Mellebel Ohh ik wil ook naar de kapper! Wil eigenlijk ook plukjes doen maarja wacht even tot de nieuwe maand er is... is toch weer een hoop geld Selina Fijn dat het er weer op zit! Lekker gegroeid. F was met 2 maanden al 5,1 dus ben benieuwd hoe groot ze nu is! Oh...ik vergeet die vitamine ook best vaak eigenlijk... Komt ook omdat het bij Lynn niet hoefde. Ja na een jaar ofzo ineens pas. Soe Handig! Ik heb ook een ding van Chicco. Zo'n muziekbol die had L al vanaf de geboorte en ze doet hem nu nog steeds aan als ze naar bed gaat. Voor F. had ik er een die je in bed kan hangen maar die heeft maar 2 melodietjes en de batrerijen zijn super snel leeg. Heb wel een bedtijd beertje van Vtech maar ze gaat er geloof ik niet sneller van slapen helaas... haha.
Zo.. ik zit nu in de verf.. haha lekker aan het intrekken.. jaa tis idd veel geld altijd.. maarja doe het liever bij dr kapper dan dat ik zon pakketje koop soeee: leuk speelkleed zeg! Goede deal! En wat fijn dat je nu iets gevonden heb waardoor ze zo in slaap valt.. hopelijk houd ze dit voorlopig vast wij hebben ook zon ding van chicco..die sterren op het plafond vind hij leuk alleen dat muziekje staat zo hard..die vind ie helemaal niks haha jaa er is er wel 1 die met baby in bed slaapt altijd..en die niet weggelegd kan worden..die kan alleen maar bij mama.. dit.doet ze zelf.. natuurlijk kiest iedereen voor zichzelf hoor maar ben toch wel blij dat ik meneer gewoon te slapen kan leggen of alleen in de box of in zijn wipper zodat ik wat tijd voor mezelf heb.. ze moet straks ook weer werken dus lijkt me het alleen maar moeilijker om je kind ergens achter te laten.. maar wel leuk om al die verschillen te horen.. ben dan maar weer blij met hoe het bij ons gaat nou mn verf mag bijna uitgespoeld worden.. dus ga weer even
moet je kijken hoe vaak het eigenlijk ieder jaar verschilt dan he! ohh zo maar zei was ook aardig groot al met der geboorte toch?. Sarah zit overal aardig gemiddeld op en drinkt ook een stuk minder dan f. geloof ik zeker met zo'n dag als nu na der prikjes drinkt ze zelfs der 120 niet leeg,,dan kan ik proberen wat ik wil maar dan gaat ze gewoon kokken om echt even duidelijk te maken dat ze niet meer wil hihi al een aardig eigen willetje,, oohh heerlijk effe naar de kapper ben benieuwd hoe het geworden is.. ik vind het ook altijd leuk om weer een keer een ander kleurtje erin te gooien of plukjes ofzo maar houd het dan uiteindelijk nooit bij hahaha dus nu alles maar ff der uit aan het laten groeien....
Mellebel Ja dat sowieso. Doe het ook niet zelf hoor. Ik ga meestal alleen naar de kapper voor knippen, af en toe dan eens plukjes ofzo. Selina Ze was 3645 bij geboorte, na 4 weken 4150, en na 8 weken 5100. Ben benieuwd dus! Ze drinkt meestal 4x 200cc. Maar soms krijgt ze het niet op, dan probeer ik haar 5 flessen te geven van bijv 150. Maar ze komt dan vaak na 4 uur pas weer of is na 2,5/3uur nog soms beetjes aan het teruggeven dat het me niet verstandig lijkt alweer een fles te geven, waardoor ik dan toch weer niet uitkom. Vandaag 2x 200cc op en 1x 165. Dus ze zou om 20.00 weer mogen. Kom dus eigenlijk 1 fles tekort per dag. De meningen zijn er over verdeeld ook wat betreft CB's. De een zegt het is goed zo, zolang ze goed plast, alert wakker wordt en goed groeit. En de ander zegt het is te weinig vocht. Maar om haar nu weer om 23.00 wakker te gaan maken vind ik gewoon niks, gaat juist goed zo. Zeker als ze overdag weinig slaapt is het wel lekker om de avond gewoon voor jezelf te hebben. Vandaag ook niet super veel geslapen en ze is een beetje mopperig ook moet ik zeggen.
