Mellebel Snap ik hoor! Ik ben ook blij dat ze dat nu doet. En inderdaad ben sowieso blij dat ze wil oppassen, is toch een luxe zo! Ik ben natuurlijk echt veel voor kinderopvang, anders zou ik er niet werken maar het is gewoon veel geld, en daarom gaan mijn meiden ook 2 dagen naar oma. In het begin deed ik het nog niet, maar later liet ik L. daar gewoon slapen. Dan had ik op maandag tot 18.00 of 18.30 gewerkt en moest ik op dinsdag weer 7.30 beginnen, dat was zo onhandig. Dan ging ik uit mijn werk naar mijn ouders om daar te eten (lekker makkelijk ook ) en dan bleef L. daar slapen en haalde ik haar dinsdag uit me werk op. Gaf echt meer rust sochtends! Ja inderdaad alles klaarleggen en voorbereiden is het belangrijkste. En een peuter die een beetje mee werkt is ook fijn haha! Dat is altijd spannend of dat gebeurt of niet
Ja F. slaapt nog steeds, beetje onhandig ze mag rond 11.30 de fles. Maar moet 11.45 bij de PSZ staan. Dus ik haal haar zo uit bed en ga snel L. halen. Hopen dat ze het redt tot 12.00! Hoeveel dagen ga je werken eigenlijk?
Jaa tis echt veel geld.. wel jammer hoor.. want tussen kindjes zitten is natuurlijk ook goed voor ontwikkeling enzo.. maarja bij oma is het vast ook heel leuk Als R. wat ouder is laat ik hem daar ook slapen..is dan ook veel makkelijker.. mn moeder gaat op de donderdag en vrijdag oppassen en om de week op dinsdag.. Ik ga 28 uur werken.. 4 om 3.. even kijken hoe dat gaat.. financieel gezien redden we het ook wel als ik 3 dagen ga werken.. maar met 28 uur is het net even wat leuker zegmaar haha.. mocht het teveel zijn dan kan ik altijd nog naar 3 dagen zei mn teamleidster.. maar omdat het moeilijker is om van minder naar meer uren te gaan proberen we dit dus eerst.. ben benieuwd! ik ben dan de maandag altijd vrij en om de week de dinsdagen.. mn vriend heeft op woensdag papadag
Ja snap dat je het eerst zo wil proberen. Scheelt wel denk dat het om&om is natuurlijk! Fijn dat je moeder kan oppassen en ook leuk dat papa ook een dagje heeft! Nou F. hield het goed vol tot 12.00 eigenlijk. Alleen niet tot 16.00. Ze had om 15.00 honger. Dus een flesje op. Daarna om 18.30 en om 21.00 was ze ineens keihard aan het huilen dus toen de laatste gegeven. Die dronk ze ook helemaal leeg. Dus van elke 4 uur een fles naar 2,5/3uur vandaag. Ze mag het prima hebben natuurlijk 5 flessen maar ze was dus wat hongeriger vandaag. Nu heb ik verder eigenlijk niet zoveel met die sprongetjes maar op het moment dat ze die zouden hebben zijn ze dan ook hongeriger? En is zo'n sprongetje ook rond de 13 weken? Ze is wel wat moppperiger soms de laatste dagen namelijk. Nou ben benieuwd hoe ze slaapt vannacht! Hoop beter dan afgelopen nacht. Morgen ochtend met beide kindjes naar het CB! Ben benieuwd!
jaa dat kan zeker ..ook dat ze voeding laten staan.. humeurigheid,hangerigheid en huilerig.. (de zogenaamde 3 H's) horen erook bij.. R. kreeg er ook zo ongeveer met 13 weken last van.. ik ken hem helemaal niet als humeurig maar dat was ie ook best wel haha.. ze zeggen dat je 12 weken vanaf de uitgerekende datum ongeveer die sprong kan verwachten.. Nou goede nachtrust gewenst voor vannacht Ik ga ook te bed.. welteruste en succes morgen bij het CB.. ben benieuwd hoe ze groeit!
