Mijngeluk Ja het gaat nu ineens hard met de voeding. Al heeft ze hier nog wel genoeg aan hoor. Maar eerst was 120/4 echt de max voor haar om in 1x weg te drinken en zat ik soms echt langggg met haar fles. Maar nu drinkt ze hem eigenlijk goed leeg dus heb ook wel het idee dat ze een groeispurtje gehad heeft. Dat is toch niet zo gek, de hele dag huilen kan bijna niemand tegen hoor. Dan is het soms ook juist even goed om gewoon even eruit te gaan ofzo, om gewoon zelf even tot rust te komen. Hopen dat je dit weekend lekker kan uitslapen En de spruw kan ze ook best last van gehad hebben he, kan best vervelend zijn voor ze. Hopen dat het beter gaat nu! Nichelle Gelukkig is ze er al wel mee bezig, in plaats van het maar uit te stellen en denken dat het wel goed komt. Dan hebben ze nu ieder geval nog genoeg tijd om het allemaal te bekijken inderdaad hoeveel er nog bij komt kijken. Leuk! Ben benieuwd hoe ze het vind! Zal vast wel een foto op FB zien in haar badpakje of zwembroekje ?? Succes met de kerstboom! Hier staan de kerstspullen ook klaar, maar heb er geen zin in nu...morgen avond misschien
Lovely, ja denk het dan ook idd ook wel fijn dat je nu niet meer super lang op de fles zit dan ik hoop ook dat het vanaf nu wat beter gaat want zou dat echt niet weer een week zo willen.. vanmorgen kwam ze om half 6 en daarna om half 11 dus vandaag gaat het al iets beter hoop dat ze zo der fles weer leeg drinkt en lekker door slaapt
Nou helaas voor mij.. ze kwam vannacht zelfs om 3 uur.. en net weer en nu slaapt z weer.. ik snap er echt niks van het ging zo goed altijd..
Weer lekker rustig hier meiden Ik heb het de laatste dagen ook een beetje druk, ga zo even bij lezen en reageren! Alles goed met iedereen?
Nou onze kleine meid slaapt overdag echt super.. nu nog snachts ben benieuwd hoe het vannacht gaat haha leg haar vanaf gister echt na iedere voeding op bed na een uurtje spelen .. eerst sliep ze tussen sommige voedingen beneden dus misschien dat ze daar weer aan moet wennen Ben vanaf vandaag ook begonnen met der medicijnen voor de spruw gaat ook heel goed gelukkig
Hier vannacht toch de puckababy weer aan gehad. Lijkt toch beter te gaan. Ze was even voor 6.30 wakker.. hoop toch nog steeds dat ze dat gaat verlengen naar 7.00/7.30 Wil net typen dat ze na de laatste fles wat moeilijker in slaap valt soms nu. Terwijl dat eerst juist het enige moment was dat ze altijd meteen sliep. Nu net ook, wordt ze heel boos ineens. Ik denk wacht toch even af en typ dit bericht. Het duurde namelijk nog geen eens een paar minuten. En nu is ze dus stil en heeft ze haar ogen dicht gedaan! Verder gaat alles goed. Ook slapen overdag gaat redelijk goed. Flesjes gaan er altijd goed in...geen gekke dingen dus Ze groeit hard ineens! Draagt 56 maar ook al wat dingen in 62. Vrijdag wordt ze weer gewogen. Ben erg benieuwd. Ook de eerste prikjes Welterusten!
Hoi dames! Wat een rust.. haha ik ga weer even wat leven in de brouwerij brengen Nichelle: Dus het zwemmen is geslaagd? ik sta nu ook te popelen om lekker te gaan zwemmen.. ben zo benieuwd hoe hij het zal vinden!! eerst maar even een fatsoenlijk zwempak voor mezelf en natuurlijk een leuke voor R. scoren.. ik durf nu denk ik niet echt in bikini.. Hoe gaat het slapen nu? Mijngeluk: Hoe gaat het nu? helpen de medicijnen tegen spruw? R. heeft dit ook gehad.. toen hij 3 of 4 weken oud was.. gelukkig is het na 1 kuur over gegaan Lovely: Morgen de eerste prikjes.. spannend hoor! ben benieuwd hoe ze zal reageren en hoeveel ze gegroeid is Hoe gaat het slapen? Soeee: jullie gaan nu zeker al bijna? wanneer ook alweer precies? haha ben het even vergeten Hier: eindelijk vinden we een ritme! R doet het super overdag qua slapen.. hij werd ook zowaar vanmorgen 7.30 wakker.. hij had nog langer kunnen slapen denk ik aangezien ik een beetje zenuwachtig werd en stiekem bij hem ging kijken haha! toen flesje,badje,spelen en 9.00u weer naar bed.. mama de was wegstrijken.. en werd hij half 11 weer wakker.. toen niet meteen de fles gegeven.. 11.15u de fles en 12.00u weer in bed.. en nu slaapt hij weer wel na een klein protest.. maar gelukkig na ongeveer 5 min in slaap gevallen.. gsiter ging het precies zo maar dan wel met een nachtvoeding er tussen hoop echt dat we dit kunnen vasthouden Flesvoeding: hij krijgt als hij een nacht doorslaapt 2x 180 en 3x 150 als hij een nachtvoeding krijgt: 1x180 en 5x 150.. die 180cc krijgt hij dan als laatste fles..
