Ik zal morgen ook even kijken voor het lijstje Is wel leuk om het nog bij te houden. Ben benieuwd of we ooit nog een topic hebben waarbij er alweer dames zwanger zijn voor de tweede keer!
Hoiii, Wat een gezelligheid ineens weer hier Ik heb een speelkleed van Tiny Love met bogen en een hele simpele babygym. En ik heb die omdat hij goedkoop was en de enige was waar een klein beetje roze en paars in zat.... hahaha.... ja sorry zo gaat dat echt in mijn hoofd! F. vind het alleen nog niet zo interessant. Wel haar muziek mobiel in de box. Die draait overuren haha! Ze had vorige keer trouwens geen last van de prikken dus verwacht nu eigenlijk ook niet. Oh en weet niet meer wie het vroeg we gaan naar Kempervennen!
Heee dames.. wat gezellig! Ik kijk eigenlijk iedere dag wel op zp en vind het eigenlijk ook best leuk om hier te kletsen.je verteld eigenlijk toch meer hier.. ook over je dag etc.. dus ga weer n poging wagen om het bij te houden hihi.. zit alleen nu op mn telefoon dus morgen ga ik uitgebreider reageren.. Wij hebben hier ook n speelkleed.. met een boog met speeltjes.. de katten vinden het ook geweldig. . Zie hier op de foto.. haha.. zie dat hij gedraaid is.. sorry! verder zit hij veel in zijn wipstoel met speeltjes.. kan hij zich ook prima in vermaken.. hier zit net het laatste flesje erin.. dus ik ga te bed.. zal.zoals ik net al zei morgen wel even uitgebreider reageren.. welterusten ladies!! Xx
Goedemorgennn! Hier alweer een uurtje wakker. Eerste flesje zit er alweer in. Ze komt de laatste dagen weer wat vroeger. Maarja als ze om 20.15 de laatste fles gehad heeft mag dat best. Vandaag lekker dagje thuis denk ik..
Goedemorgen lieve dames! Hier begon de ochtend om 05:45 uur. Maar gelukkig daarna geslapen tot 08:20 uur. Heb vandaag een opruim- en schoonmaakdagje, maar heb er totaal geen zin in. Ben zooo moe en weet eigenlijk niet hoe dat komt. Misschien doordat Sara de afgelopen nachten weer 2x kwam. Heb op deze op mp gereageerd, zo goed als nieuw (paar keer gebruikt), kan hem voor 15,- overnemen. Lijkt me niet teveel toch? Of vinden jullie van wel?
Hmm. Nieuw kost ie 39,95. Heb ook op een andere gereageerd die nieuw 80,- kost. Misschien dat ik die voor 20,- kan overnemen
@t prinsessa wij moeten vandaag weer voor de tweede keer voor prikjes ben ook erg benieuwd wat ze nu weegt... En had te vroeg gejuigd dat Sarah al een week goed door sliep haha had het beter ff af kunnen kloppen hihi ze kwam om 3.00/5.00/6.00 om 5.00 maar flesje gegeven ach kijken wel weer nu zo met die prikjes weer arm kind Wat een heerlijk slaapkoppie heb je lovely... Oohhh kempervennen heerlijk!!!! JALOERS haha Wat een leuke speel kleden komen er voorbij zeg... En 15,00 ja weet niet wat die normaal kost maar is niet heel duur toch?
Selina Ja alleen overdag heeft ze er minder zin in hoor. Tenzij het op schoot is In de kinderwagen buiten slaapt ze wel maar in bed niet altijd. Soms weleens een dagje dat ze lang slaapt maar vaak zijn het hazenslaapjes. En als ze in d box ib slaap valt is ze ook na een kwartier wakker. Ga haar nu maar weer verschonen en wassen want ze heeft wel liggen spugen. Lekker in dat nekje natuurlijk. Dat blijft ook maar een gedoe zeg. Het is niet dat overgeven wat ze laatst deed maar het blijft er soms wel uitlopen.