Zit hier na denk zo'n 8 weken ineens met een nachtfles Snap er niks van! Net als gisteren huilend wakker maar speentje hielp niet vandaag. Hoop zo dat dit geen gewoonte wordt, 2 weken voor ik moet werken!
Lovely: Denk toch echt een mentale sprong! Bij Sara duurt ie helaas al ff. Ook rond de 13 weken ineens weer nachtvoedingen, blegh! Reageer later vandaag op de rest dames!
Oohh balen zeg!! Hier gelukkig geen nachtvoedingen.. hij sliep alleen overdag hazenslaapjes en huilend wakker worden.. nou succes meiden hopelijk slapen ze snel weer door!
En toen schrok ik om 8.45 wakker natuurlijk! En moest om 10.00 de deur uit, dus was weer even rennen & vliegen! Gelukkig was mijn vriend vrij vandaag dus kon hij F. de fles geven, anders had ik het misschien niet gered. Ieder geval weer bij het Cb geweest! Ze is nu 5940 gram en 60cm. (vorige keer 5125 en 54,7cm). Na de prikjes nog een keer de lengte opgemeten omdat ze het toch wel heel veel vond in 5 weken tijd, maar het was toch echt 60cm, dus misschien een echte groeispurt of vorige keer minder nauwkeurig gemeten. Prikje ging goed, huilde wel natuurlijk maar minder dan vorige keer en het was er nu maar 1 natuurlijk. Op haar buik liggen doet ze nog niet zo goed, maar dat wist ik ook eigenlijk al Dus wil ze volgende keer nog naar kijken. Over 4 weken weer een afspraak, op 14 februari.
zooo ik ben weer bij gelezen hahaha.... probeer het bij te houden want vind het zo leuk en gezellig maar man soms ff niet te doen haha.... sorrij als ik vergeet op iemand te reageren wat leuk prinsessa van het canvas doek....ik doe het hier met de kids ook nog wel eens echt hartstikke leuk maken van de voetjes ook nog wel eens een bloem of vlinder etc... papa zal het vast leuk vinden. wat leuk mellebel dat papa ook een dag heeft dat zal r ook vast erg leuk vinden... ik ben hier gewoon thuis dus geen oppas nodig en de oma's komen gewoon af en toe langs want die vinden het wel erg jammer dat ze niet hoeven op te passen... maar goed ze wonen niet echt naast de deur naja 20 min rijden valt nog mee maarja ben thuis dus das een beetje onzin anders had het gekunt hahaha... en meiden slapen ze al weer wat beter door of zag het geloof ik bij soeee en lovely staan?? mssn toch sprongetje ofzo dan merk het bij sarah ook dat als ze dit heeft humeurig,,huilerig en slecht slapen/drinken dat als het beter gaat dat ze ook echt een stuk meer kan en nu ook beter drinkt weer...dronk ze 2 weken geleden maar zelden een fles op van 120 drinkt ze er nu zelfs deze week 5 van 150 bijna allemaal leeg... ging het trouwens goed met f.der prikje?? geen last van gehad? oohh goed gegroeid dus of minder gemeten indd volgens mij hebben ze dat bij mij de vorige keer ook niet echt goed gedaan... maar s. heeft er gelukkig niet veel last van gehad,,gelukkig ook geen koorts enzo... ik zal zo ook ff kijken wanneer wij weer moeten.... morgen gezellig verjaardag van me vader en savonds met de meiden naar de bioscoop naar de film soof erg veel zin in... vandaag beetje gerommeld in huis en gepoetst en met sarah voor de hele week weer boodschappen binnen,,,geweldig vind ze dat als ze maar om zich heen kan kijken....en genoeg aandacht van de omas die ff die maxi cosi in willen kijken natuurlijk hihi zo schattig ze geeft ze allemaal een grote glimlach... jullie nog wat leuks doen dit weekend?? beste tekst geworden....lekker onsamenhangend verhaal geworden maar goed hahahha.....
