Ik heb de Puckababy Piep. Dus een losse inbakerzak is dat eigenlijk. Lynn heeft er ruim 3 maanden ongeveer mee geslapen, en Fay leek er ook wel fijn in te liggen vanwege onrustige armpjes in bed. In deze liggen ze dan wel er in maar niet zo strak als echt inbakeren. Je hebt er ook gewone slaapzakken van...heel mooi en zacht maar wel duur dus Heb eigenlijk nu nog een newborn slaapzakje nodig dus 60cm maarja dat past ze niet super lang meer dus wil ook geen hele dure halen. Misschien morgen even bij Hema of Prenatal kijken. Ze drinkt nu standaard 5x 150/5 en dat gaat nu eigenlijk altijd leeg. Ook gisteren voor het slapen was haar fles leeg.
Lovely: 5× 150/5, is dat veel? Geen idee namelijk haha! Sara's slaapzakjes komen van de Prénatal zag ik net
Soeee, wauw al echt zo'n eigen willetje met knuffelen? Dan ga ik nog extra genieten van het knuffelen straks voordat ik niks meer te zeggen heb haha. Ik ben heel benieuwd of ik straks ook ga zeggen dat ik het mis... Lovely, wat naar dat het zo moeilijk was in het begin met F. die dagen hebben vast eeuwig geduurd. Gelukkig was er niks! Prinsessa, ik ben altijd gek van gevulde eieren verder kan ik zo even niks bedenken. Wel een lekker dagje samen met je zus met kerst! Wat doet de rest met kerst? Wij doen helemaal niks met kerst, voor het eerst! Anders hadden we die verplichte familienummertjes gehad maar nu kunnen we heerlijk genieten met zijn tweeën of drieën .
Zo, eindelijk de boodschappen afgerond. E. kwam even tussendoor Wilde lekker dichtbij mama in de buurt zijn, dus samen geknuffeld en in bed gelegen. Pff wat is ze toch al groot zeg! Bekijk bijlage 364788 Bekijk bijlage 364789 Thanks voor het meedenken Soe en Bailief De hapjes zijn geworden: - Zoete & kruidige gehaktballetjes in een sausje - Toastjes en Franse baguette met: Mediterraanse tapenade Sweet pepper tapenade Bruschetta tomaat salade Eiersalade met zongedroogde tomaat Kipkerriesalade Tonijnsalade Filet americain Brie - Torentjes van blokjes kaas, salami, zilveruitje - Groene knoflookolijven & olijven met witte kaas - Seranohamrolletjes met zachte roomkaas - Wraps met gerookte zalm, kruidenkaas en ijsbergsla - Knakworstjes in bladerdeeg - Gevulde eieren - Torentjes van mozzarella balletjes, cherrytomaatjes en basilicum - Bitterballen - Kipfingers - Chips met dipsausjes HMMMMM haha! Gaan we niet met z'n tweetjes opeten hoor, de volgende dag krijgen we bezoek maar denk dat we een groot deel al gaan eten samen haha. Heb er nu al zin in!
Ziet er handig uit! Inderdaad wel duur, maar als het de moeite waard is... Zou inderdaad nu ook niet voor een slaapzakje van 60 cm gaan, beetje zonde. Netjes hoor! Haha, de gevulde eieren staan op tafel! Nu al zin in haha. Gezellig hoor, ook met veel lekkers? Hopelijk met z'n drietjes! 5 keer 150cc is perfect!
