nog lekker dicht bij me hebben, maar ze slaapt dus sinds een paar dagen door en wordt steeds wakker van de wekker van m'n vriend. Terwijl ik het idee heb dat ze anders langer zou slapen. Wil niet B dat ze zich aanwent dat 6u of eerder een normale tijd is om op te staan. In het weekend heeft ze namelijk tot 07:15 uur geslapen en dat is toch een iets betere tijd. Vind het wel een beetje naar, maar dat is meer voor mezelf. Straks de babyfoon maar tevoorschijn toveren