Selina Vannacht heeft ze gelukkig weer doorgeslapen, al werd ik wakker doordat ze rare geluiden maakte, ze lag een beetje te kokhalzen. Uiteindelijk werd het steeds erger en begon ze gal te spugen. Logisch, want haar maagje was natuurlijk leeg, ze had nog geen fles op. Twijfelde even wat ik zou doen, flesje geven of niet. Maar ze moest natuurlijk wel wat drinken. Flesje gemaakt, halverwege wel even gestopt maar toen kwam al snel alles er weer uit. Daarna viel ze weer in slaap en heb ik haar in bad gedaan toen ze weer wakker werd, toen in bed gelegd waar ze verder sliep maar toen begon ze weer te spugen. 1,5 week geleden had ze dit natuurlijk ook, maar toen ging het s'middags beter dus ik wilde nog even afwachten. Ook omdat het weekend is en je dan toch op de HAP terecht komt. Heel even dacht ik dat het echt niet beter ging, ze bleef zo kokhalzen , heel dat buikje zag je heen en weer gaan. Was zo zielig En mijn moeder zou komen want wij zouden met L. naar Woezel&Pip gaan dus dat was ook niet fijn. Gelukkig dronk ze om 12.00 een flesje leeg en bleef dat er in. Toen is ze met oma naar buiten gegaan, heeft geslapen in de wagen en wij naar het theater. Verder weer normaal haar flesjes gedronken...dus waar het toch vandaan komt? Ik dacht misschien toch van de prik van gisteren, misschien is haar maag gewoon gevoelig voor dingen ofzo? Houd het wel in de gaten als ze nu binnenkort weer dit heeft dan ga ik wel terug naar de huisarts want het is niet gewoon een beetje spugen wat ze doet, en zeker als ze blijft kokhalzen op een lege maag zit me niet lekker. Verder lijkt ze (weer) geen last te hebben van de prik wat betreft koorts ofzo
Hier vandaag dus naar het theater geweest met L. was hartstikke leuk! Ze heeft er van genoten! Morgen thuis aan de slag, zodat alles lekker aan kant is en inpakken. Maandag gaan we een midweekje naar Centerparcs!
oohh wat naar lovely zeker als ze ook spuugd terwijl er niets in der maagje zit!! ik hoorde ook dat er weer een griep epidemie heerst mssn niet helemaal lekker? en ja prikjes kan ook maar worden ze daar ook misselijk van? dat weet ik eigenlijk niet....echt sneu maarja ook vervelend omdat je gewoon niet weet wat het is he!! gelukkig heeft ze nog wel iets binnen weten te houden dan,,, wat leuk woezel en pip zag indd al een leuke foto voorbij komen op fb... hopelijk gaat het vandaag wat beter met f en kunnen je morgen heerlijk een midweek weg!
Hee dames! Selina: Ja mn vriend vind het ook helemaal geweldig dat hij een papadag heeft straks en ik ben daar ook wel blij mee.. scheelt weer n dag naar oppas brengen haha.. Voor jou ook ideaal zo.. lekker je eigen meisje bij je tijdens je werk.. ben jaloers Heel veel plezier vandaag.. ben benieuwd hoe je de film Soof vind.. ik wil er ook nog heen haha .. En leuk is dat he dat ze nu zo lekker om zich heen kijken.. R. slaapt nu heel even in de kinderwagen en de rest van de tijd kijkt hij om zich heen.. en in de maxi cosi zelfde verhaal.. heel leuk! Lovely: Ahh naar is dat he..dat ze zo kokhalzen.. heeft R. soms ook ik schrik me dan dood iedere x.. het liefst ren ik dan meteen naar zn bedje.. maar wat vervelend van dat spugen! misschien idd wat onder leden qua griepje? en idd weer even langs de ha als dit zo blijft hoor. is het vandaag goed gegaan? En zag leuke foto's van Woezel en Pip of fb.. leuk dat L. er van genoten heeft! Hier zijn we gister even met zn drietjes richting de kust gegaan.. naar Egmond aan Zee.. en daar even bij de wonders flesje gegeven en geluncht.. dat ging erg goed! Hij was lekker rustig en onder de indruk van de dingen om hem heen.. en 's avonds was ik weer ff feesten met wat vrienden.. en had VL een mannenavond thuis.. Zo lang ik verlof heb heb ik nog lekker veel gepland.. als ik straks moet werken doe ik het rustiger aan want dan zie ik R. en VL natuurlijk al een stuk minder.. dus dan maar weer even wat rustiger aan in het weekend hihi vandaag lekker een niks doen dag.. R. is wat uit zijn doen.. ook mopperig en huilen en wederom hazenslaapjes overdag.. 3 kwartier en dan huilend wakker.. in de ochtend slaapt hij wel prima.. en avonds en snachts gelukkig ook nog.. hopelijk blijft dat zo.. Nou dat is weer een lap tekst.. haha Fijne avond ladies!