prinsessa: Hier een opa & oma zaterdagje gehad.. overdag langs schoonmoeder en haar man.. en 's avonds naar mijn moeder en haar man.. (beide zijn gescheiden..) was wel erg gezellig.. R. was 's avonds wel wat onrustig..meestal slaapt hij na het avondflesje (ongeveer 20.00).. maar nu vond hij alles zo interessant dat hij zijn slaap niet kon vatten.. pas om half 10.. dus heb hem bij mn moeder in de kinderwagen laten slapen en niet wakker gemaakt rond half 12 voor zijn nachtfles.. het was ook enorm gezellig met een paar wijntjes verder vertrokken we pas rond een uur of 3 dus R. werd onderweg in de kinderwagen wakker..dus kwart over 3 zijn fles gehad haha.. maar vandaag pikt hij zijn ritme weer helemaal goed op..dus ben daar wel blij mee Vandaag helaas even een goede dip gehad.. gelukkig heb ik bij VL wel een beetje mn hart kunnen luchten.. flinke huilbuien.. ik heb alles toch als zeer heftig ervaren..ook al is het herstel etc erg goed gegaan.. maar alles bij elkaar kwam er even uit.. en natuurlijk geniet ik van ons mannetje en weet ik wat ik er voor terug heb gekregen maar t heeft toch psychisch onbewust misschien een enorme klap gehad.. maar het gaat nu wel weer hoor.. die hormonen geven het natuurlijk ook nog een extra zetje.. En wat lekker dat ze nog doorslaapt.. hier dus nog steeds niet haha R. poept nu sinds kort ook langs zijn luier van de kruitvat.. dus we zijn alweer een maatje groter gegaan.. nr 3.. aangezien zijn gewicht daar nu wel beter bij past.. maar nog geen poepluier gehad dus weet niet of het helpt het water loopt me in de mond bij die lekkere dingen.. jammie!! dat zal vast lekker smaken! haha Balief: joehoeee 36 weken! het schiet echt op he nu.. zo spannend! succes met de laatste loodjes meid newbornstar: wat fijn dat de 20 weken echo goed was! Jeetje ik weet zelf nog wel dat we voor de 20 weken echo gingen.. het lijkt zo kort geleden! dus het gaat echt sneller dan je denkt allemaal hoor haha Lovely: Hoop dat het slapen zonder Puckababy goed zal gaan vannacht .. hier ook slaapzakjes.. heb nu maat 60..die kunnen nog net maar heb gister maat 70 bijgehaald bij de Prenatal.. en heb ook van de Hema.. ze zijn zo rond de 20 euro Gister was R. alweer 2 maandjes.. en ook hier zijn de eerste kleertjes al opgeruimd.. zijn eerste pakje ga ik inlijsten samen met zijn geboortekaartje.. en hangen we dan op in zn kamertje Verder had hij goed gereageerd op zijn eerste vaccinaties.. ben super trots op hem!
Soeee: verschrikkelijk dat je je vader moet missen.. en dan vooral die decembermaand is moeilijk.. kan ik me heel goed voorstellen! maar hij is vast super trots! knuffel voor jou..
Oeh, Prinsessa! Lekker ! Kunnen jullie niet even hier langskomen met kerst? Haha. Maken jullie het meeste zelf? Is je vriend er trouwens niet met kerst? Hier zie je haar ogen nog beter (zit op telefoon), echt heel erg mooi! Mellebel, knuffel! Het is ook allemaal niet niks geweest, dan mag je best even flink huilen! Ik doe trouwens gezellig met je mee en ik ben mog niet eens bevallen . Hier was het gisteren raak. Leuk dat je het pakje en kaartje gaat inlijsten! Dat wil ik straks ook graag doen. Ben benieuwd naar een foto als je het af hebt . Fijn ook dat hij geen last heeft gehad van de vaccinaties! Volgens mij hebben de moeders er veel meer last van dan de kindjes . Ik zie nu al tegen het hielprikje vlak na de geboorte op. Zo'n naald hoort niet bij haar in mijn beleving haha.