Inderdaad rustig hier! Ben druk met alle laatste dingen voordat we kunnen gaan. Lovely: Ahhh die stomme prikjes! Ben benieuwd hoe lang en zwaar ze nu is Mellebel: Haha, we vliegen zaterdag om 5u. Maar morgenochtend gaan we naar Amstelveen, naar de vriendin van mijn vader en die brengt ons dan naar Schiphol Ah fijn dat je een ritme gevonden hebt. Geeft wel wat rust hè
Soeee, veel plezier alvast! Spannend, jullie eerste vliegreis met S.! Lovely, aah de prikjes, dat is niet leuk. Hopelijk gaat ze er geen last van hebben. Mellebel, een ritme, wat fijn! Dan zal je zelf nu ook langzaam wat meer energie terug krijgen toch? Of had je dat al? Ik ben bijna 37 weken . Zaterdag zit ik op dat magische nummer haha. Hopelijk laat ze ons niet te lang wachten maar ik durf nergens op te hopen. Wel is één van de katten de laatste dagen weer veel aanhankelijker. Zij was dat in de eerste maanden van mijn zwangerschap ook, daarna werd ze weer normaal en nu moet ze weer bovenop en naast mij liggen. Ben benieuwd of dat iets zegt...
Mellebel, het gaat nog steeds verschrikkelijk.. de spruw is weg maar ze drinkt haar flessen gewoon niet leeg.. wil niet goed slapen echt verschrikkelijk zo...ik weet de rede ook gewoon niet ze kwijlt echt super veel.. vandaag ook ze werd om half 5 wakker fles gehad maar maar 90 cc op daarna kwam ze om 7 uur toen weer maar 80 op toen kwam ze om 10 uur toen 110 op en een uur later de rest en vanaf die tijd vertikt ze het om te slapen net 120 op en gewoon weer niet slapen maar laat der gewoon op bed liggen.. erg frustrerend dit haha Wat fijn dat het bij jou zo lekker loopt nu erg he doe ongerustheid sochtends haha Soeee, oeehh bijna! Het is bijna zover haha Bailief, 37 weken alweer ! Nog even geduld dus haha wie weet voelt je kat het inderdaad wel aan ! Ben benieuwd Lovely, morgen de prikjes dan , hoop dat het allemaal mee valt ! Ben wel benieuwd of ze veel gegroeid is enzo
Mellebel Oh ja... ik moet ook nog kijken wat ik tegen die tijd aan trek hoor. Wel leuk zwemmen...maar sta nou ook niet echt te popelen om weer in badkleding te moeten Slapen gaat weer wat beter. Houd de Puckababy dus nog wel even aan. Van de week een keertje 7.30, maar de meeste dagen 6.30. Vanmorgen zelfs ietsjes ervoor. Dus hoop toch stiekem wel dat dat wel later wordt, want ze krijgt de laatste fles rond 23.00, maar eerder dat ze soms slaapt is het toch al 00.00. Weet dat ik nog steeds niet mag klagen hoor, maar Lynn heeft ons verwend denk ik haha! Fijn dat R. dat ritme overdag zo goed te pakken heeft! Hopen dat hij binnenkort helemaal niet meer komt voor die nacht voeding! Soeee Spannend! Wel fijn dat jullie daar al zijn ja, scheelt toch weer. Bailief Bijna 37 weken! Ben zo benieuwd! Echt, geniet straks zo van die tijd, het gaat zo snel. Ik mis het echt ontzettend hoor die eerste dagen! Klinkt lekker cliché natuurlijk, maarja...het is gewoon zo Mijngeluk Balen dat ze haar flesjes zo slecht drinkt zeg Heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn...lastig is dat met die kleintjes soms he?!