Ja, dat gaat toch ene stuk makkelijker in het topic vind ik ook! Ziet er leuk uit! Daar kan R. vast leuk mee spelen! Wat jammer dat het afgelopen nacht niet zo lekker ging wie weet even een minder dagje en vannacht weer goed! Hoop het wel voor jullie! Leuk!! Die is ook echt ontzettend schattig Snap wel waarom je die wil haha. Mooie tijd hoor! Dat is inderdaad even uitproberen! Jij wilde ook rond de 4 maanden met bijvoeding beginnen toch? Ach, wat schattig lekker aan het ontdekken dus. Elif beweegt haar hand soms naar iets wat ze wil pakken maar het echt grijpen doet ze nog niet. Hahah, wie weet toch sneller dan gedacht Dat is inderdaad wel interessant ja! Vind het ook leuk om gedachten uit te wisselen, soms krijg je toch een andere kijk op dingen. Lekker naar de kapper geweest dus! Uitgroei weer netjes haha. Wat heeft Sarah het goed gedaan zeg! Grote meid is het al! En ze is netjes gegroeid. Ik vergeet het eigenlijk heel vaak Oopsssss! Heel erg leuk Ben benieuwd wat Sara ervan vind! Wil nog steeds ook zo'n soort lampje, echt heel leuk! En makkelijk om dan zo in slaap te vallen natuurlijk!
Ik wil Elif rond de + 4 maanden bijvoeding gaan geven en ben nu een beetje aan het kijken wat ik als eerst mag geven, ben benieuwd ! Ik denk dat ik voor dit kleed ga: Bekijk bijlage 371180 Oh, en ik heb een taart besteld voor mijn vriend die eind februari jarig is, eerste verjaardag als papa! En heb ook al een leuk ideetje in m'n hoofd voor een cadeautje van Elif.
Goedemorgen! Hier alweer even wakker. Nu de fles aan het geven. Straks L naar het kdv brengen. Das best een gedoe zo sochtends vroeg. Zeker als mijn vriend al aan het werk is! Prinsessa Dat kleed ziet er wel lekker zacht en dik uit! Ik kijk wel hoe het loopt met bijvoeding. Bij L was ik echt aan het aftellen, maar dat was echt een hongerlapje. F is zo anders. Kan me bij haar nog niet voorstellen dat ze over een maand al zou mogen. Pffff zo zitten we te wachten op de bevallingen en zo hebben we het alweer over fruithapjes! Gaat zo snel!
Goeeeedemorgen! Mellebel: Lekker, je haren weer mooi! Ik moet ook naar de kapper, m'n haar is echt slecht geworden van de zwangerschap! Verven hoeft niet, want verf het niet haha! Prinsessa: Wat een super leuk kleed! Welke is dit? En welke taart heb je besteld en wat voor cadeautje heb je in je hoofd? Haha al die vragen! Lovely: Ja kan me voorstellen dat dat een gedoe is. De tijd vliegt hè. Eerst aftellen tot de bevalling en nu..... Hier: Iets te vroeg gejuicht over dat muziekdingetje. Gisteravond werkte het totaal niet. Dus vroeg aan m'n vriend of hij ff naar haar toe wilde gaan. Ze bleef maar krijsen. Eenmaal beneden bij mammie was alles weer goed haha Gisteren dus die babygym opgehaald. Hij is zo leuk! Leuke muziekjes, speeltjes en lichtjes! Ze had alles gewassen en schoongemaakt, super lief! Straks ff uitproberen
R. Drinkt nu 5x200 dus zit op de max.. alle flessen gaan leeg.. maar hij doet het er nu super op.. dus ik wil wel gaan beginnen met bijvoeden als hij 4 maanden is ook..ik begin met alleen rijstebloem.. dan kan hij alvast wennen aan wat vastere voeding.. maar vind het wel leuk datdat straks mag.. ben zo benieuwd hoe dat snoetje gaat vertrekken als ie zn eerste happie krijgt de tijd vliegt zekerrr Lovely: als F. het zo prima doet.. gewoon zo doorgaan toch en wat kan het dan verschillen he tussen de twee meiden Selina: verder geen last meer gehad van de prik? Prinsessa: jaa ben ook wel heul erg benieuwd Soeee: ja mijn haar is ook echt dor geworden.. maar nu het weer bijgeknipt is ziet het er weer wat gezonder uit.. nu heb ik als ik wakker word geen vogelnest op mn hoofd En op fb dat filmpje was wel super schattig.. leuk kleed ook lekker veel kleurtjes.. Hier vanmorgen mn moeder op bezoek gehad.. ze wilde hem heel graag in bad doen.. ff weer oefenen voor als ze straks op gaat passen hihi.. was wel heel leuk.. zo trots ze ook is.. nu ligt R. weer op tuk.. hoop dat ie nu beetje doorslaapt.. want de middagen waren de laatste dagen drama.. denk nu zeker wel dat ie last van een sprongetje had.. want ik merk dat ie veranderd in zn doen en laten.. zo schattig!