Balennnn, ik had weer nachtdienst vannacht. Om 4.00 flesje gegeven. Dacht nog okee...kan ieder geval verder slapen en waarschijnlijk tot een uur of 9. Maar helaas om 7.30 was ze alweer wakker en na de fles vannacht viel ze ook niet eens meteen in slaap. Toen bij me genomen wat in het begin ALTIJD werkte maar nu ook niet meteen. Uiteindelijk wel in slaap gevallen weer... tot 9.15. Toen is VL eruit gegaan met hun allebei. Heb nog geslapen tot 11.00 maar wat kan ik slecht tegen die korte slaapjes! Vandaag het hele huis gedaan en de tassen ingepakt...hoop echt dat het in de auto past!! Morgen richting CP Kempervennen
mellebel heerlijk hoorr zon dagje met zijn drietjes weg naar egmond aan zee,,genieten is dat dan he de film soof was errug leuk, heb echt ontzettend gelachen ook,,zeker een aanrader!! lovely hopelijk is f. al wat meer in der doen en kunnen je met je gezinnetje ook heerlijk genieten van het midweekje weg. hier is s. ook al de hele dag beetje onrustig en veel piepen,, niet willen slapen maar ze is doodop maar in bed is het alleen maar gillen zelfs met der speentje.... zo heb ik er al een poos niet gezien echt zielig . mssn ook het sprongetje wat jullie zeggen?? zou kunnen aangezien s. een week langer in me buik gezeten heeft en dus eigenlijk 13 weken is. ze is nu eindelijk even stil dus hopelijk maakt ze een goede ruk tot der volgende fles om ongv. half 7! het gaat nu snachts eindelijk goed van 23.15 tot 6.45 ongeveer en wat kun je daar aan gewend raken zeg zeker nu ik ook al weer een poosje werk maarja we zien het wel weer,,valt soms geen peil op te trekken hahaha
Hoi meiden, Hebben jullie nou gewacht tot ik terug kwam uit Centerparcs met verder kletsen hier? Had niet gehoeven hoor Hahaha! Wij zijn inmiddels weer thuis. Hebben een hele leuke week gehad in Centerparcs. Zeker voor herhaling vatbaar. Helaas is Fay ook daar nog wel wat aan het spoken s'nachts. Ze werd gemiddeld rond de 5.00 wakker voor een fles en L. was ook veel vroeger wakker dan thuis, dus echt uitgerust ben ik niet! Vannacht wel zo goed als doorgeslapen, geen voeding gehad wel eventjes gehoord vannacht. Natuurlijk de laatste ochtend schrikken we 8.30 wakker terwijl we 10.00 moesten uitchecken! Geef haar nu als laatste voeding wat schepjes 'voor hongerige baby's voeding' door de fles ipv Standaard. Kan verder geen kwaad, zitten geen extra calorieën ofzo in maar vult gewoon wat meer. Hopen dat dat voor de nachten misschien een oplossing is. Want ze heeft allang laten zien dat ze heerlijk kan slapen s'nachts!
Ook dacht ik er aan om haar misschien een nachtje proberen op haar eigen kamer te laten slapen. Misschien helpt dat ook wel? Misschien dat ik het morgen probeer... weet het eigenlijk nog niet zeker! Haha!