Mijngeluk, wat naar dat het zo'n gedoe is met de flesjes. Erg uitputtend lijkt me... Lovely, haha hoe cliché ook, ik wil er echt optimaal van gaan genieten . Heb al regels opgesteld qua bezoek enzo . Maar dat is meer zodat wij lekker de eerste dagen de tijd hebben om te genieten zonder telkens iemand erbij. Misschien vraag ik het al snel of misschien helemaal niet maar zijn jullie alweer terug op jullie gewicht? Of moet je echt rekening houden met dat 9 maanden ontzwangeren? Oh ik hoop zo dat ik aankomende week beval, of liever nog dit weekend . Maar laar ik mij er maar niet teveel op gaan vastpinnen .
Bailief: Merciii!! Oehh bijna 37 wk! Hopelijk laat ze niet te lang meer op zich wachten Haha ik zat na m'n bevalling al onder m'n startgewicht. Lovely: Fijn dat het slapen weer beter gaat. Dan nkg maar ff met de Puckababy toch Succes morgen met de prikjes, hoe laat mag je? mijngeluk: Hè wat naar dat het allemaal even niet zo lekker loopt Hopelijk gaat het gauw weer goed en is jullie meisje gauw weer de oude!! Hier: Pffff zo druk in m'n hoofd. Meeste spullen zinn ingepakt, de rest doe ik morgen. Ben nu Sara aan het voeden en dan lekker slapen. Morgen bijtijds eruit! Slaap lekker dames!!
@lovely ja ze is/zijn er steeds meer mee bezig en accepteert ook alle hulp. Alleen vandaag bloedverlies gehad. Ze heeft een echo gehad en is iets teruggezet. Vruchtje zit er nog wel en ze moet nu volgende week terugkomen. Ze had ook pas laat getest dus ze is wss gewoon korter zwanger. Ze hebben wss nu ook een huisje waar ze wat dingen kunnen overnemen(kosteloos) dus dat scheelt ook weer een heleboel. Staat de kerstboom inmiddels al? Ja n. Vond het echt super! Ze was helemaal ontspannen. Ook aan de les meegedaan. Vond ze ook wel leuk. Was de rest van de dag knock out. Maar zeker voor herhaling vatbaar! Nou dan maar met de Puck a boo toch? Gewoon af en toe is proberen zonder tot het wel goed gaat, komt vast wel. Ik hoop voor je dat ze straks wat langer slaapt! Hoe gingen de prikjes? Viel het mee? @mellebel ja zwemmen was zeker geslaagd! Ik heb m'n bikini die ik in m'n zwangerschap droeg aangehad. Moet nog wel FF een nieuwe kopen want deze is te groot. T kan mij niet zoveel interesseren hoe ik eruit zie hoor, ik vind een badpak echt 3x niks en trek dat dan ook echt niet aan. En ondanks de 10 kilo teveel was ik nog een van de slankste dames in het groepje en met de jongste baby. Maar het zal met jou dus ook vast wel meevallen hoor! Maar je moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt! Fijn dat er nu een ritme in begint te komen! Hopen dat het zo goed blijft gaan! @soee een hele fijne vakantie! Geniet ervan! @baillief spannend! Echt de laatste loodjes! Hoop voor je dat het niet te lang meer duurt! Hou maar rekening met 9 maanden ontzwangeren. Deed ik ook niet en ik merk nu aan mezelf dat ik echt reëel moet zijn over het feit dat ik nog 10 kilo te zwaar ben. Ik had in m'n hoofd dat ik alles nu wel weer kwijt zou zijn, of in iedergeval al veel meer. Maar als je rekening ermee houdt kan het alleen maar meevallen. @mijngeluk vervelend zeg! Zouden jullie geen baat hebben bij een osteopaat? Ik ga binnenkort ook want n. Heeft echt heel veel last van maagzuur/opkomen van voeding. Hier: het wordt steeds erger met n. Als ik jpbm geef heeft ze vreselijke kramp en het helpt maar een beetje en als ik dat niet geef dan heeft ze heel veel last van zuur/opkomende voeding en daar heeft ze wel echt last van. Ze ruikt ook echt zuur uit d'r mondje, zo zielig. Ik ga binnenkort toch ook maar naar een osteopaat denk ik. Dinsdag eerst naar de ha en kijken wat die ervan vind. Overdag slaapt ze gelukkig wel goed en op d'r rug nog. Maar overdag een stuk minder en dan op d'r buik, liever niet natuurlijk maar als ze zo goed slaapt dan vind ik het niet erg.