Mellebel: Ik ben ook heel benieuwd hoe Sara die hapjes vindt! Maar wil pas met +6 mnd gaan beginnen als ze er niet eerder naar taalt. Leuk dat je moeder hem in bad heeft gedaan! Volgens mij zit Sara ook middenin een sprong. Ze slaapt overdag slecht. Wil alleen bij mij in m'n armen in slaap vallen. Slecht drinken, dwz: soms weinig drinken, soms veel en vaak achter elkaar. En ze kan weer wat meer, begint ineens meer te kletsen enzo. Maar volgens mij kan de 12 weken sprong wel lang duren!
Kan ik me wel voorstellen! Ik ben het heel even kwijt hoor, maar hoe vaak gaat L. nou naar het kinderdagverblijf? Want je moeder past ook op, toch? Ja, volgens mij is het inderdaad een lekker dik kleed! Staat ook bij de beschrijving, ik ben benieuwd! Elif is ook erg hongerig, ze drinkt al haar flesjes leeg en laat er nu weer steeds minder tijd tussen zitten. Ja hé? Haha, vind het nog steeds zo leuk dat alle kindjes zo lekker groeien en ontwikkelen. Het is een Duits merk dacht ik, zal het zo even opzoeken! En ik heb een ronde marsepeinen taart besteld, met tekst erop; Gefeliciteerd lieve papa! En qua cadeautje gaan we een groot schildersdoek kopen en afdrukken van Elif haar voetjes met verschillende kleurtjes verf in de vorm van een hart maken met daaronder de datum en haar naam En koop nog een fles parfum ofzo. Ach jammer dat het niet meer werkte! Bij mama is het altijd het beste natuurlijk haha. Ben ook benieuwd naar het bijvoeden! Hier ga ik beginnen met groente. Leuk, zag de foto ook op FB voorbij komen! Heeft R. nog goed geslapen?
Oh dat is een super leuk idee!! Misschien wil ik wel zoiets in de woonkamer als we een huisje hebben Ja bij mammie is ook fijn, maar gelukkig ligt ze nu al een tijdje te slapen
Ja, leuk!! Hoe is het trouwens, weten jullie al meer over de loting? Gelukkig! Elif ligt ook lekker te slapen, moet zo haar laatste flesje en dan zal ze wel weer even wakker zijn...
Zijn het niet geworden, anders had ik wel bericht gehad want morgen zou dat ggesprek dan plaatsvinden. Maar ben nog steeds op leuke dingen aan het reageren! Hoe laat geef je nu haar laatste flesje? Sara krijgt gewoon wanneer wij naar bed gaan. Maar met bv zijn die tijden toch minder strak M'n vriend is net gebeld door m'n oom dat ie morgen weer aan de slag kan, super fijn. Zit ie niet meer te nietsnutten haha
Ik sta ook nog ingeschreven bij de woningbouw en ik had gereageerd op een huisje en ben op de 3de plek geëindigd Mag dus komen kijken, maar denk dat nummer 1 of 2 het huis wel neemt. Overigens is het huis niet echt helemaal wat ik zoek denk ik, maar het zou voorlopig wel oke zijn..
Prinsessa Normaal gesproken als ik werk gaat ze maandag&dinsdag naar mijn moeder en woensdag naar het kinderdagverblijf. Ze is in mijn verlof ook elke woensdag naar het kdv geweest. Af en toe gaat ze naar me moeder maar geen vaste dagen nu. En sinds een week zit ze ook op de peuterspeelzaal een ochtend en middag. Dacht, probeer het gewoon het kost hier maar 8,75 per maand. En ze vind het super leuk tot nu toe! Morgen ochtend moet ik daar om 8.30 zijn dus moet ik nog vroeger klaar zijn!!!