Bailief: Ja nu al een sterk eigen willetje! Echt leuk om te zien! (Nog wel haha) Prinsessa: Ohh jammie! Ik zou het gewoon met z'n tweeën opeten als ik jullie was hoor F*ck het bezoek, hahaha! En wat een heerlijke foto's weer!! Mellebel: Lief van je, thanks Ach meid, het is ook echt niet niks hoor, die bevalling van je. Ik herken het niet, want ik heb echt een perfecte bevalling gehad en zou het zo weer doen, maar kan het me wel goed indenken! Komt allemaal wel weer goed, je moet het alleen even de tijd geven om een plekje te krijgen. Knufff!! Hier: Sara was vanavond een beetje drammerig. Huilen in haar bedje. Wat volgens mij een beetje aanstelleritis was, want als ik wat tegen dr zei, lag ze heel lief te lachen, de draak. Maar ze ligt nu dus al een tijdje knock out, wat betekent dat mijn wekker op 00u staat voor de laatste voeding. Maar als ik om 23u nog wakker ben, doe ik hem dan gewoon Hier nog een foto van Sara van vandaag. Ze heeft hier een shirtje/jurkje van haar nichtje (kleine van m'n schoonzus en zwager) aan, vond ik wel lief! Ze staat er niet op haar voordeligst op, maar ach. En hij is gedraaid zie ik..
Haha, Soeee, straks krijg je die peuterpuberteit en dan is het vast niet meer grappig . Wat een poppig jurkje! Schattig! Op wie lijkt ze het meest? Volgens mij best op jou of niet?
Dat is heel wisselend eigenlijk. Soms kijkt ze als m'n vriend, soms lijkt ze op mij en ook vaak zat dat ze zo erg op m'n vader lijkt. Dus dat vind ik wel leuk
Mellebel Wat vervelend Schrijf het maar lekker van je af als dat helpt hoor! Gelukkig kan je het bij je vriend ook kwijt. Ik herken het niet echt, heb beide keren wel een goede bevalling gehad, voor mijn gevoel dan hoor. Maar 2x niet echt volgens het boekje. De eerste keer veel te veel bloed verloren, en de tweede keer moest F. natuurlijk blijven. Maar heb daar gelukkig nooit echt 'last' van gehad daarna ofzo. Ik vind het wel heel jammer dat het vooral de laatste keer gewoon niet lekker normaal ging, zoals het hoort. Je kindje krijgen en dan naar huis. Jammer, want het is waarschijnlijk de laatste keer. Maar ik ben ook wel weer iemand die denkt, ja het is rot, maar ik kan er niks mee, dus zet me er over heen. Wat een stoere knul met zijn prikjes! En fijn dat hij er geen last van heeft... Dan zullen de volgende prikjes ook vast goed gaan hoor. Prinsessa Zoooo hey! Lekker hoor! Ben benieuwd wat er overblijft voor de visite hahaha! Soee Lieve foto! In haar mooie jurkje..
Kerst Hier wel een beetje de verplichte bezoekjes 1e kerstdag naar mijn schoonouders, om te eten. Mijn schoonzus & zwager komen ook met hun 3 kinderen, die zijn best druk..dus ik denk dat wij niet heel vroeg zullen gaan. Heb er niet zo heel veel zin in ook 2e kerstdag komen mijn ouders eten...dus dat is gewoon lekker thuis. Verder hebben we besloten geen kadootjes ofzo te doen. We weten geen van allen altijd wat we willen hebben. Voor elkaar vind ik ook altijd een beetje suf...het komt toch uit 1 portomonnee hier. Vl wil vast nog wel een PS spel en ik wil F. haar naam bij mijn tattoo laten zetten. Dus denk dat we dat gewoon doen. Hebben we toch allebei wat leuks
Vannacht toch weer een beetje rommelig geslapen, vooral vanmorgen vroeg was ze af en toe wakker. Uiteindelijk nog wel even geslapen en kunnen rekken tot 7.00, dus dat is best netjes alleen niet echt in 1x doorgeslapen, dus doe vanavond toch haar Puckababy weer aan. Kijken hoe ze het dan doet... Na de fles is ze wel weer gaan slapen en werd ze om 10.45 wakker, toen heb ik haar in bad gedaan, de fles gegeven en ging ze weer knock out, dus in bed gelegd. Ik denk, die is zo weer wakker maar ze is gaan slapen en slaapt nu nog!