Bailief Ik ben nog niet terug op gewicht. Maar ben sowieso al sinds mijn eerste bevalling niet op het gewicht wat ik zou willen Maar puur van deze zwangerschap moet ik nog 4,5 kilo. Eigenlijk al vanaf 1,5 week na de bevalling zat ik hier op maar zal de rest zelf moeten doen denk ik, want ik blijf hangen nu. Maar doe er ook nog niet genoeg voor eigenlijk Was de eerste keer trouwens 22 kilo aangekomen En dit keer 15... Dus ja..dat is niet niks ook Ja heerlijk joh, gewoon helemaal doen zoals jullie het willen. Ik vond het beide keren een super tijd hoor. Ondanks de pijntjes, vermoeidheid enzovoort Soeee Hele fijne vakantie!! Nichelle Oh wat naar zeg Heb bij L. ook bloedverlies gehad, bleek alles ook goed te zijn, maar wat is dat zenuwslopend zeg. Hopen dat de volgende keer allemaal goed eruit ziet! Hihi, ja de kerstboom staat inmiddels Woensdag neergezet toen L op de creche was Ja vandaag de prikjes gehad. Ze moest wel even echt heel hard huilen, ze had er zelfs traantjes bij. Zo zielig Ze huilt ook nooit zo hard eigenlijk, dus dat maakte het extra sneu. Gelukkig was ze snel te troosten en heeft ze daarna in de kinderwagen geslapen. Vannacht weer een nachtje zonder puckababy want die mogen ze niet aan na de prik, maar goed hij moest ook weer in de was
Soee, hele fijne vakantie!!! Geniet ervan Lovely, zielig he met die prikjes wel fijn dat ze daarna toch in slaap is gevallen Nichelle, wat vervelend dat ze zoveel last heeft van het zuur en krampjes ben wel benieuwd wat de ha ervan zegt ! Over de kilos ik moet er nog maar 3 maar die gaan ook niet erg snel helaas haha Hier, jaslynn eet iets beter maar nog niet zoals het moet.. ik doe het nou een aantal nachten anders want heb gemerkt dat ze niet wakker word voor eten maar om te spelen dus geef haar geen voeding maar probeer te zorgen dat ze weer teruf in slaap valt en vannacht is me dat redelijk goed gelukt haha
Toch rekening houden met die 9 maanden dus... valt dat even tegen . Misschien scheelt het dat ik tot nu toe 5 kilo ben aangekomen waarvan een groot deel vocht is. Ik ben echt opgeblazen nu namelijk en een bloeddruk die op het randje zit (140/85) dus het gaat lekker hier . Oh ik wil zo graag bevallen. Ik schrijf ook in een ander topic met meiden die rond de jaarwisseling uitgerekend zijn en daar zijn al 4 baby's geboren! Waarvan één tweeling, maar toch. Ik heb die kriebels nu ook terwijl het in het ergste geval nog 5 weken kan duren. Nichelle, hopelijk kan de huisarts wat voor N. betekenen. Erg naar dat het niet goed gaat . Lovely, wat fijn dat je zo goed geslapen hebt en F. nog zonder puckababy ook. Ga je het nu weer zonder proberen? Mijngeluk, gelukkig is er toch iets een verbetering nu hopen dat het een stijgende lijn wordt!