Selina: Hoe laat mag je vandaag voor het prikje? Gelukkig is het er dit keer maar eentje! Lovely: Die is ook leuk Ik ga toch niet voor degene die ik geplaatst had, was te ver weg en dan is het niet rendabel. Haha ja leuk is ie, maar 45 euro terwijl je er al eentje hebt is idd zonde! Ja vervelend hè. Sara heeft ook steeds dat nekje onder, steeds smetplekken ook met al die plooien
Goedemorgen! Hier begon de dag om 8:15u.. dit is nu al een paar weken zo.. heerlijk! als ik weer ga werken is R. 4 maanden.. dan wil ik de laatste fles ook veel vroeger gaan geven maar dan doe ik er denk ik rijstebloem bij want op 4 flessen red hij het anders niet denk ik.. dus dan maak ik hem niet meer wakker voor de 5e fles.. even uitproberen tegen die tijd Selina: succes vandaag! wij moeten volgende week dinsdag.. best laat als ik het met jullie vergelijk.. maarja het zal wel goed zijn.. zit er nu gelukkig niet meer zo tegenop omdat hij het de vorige x zo goed deed.. en balen van de nacht zeg hoop dat het eenmalig is en dat ze gewoon weer doorslaapt straks Lovely: lekker hoor Centerparcs.. ben jaloers! leuk speelkleed ook! F. slaapt ook lekker zeg.. helemaal als je straks weer gaat werken is dat ideaal! Soeee: volgens mij wel een mooie prijs toch? weet ook niet wat die van ons gekocht heeft..die hebben we gekregen.. Hier: meneertje is erg ondernemend zo leuk.. grijpt nu ook zijn speeltjes beter en stopt ze in zn mond.. haha.. ook als zn slab om is moet ie er maar aan trekken en in zn mond stoppen.. dit deed ie wel al..maar word nu steeds vaker.. heel leuk om te zien..en alleen maar lachen.. heel tevreden mannetje is het.. als ik vtv weet dat ik nog zo'n kind krijg dan neem ik er zo nog 1.. haha gister weer een bijeenkomst gehad van de dames van zwangerschapsgym..allemaal verhalen uitgewisseld.. was wel heel leuk want er zat zoveel verschil in hoe we omgaan met onze kindjes.. straks naar de kapper.. weer even mn uitgroei bijwerken haha xx
Lovely: balen van dat spugen! hier is het nu eindelijk minder.. en van die zure oprispingen heeft hij nu bijna geen last meer! eindelijk.. Soeee: ahh ja dat nekkie.. hier (nog) geen last van.. maar meneer krijgt steeds meer spekkies dus hou het nu ook in de gaten
Oohh die is ook leuk zeg lovely Maar is ze na die korte slaapjes wel gezellig dan? Sarah slaapt overdag op zich redelijk af en toe word ze na 3 kwartier weer wakker maar dan wel huilend dus dan laat ik er meestal liggen als dat wil en een paar keer een speentje erin want echt uit geslapen is ze dan niet...maar wel lekker zeg kun jij ook op tijd je bed in als je moe bent En we komen net terug gelukkig deed ze het weer heel goed,,,net als de vorige keer liep ze knalrood aan en ff een luide gil en daarna kon ze gelukkig weer kletsen en lachen daar even het flesje gegeven en ze ligt nu lekker te slapen,, wel ingebakerd want in de slaapzak is het alleen maar huilen,,dus ff goed in de gaten houden....... maar we hebben het gelukkig voorlopig weer gehad!! Leuk hé mellebel al die nieuwe ontwikkelingen . Kan er bij Sarah ook echt van genieten,,ze ligt te rammen tegen der mobiel met nijntjes aan hihi en ook echt alles in de mond,,,,echt vasthouden doet ze nog niet echt maar ze schuift het er meer naartoe!! Geven jullie je kindjes nog steeds vitamine d en zo? Vergeet het nog wel eens maar Sarah schuift die lepel naar binnen die vind het echt lekker ... Ze was weer goed gegroeid trouwens ze woog nu 5 kilo 10.....
ahh ja super leuk.. vond dat hij heel klein was ook leuk het gaat zo snel..maar nu ik dit zie vind ik dit nog wel leuker hoor..ook nu je reactie terugkrijgt enzo.. maar toch mis ik het wel een beetje Toppertje hoor Selina! hoop dat ze er verder geen last van krijgt ook! En lekker gegroeid.. super! oohh ja vitamine D vergeten we ook best wel vaak.. echt stom haha.. nu 3 dagen achter elkaar vergeten! moet er echt aan denken! Hij vind het ook heerlijk verder..
Mellebel: Heerlijk zeg! Wij hebben tegenwoordig weer een nachtvoeding/vroege ochtendvoeding. Maar ach, hoort erbij! Leuk hè, dat onze kleintjes steeds meer kunnen! Inderdaad wel grappig om dan al die verschillen te horen hè, bij de gym. Waren er dingen die je hoorde waar jij totaal anders over denkt? Dat nekje heeft Sara al vanaf dr geboorte, echt vervelend. Probeer het zo schoon en droog mogelijk te houden. Selina: Wat fijn dat ze het zo goed deed! Hoe lang is ze nu? Ga vanavond deze ophalen voor 20,- Nieuw kost hij 80,- dus heb wel een goede deal gesloten vind ik haha! Weinig gebruikt. Van Fisher Price.
Ik geef ook nog vitamine K & D. Alleen nu al 2 dagen vergeten haha. K mag ik eigenlijk mee stoppen, maar kan geen kwaad om het langer te geven. Heb weer iets nieuws uitgevonden waardoor ik niet meer zo lang bij Sara hoef te zitten om het speentje vast te houden als ze naar bed gaat! Ze heeft zo'n muziekdingetje van Chicco in dr bedje, met lichtjes. Als ik die aanzet kan ik zo weglopen en valt ze vanzelf in slaap. Ideaal! Hopelijk kunnen we hier het nieuwe ritueel van maken
oohhh die is ook leuk zeg dat is inderdaad wel een goede deal en ze was nu 58 cm dus heb zo'n idee dat het mssn de vorige keer niet goed gemeten is en anders is ze een cm gegroeid kan misschien ook! oohh kijk soeee das handig scheeld weer een moooi poosje zitten hihi.. hier zing ik altijd hetzelfde liedje en geef 80 kusjes en een aai over der bol haha en komt ze na een half uur weer herhaal ik het weer.. maar meestal is het even mopperen en slaapt ze wel weer.. anders blijf ik zingen.