Ik zit weer even gezellig alles terug te lezen en nu zag ik dat jij ook inbakerd mijngeluk? Hoe gaat het afbouwen nu?.. Wij proberen ook steeds al af te bouwen maar dan word ze echt vaak en erg onrustig wakker,, ook in de nacht elk uur terwijl ze nu al bijna een week goed door slaapt! Tot wanneer mogen ze eigenlijk in die dingen? Tot 6 maanden en tot dat ze om kunnen rollen of? Want denk dat ik er voorlopig maar gewoon in laat maar was nieuwgierig hoe het nu bij jou gaat
Ook abbo mssn kan ik nu het rustig is het wel weer bij houden Zal straks haar groei ook is neerzetten. Morgen weer prikjesss
Voor zover ik weet is het tot ze mogen draaien. Nou als je geluk hebt en je hebt zo'n sloom kind als mijn oudste dan heb je nog wel een paar maanden haha! Maarja, wel balen he, het kan zo'n verademing zijn, maar het afbouwen zo lastig!
Succes morgen! Had ze er vorige keer last van? Ben benieuwd hoe groot ze is. Wij moeten vrijdag weer. Vorige keer geen last gehad, hoop dit keer ook niet. Geloof als ze er last van krijgen dat het wel vrij snel is toch? We gaan maandag namelijk naar Centerparcs.
Heey leven in de brouwerij! Ga niet alles teruglezen maar kom nu wel weer even iedere dag koekeloeren! @lovely meestal na een paar uurtjes toch? En volgens mij is het meestal met 48 uur wel weer over toch? Hier wel iig
Ja inderdaad een hele verademing,,alleen niet bij stil gestaan dat je het ook weer af moet leren hahaha... Ja en wat Nichelle zegt wilde ik ook zeggen inderdaad 48 uur dacht ik!! Sarah had er gelukkig niet veel last van iets pieperiger en halve nacht wakker maar dat kwam ook door het niet in bakeren.... Wat ik nu maar wel gewoon ga doen als ze toch géén koorts heeft... Had fay er veel last van? Wat leuk naar centerparcs waar?
Selina: Welkom terug haha! Vind het ook nog steeds wel leuk om hier te kletsen. Alleen is het een beetje dood haha. Zit nog wel heel veel op ZP eigenlijk Succes met de prikjes, ben benieuwd hoe ze gegroeid is! Hoe lang en zwaar was ze de vorige keer? Lovely: Als ze er last van krijgt is het maandag vast weer over hoor!! Maar zal vast wel meevallen Hier: Wat hebben jullie gegeten dames? Wij aardappelen met een salade en een karbonade. Hebben jullie een babygym? Zo ja, welke? Ben een beetje aan het oriënteren
Reken ik nou verkeerd Sarah is van 26 oktober dan is ze toch 11 weken en 2 dagen of? Omdat het in me banner anders staat Hahaha voel me echt blond
Ja, klopt 11 weken en 2 dagen! Je banner klopt ook, want een maand heeft niet altijd 4 weken. 26 november is 1 maand, 26 december is 2 maanden. Vanaf 26 december tot 2 januari is 1 week, van 2 januari tot 9 januari is 2 weken en dan van 9 januari tot 13 januari is 4 dagen
Van 26 oktober tot 26 december is 2 maanden. Van 26 december - 9 januari is 2 weken, 9 - 13 januari is 4 dagen
Lekker aardappeltjes en salade! Karbonade heb ik echt al 10 jaar niet gegeten eet geen varkensvlees meer maar m'n vader maakte het vroeger altijd lekker met sperzieboontjes en aardappeltjes. Wij hebben vandaag dit gegeten: Bekijk bijlage 370985 Hoef je dan alleen nog kip bij te doen. Haha, ja
Ohh ook lekker!! En makkelijk haha Eet je het niet meer omdat je vriend het (denk ik) niet eet? Of omdat het gewoon ongezond is?
Wij een karbonade met gekookte aardappelen en wortelen met dop erwten Ik heb geen babygym maar een speelkleed met zo"n boog met speeltjes eraan maar heb hem eigenlijk nog niet gebruikt omdat Willem het muziekje euhmm hoe heet dat wat aan de box vast zit dat draait heen en weer met hier nijntjes eraan en die heb die naar beneden vast gezet zodat ze daar tegen aan kan slaan,,, snap je me nog hahaha..... Geboorte gewicht van Sarah 3420 en 50 cm. Met 4 weken 3740 en 53 cm. Met 8 weken 4525 en 57 cm. Ben heel benieuwd want ze is de laatste week ook meer gaan drinken dus zal best gegroeid zijn als ik naar die spekbenen kijk haha... Al hoewel ik het idee heb dat ze wel minder drinkt dan de meeste hiero ze drinkt nu 5 flessen waarvan 3 120cc leeg en 2 van 150 waarvan er 1 vaak ook wel echt leeg gaat!! Maar goed ze doet het er goed op en groeid goed dus maak me er niet zo druk om...
Ik eet het niet meer omdat m'n vriend het niet eet en mis het eigenlijk ook niet was nooit zo dol op varkensvlees dus geen grote aanpassing. En de babygym, ik ben ook aan het rondkijken. Ben benieuwd welke jullie hebben! Denk dat Elif het helemaal geweldig gaat vinden!
Ooohhh hihi schaam schaam niet aan gedacht indd dat het niet altijd 4 weken is uhum.....haha ha na ja weten we dat ook weer Oooh das ook echt lekker zon pakket die heb je ook met a la Sophie etc.. vind ze altijd wel vrij prijzig maar echt super lekker en makkelijk
Ook al karbonade haha! Oh ja, dat is ook leuk natuurlijk. Hier zit Elif veel in haar schommelstoeltje en dan heb je ook zo'n boog met speeltjes, vind ze nog steeds erg leuk. Sarah groeit goed! Wanneer heb je weer een afspraak bij het CB? Ze drinkt inderdaad een stuk minder dan Elif, maar elk kindje is natuurlijk anders en zolang ze genoeg heeft en goed groeit is het prima! Elif drinkt al het maximale, 5 keer 180cc, maar ze heeft er echt behoefte aan. Ach nee haha, kan gebeuren! Ja, is lekker makkelijk inderdaad wel lekker! Heb ze allemaal al eens geprobeerd haha.