Mijn geluk: wat vervelend zeg dat het nog steeds niet zo lekker gaat.. nu ook nog niet? en heeft ze meer klachten als alleen kwijlen? R. kwijlt ook veel..met bellen blazen..maar dit heeft met zn verborgen reflux te maken.. Lovely: Hoe ging het slapen zonder puckababy na de prikjes? verder heeft ze ook geen last gehad ervan? Bailief: vind het zo spannend hihi weet zo goed toen ik zover was in de zwangerschap.. was het zo zat.. maar gek genoeg denk ik nu anders over die periode als voorheen.. alsof ik het een soort van.."mis" aangezien die eerste weken zo snel zijn gegaan.. nu is R. alweer zo groot! hahamaar vind deze tijd ook erg leuk dus zou nog steeds niet willen ruilen hoor met je haha.. heb je eigenlijk last van "voorwerk"? zoals harde buiken enzo.. slaap je nog goed eigenlijk? Hier 15 kg aangekomen in de zwangerschap.. er moet nog 5 vanaf..dan zit ik weer op mn startgewicht.. alleen wil er daarna nog ruim 10kg vanaf hebben.. maar die feestdagen helpen me niet echt.. haha al die lekkere dingen.. komt in januari wel weer Nichelle: Zou fijn zijn voor je zusje als dat huisje doorgaat! weet je er al wat meer over? Achh..wat sneu! R. had daar dus ook last van.. de osteopaat heeft echt voor verlichting gezorgd! en we geven nu Nutrilon Omneo.. verteerd wat makkelijker en sneller.. hij slikt nog steeds voeding terug alleen lijkt er geen last van te hebben.. en slaapt heel goed op zn rug..ook overdag nu haha nee een badpak vind ik ook helemaal niks.. dus zal toch in een bikini moeten Hier gister laatste fles om 23.00u.. en moest hem vanmorgen wakker maken voor zn ochtendfles om 8.00u... dit deed ik maar wel aangezien zn flesschema dan een beetje in de war raakt.. wil nog wel op 5 flessen uitkomen..hij was wel rond 3 uur snachts aan het pruttelen.. toen dacht ik nog van Oneeee wat moet ik hem nu geven haha maar gelukkig zijn we weer in slaap gevallen.. en moet zeggen dat het nu zo goed gaat sinds we zn voeding hebben opgehoogd.. we bieden nu 5x 180cc aan.. (flessen gaan allemaal leeg!!) en hij slaapt nu overdag ook tot zijn volgende voeding...(behalve na zijn voeding van +- 15.00 dan blijft hij wakker of valt in mn armen in slaap) ...maargoed hij is "groot" en mag het voor zijn gewicht gewoon hebben alleen ik hoop dat hij dit schema dan een tijdje vast gaat houden.. hihi iedereen een lekker weekend? nog wat leuks gedaan? mijn vader is vandaag jarig dus we gaan daar straks even langs
Nichelle: Dank je! Wat fijn dat ze waarschijnlijk een huisje hebben! Wat naar dat het ff niet zo lekker loopt met N. Hoe is het nu? Als ze zo zuur ruikt, misschien heeft ze wel last van (verborgen) reflux. Al wordt het tegenwoordig wel vaak daarop gegooid geloof ik. Lovely: Thanksss!! Ahhh arme F. Heeft ze de nacht lekker doorgeslapen op de prikjes? Sara was de dag erna nog helemaal lam, wat voor mij wel lekker was haha Ohh zei ik dat echt? mijngeluk: Fijn dat Jaslynn wat beter eet. Hopelijk is het gauw helemaal normaal! Haha wakker worden om te spelen, lekker dan Bailief: Jaaa, je hebt de 37 weken grens bereikt Kom op babyyyy! Hihi. Kan me voorstellen hoor meid, dat je wil bevallen. Als je bloeddruk zo blijft laten ze je echt niet tot 42 weken doorlopen hoor. Gebeurt bij mijn vk sowieso niet meer. Hier: Sara heeft het zo goed gedaan! Vrijdag gingen we dus eerst naar Amstelveen, hebben we 5u over gedaan ipv 1,5u omdat iemand zich voor de trein gegooid had. Ze heeft al die tijd lekker in de draagdoek geslapen en tussendoor gegeten. Toen we er eenmaal waren ging ze ff finaal over de pis, al die indrukken en in die zak rust ze toch wat minder goed uit dan in bedje denk ik. Tussendoor steeds ff wakker enzo. Dus toen ze eenmaal sliep om 19u, was het ook rust in de tent. Ze heeft geslapen tot 02:30 uur, toen gingen we naar Schiphol. Al die tijd heeft ze niet gehuild, met stijgen en dalen ook niet. Geen last van haar oortjes dus, had haar niet aangelegd en met landen wilde ze het speentje ook niet en lag ze lekker te slapen. Echt geen kik gegeven. Toen we hier aankwamen is ze lekker gaan slapen en 's avonds wel weer ff overstuur. Toen heb ik haar rond 19:30 uur in bed gelegd en had haar vannacht om 4u wakker gemaakt omdat ik wakker werd van ontzettend zere borsten die op knappen stonden. Daarna verschoond en teruggelegd en viel ze gelijk weer in slaap tot 8u. Nu ligt ze weer ff te tukken en maak haar rond 11:15u wakker aangezien we gaan lunchen. Gaat allemaal dus lekker hier, temperatuur is ook goed, zo'n 18-20 graden Fijne zondag damesss!!
Haha lovely.. ik weet het antwoord al op het slapen zonder puckababy na de prikjes.. dat had ik op fb natuurlijk al gelezen..haha raak nu een beetje in de war.. Soeee wat goed van Sara!! Je mag super trots zijn.. wel balen van die treinreis maar gelukkig ging dat verder ook goed.. jeetje wat een lekkere temperatuur!! Haha geniet er van..