Hoi meiden, Het is al weer even geleden ga zo even terug lezen.. hier een beetje een down week en weekend gehad.. jaslynn was erg huilerig en wilde niet eten .. liet bijna elke fles 100 cc staan en wist gewoon niet wat ik er mee aan moest ze had geen koorts ofzo maar was ook niet stil te krijgen.. ook sliep ze slecht al gaf je haar half 2 der laatste voeding kwam ze gewoon weer om 5 uur en dan na een week hele dagen zo zitten raak je wel helemaal op.. kwam zelfs of het punt dat ik het gewoon even niet meer wou even geen gehuil niks van dat gevoel schrok ik wel een beetje gelukkig heb ik het er met ml goed over gehad en die gaf aan me meer te gaan helpen( ik laat hem in het weekend altijd lekker slapen tot de middag) en nou zei hij dat hij komend weekend mij een keer laat liggen vandaag naar de huisarts geweest met de kleine meid en hebben iets gehad voor de spruw maar voor de rest was alles goed gelukkig moet ook zeggen dat ze vandaag al der flesjes leeg dronk ( zul je altijd zien als je naar de ha gaat haha) Nou maar hopen dat het goed blijft gaan sorry voor men geklaag haha
Zo heb teruggelezen haha Bailief, nog even! Nu gaat het wel snel hoor Newbornstar, fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo ! Wel minder dat je minder van je vermoeidheid Lovely, ja erg he met dat inbakeren.. ik kan het bij jaslynn ook niet zonder doen want dan slaapt ze maar een uurtje al wil ik het ook wel langzaam af gaan bouwen.. en dan idd een slaapzak gaan gebruiken F drinkt al wel veel dan haha jaslynn zit ook op 5x150/5 Prinsessa, oohh wat heb jij een heerlijke nacht gehad dan zeg ! Ben jaloerss haha Wat een schattige fotos! Soee, aahh echt een schattig jurkje heeft ze aan en wat is ze al groot! Nog even en dan gaat het vliegavontuur beginnen haha
Hey meiden, Sorry! Paar dagen niet geweest. Heb wel alles teruggelezen maar weet niet alles meer hoor. @soee schattig pakje zeg! @prinsessa klinkt lekker hoor allemaal! En wat een lekker nachtje! N. Is hier voornamelijk s'avonds juist wakker, ze slaapt wel door van 12 tot 8 maar zou ook wel is lekker zijn als ze s'avonds ook lekker slaapt. @newbornstar ow dat lijkt voor mij alweer een eeuwigheid geleden de 20 weken echo! Fijn dat alles goed is! @baillief laatste loodjes! Ondanks dat het zwaar is, probeer er zoveel mogelijk van te genieten want je zal het nog gaan missen! @lovely ja m'n zusje denkt dat je een heel huis+ een baby inzet kan kopen van 1000 euro. Ze zal het nog wel merken en ervan terugkomen. Ze is er nu iig al wel druk mee bezig. Vervelend van je nachtje! Hopen dat ze vanavond beter slaapt! Vervelend is dat he met de kerst! Al die verplichtingen, ag Ja t is een rompslomp maar toch ook wel weer gezellig. @mijngeluk he vervelend zeg! Fijn dat het nu weer wat beter gaat! Hopen dat het goed blijft gaan! Flesjes: n. Zit hier op 2x 180+6 en 3x 150+5. Hier: gaat het wel goed. N. Is alleen enorm aan het emmeren met slapen dus dat is minder. Morgen gaan we met d'r zwemmen dus ben benieuwd hoe ze dat vind. Vanavond een poging doen om de kerstboom op te zetten, hopen dat n. Meewerkt. Fijne avond dames!
Nichelle, dat is wel minder dan van het slapen , hoop dat het snel beter gaat Hier gaan we morgen de kerstboom doen haha