Soeee: jaa deze sprong duurde ruim een week pff.. dit is ook de eerste x dat ik zoiets had van volgens mij zit hij in een sprong.. die sprong hiervoor is me niet zo opgevallen.. gister heeft hij weer tot aan zn volgende fles overdag heel goed geslapen.. en nu ging hij net ook weer zonder mopperen slapen.. dus denk dat we eruit zijn.. hij "praat" nu idd meer.. en als ik m kriebel in zn nekkie of ik geef m kusjes daar gaat ie hardop lachen.. heel schattig haha en hij is veel geinteresseerder in dingen.. Hoop dat S. er ook snel uit is Hoe gaat t met jullie huizenjacht? Prinsessa: Wat leuk zeg! hier ligt ook al een klein canvasdoekkie klaar om bestempeld te worden met zn handjes en voetjes.. zou het toch maar eens moeten gaan doen aangezien hij zo snel groot word haha.. maar dat het een kliederboel word houd me tegen R. heeft gister overdag heel goed geslapen gelukkig.. hij lijkt weer in een ritme te komen nu En spannend hoor die huizenjacht..hoop dat jullie snel iets vinden maar als je nu al ergens 3e staat zal het vast niet lang meer duren lovely: wat leuk dat ze het op de peuterspeelzaal zo naar haar zin heeft! en dat is ook niet duur zeg! beter hoor.. En dat gehaast 's ochtends zit ik wel een beetje tegenop.. nu is het natuurlijk met twee kindjes anders.. maar als ik moet gaan werken moet ik om 6 uur zelf klaar staan en dan R. met de kinderwagen naar mn moeder brengen haha.. maar zij start dan de dag met hem.. flesje..wassen en aankleden.. dat scheelt dan wel ben zo benieuwd hoe dat zal gaan.. gelukkig heb ik nog ruim een maand vrij.. Hier vandaag maar even aan de schoonmaak.. en ga fotos ophalen die ik heb besteld.. ga nu eindelijk beginnen aan een fotoboek
Mellebel Ja 6.00 joh, dat zijn toch geen tijden meer! Haha! Gelukkig komt mijn moeder in het begin denk ik wel meer hier heen. Op maandag gaat L. van 12.45-14.45 naar de PSZ en dat is hier vlakbij en het is maar 2 uurtjes natuurlijk. Toen mijn moeder op L ging passen wilde ze dat liever wel bij haar thuis doen, ze werkt ook nog en wil ook nog in haar eigen huis haar dingen kunnen doen, logisch ook. Maar nu met 2 is het wel makkelijker om hierheen te komen. Zowel voor mij als voor haar. Nu had ik ook wel de luxe dat de laatste maanden mijn moeder L. al kwam halen hier ipv dat ik haar moest brengen. En toen ze zo klein was deed ik inderdaad ook gewoon haar uit bed plukken en afgooien daar en dan deed zij de rest. Ook als ik naar me werk ging en 7.30 moest beginnen haalde ik haar uit bed en gaf ik daar pas de fles. En toen ze ouder werd gaf ik de fles in haar handen in de wagen. Allemaal niet ideaal maarja Nu kreeg L. nog wel een tijdje een late fles om 23.00 dus kon dat wel. F. krijgt soms om 20.00/20.30 de laatste dus kan ik haar eigenlijk niet laten wachten sochtends. Dus moet nog even kijken hoe ik dat dan doe. Vanmorgen is het ieder geval goed gegaan! Helaas heel slecht geslapen, F. was een beetje aan het spoken, steeds mopperen en huilen. Mijn vriend moest er om 6.15 uit, toen heb ik nog in bed gelegen tot 7.00 en ben ik L. eruit gaan halen, aangekleed, mezelf aangekleed (we hadden gisteren al gedoucht gelukkig). Haar aan tafel gezet, F. eruit gehaald en flesje gegeven om 7.40. Dus om 8.00 waren we bijna klaar en om 8.20 moesten we de deur uit. Dus dat ging best goed. Denk doe ik F. wel in bad en omkleden als ik terug kom maar heb haar toch maar eerst in bed gelegd, en ze is meteen gaan slapen.
ooh das ideaal zeg dat je moeder naar je toe komt.. heb je mazzel mee! Ik kan het niet van mn moeder vragen hier al om 6 uur/half 7 te zijn haha.. maargoed ben al super blij dat ze de dagen die nodig zijn wil oppassen.. en dat hij niet naar een opvang moet.. nu kan ze wel rustig met hem opstarten enzo en mn vriend is om 14.00u thuis dus ze hoeft geen hele dagen.. dat scheelt ook een hoop.. Jeetje super hoor dat je het allemaal gered heb vanochtend ondanks de onrustige nacht! op een gegeven moment word je daar ook wel handig in denk ik ik zorg gewoon dat ik de avond vtv alles al doe.. douchen mn ontbijt vast klaarmaken..kan ik dan mooi in de trein opeten.. kleding klaarleggen etc etc..dan moet het wel lukken haha gelukkig hoef ik dit niet elke ochtend! Wat lekker dat F weer in slaap is gevallen.. R. slaapt nu ook nog steeds.. 11 uur is het 4u geleden dat hij de fles heeft gehad dus hij zal zo wel komen