Mellebel, haha nou leuk vind ik, hier kun je toch wat meer opschrijven denk ik. Eet smakelijk, lekker! Hier aan de pizza want ik heb vandaag boodschappen gedaan en dat is nog steeds een beetje pittig voor de wond dus koken is me dan teveel van het goede . Dankjewel! Ik ben ook trots, het is nu gewoon genoeg geweest. Meer dan de helft wat ze kreeg was ook al kv omdat ik veel te weinig productie had.
haha ik vind het ook leuk hoor alleen er vallen steeds stiltes..das jammer! oohh leker.. jij ook eet smakelijk.. wat voor pizza heb je?
Bailief: Jammer, maar je hebt gedaan wat je kon lieverd. En daar mag je trots op zijn! Wij eten ook pizza! Mellebel: Lekkerrr, eet smakelijk! Ja zonde eigenlijk van die stiltes hè. Pff Sara is een ramp met slapen vandaag. Ze is ook super aanhankelijk. Als ze wakker is en ik verdwijn even uit haar gezichtsveld dan begint ze gelijk te krijsen.
Soe Jaa, ze was om 8.00 wakker, toen gedronken. Dus kwam goed uit. Balen van het niet slapen. Ging het vanavond beter? Bailief Fijn dat je de keuze hebt kunnen maken! En het je opgelucht maakt. Dat is wel prettig! Je hebt er alles aan gedaan en zeker je best gedaan! Allemaal aan de pizza, haha! Wel lekkeeer! Mellebel Oh lekker! Ik ga dat morgen eten denk ik....ben benieuwd of mijn vriend het ook lust. Bang van niet
Vandaag met de meisjes naar Kidzcity in Utrecht geweest op date met 2 ZP vriendinnetjes en hun kids (Hooooi, jullie lezen het vast hahaha!) Was erg leuk! Ook echt heel leuk voor L haar leeftijd! F. deed het ook goed, wel weinig geslapen. In de auto heen & terug wel. Daarna nog even bij de kapper geweest! F slaapt inmiddels al, morgen om 15.00 naar de kinderarts ivm het spugen. Ben benieuwd...
ahh.. beetje uit dr hum.. was R. ook een paar dagen nu sliep hij weer goed vandaag.. nu de nachten nog haha Jaa het was weer heerlijk! past goed bij dit weer hihi.. heeft je vriend dat nog nooit gegeten dan? zag al leuke foto's voorbij komen op fb! fijn dat het zo gezellig was! En lekker hoor naar de kapper.. misschien als de kindjes wat ouder zijn ook daar n meeting organiseren? Succes morgen bij de kinderarts! Hier nu net weer de laatste fles erin.. ben benieuwd vannacht! Welterusten!
En hoe is het gegaan Mellebel? Nou sinds we hier wonen heb ik het geloof nog nooit gemaakt! Haha! Hij weet het zelf ook niet. Nu gaat hij echt over zijn nek van spinazie en het is natuurlijk niet hetzelfde maar daarom twijfel ik
Hi meiden, goedemorgen! Ik haak hier weer even in hoor. Lovely, succes vanmiddag! Hopelijk weet je dan eindelijk hoe of wat. Hoe hebben jullie kindjes vannacht geslapen? Elif kreeg gister om 20:30 de laatste fles (vroeg!) en ging rond 22:00 naar bed, toen werd ze net om 08:30 wakker voor de fles. Merk wel dat ze nog steeds zo kort tussen al haar flessen laat zitten.. ik ben echt benieuwd hoe het straks gaat met de bijvoeding.
Goedemorgen meiden! Lovely: Oh mooi dat je toch nog uitkwam. En fijn dat het zo gezellig was. Je bent goed verwend door de dames! De nachtslaap en vroege ochtendslaap gaan altijd goed hier, maar de rest niet zo. Of nouja, ze kan dan heel hard huilen en dan moet ik over haar heen buigen zodat ze haar gezicht in mijn gezicht kan begraven en dan is het goed. Lekker, naar de kapper! Ik moet ook. Voor volgende week maar een afspraak maken. Succes vanmiddag! Ben benieuwd! Mellebel: Ben ook benieuwd hoe het vannacht is gegaan! Prinsessa: Hier was het 05:20 uur vanmorgen. Bahh! Ben jaloers op je haha
Soe, heeft Sara vannacht wel goed kunnen slapen? Lovely, heel leuk! Handig ook, die meelezers . Succes bij de kinderarts Prinsessa, wat doet Elif het netjes 's nachts! Heerlijk voor jullie ook denk ik. Hier gisteren de fles rond 11/half 12 en vanmorgen om 5 uur weer. Was ik blij mee Hier; Ik dacht dat het vloeien eindelijk voorbij was, maar nee het begint alweer lijkt het. Bah. Het kan geloof ik wel een week of 4 duren?
Bailief: Tot 05:20 uur. Mag van mij wel wat later haha. Isabella doet het netjes hoor! Ohh naar hè, dat vloeien. Vond dat misschien wel het rotste van de hele bevalling
Bailief Kan echt lang duren. En ook weer meer worden als je bijv. actief bent geweest thuis of gewandeld heb ofzo. Ik heb het bij beiden denk echt wel 6 weken gehad. Tijdens beide bevallingen ook wel veel bloed verloren of dat er mee te maken heb dat het zo lang duurde weet ik niet. Prinsessa Dankje! Ben ook benieuwd. Lekker zo'n nachtje! Hier zat dat er helemaal lekker in maar toen sinds ze snachts weer ineens kwam is het weer een beetje omgegooid allemaal. Al had ze gister ook 21.00 de laatste en op 4 flessen weer gedaan en geslapen tot 8.00. Dus ook heel netjes! Vind het alleen zo jammer dat het gewoon niet elke dag hetzelfde is. Dat vind ik zelf fijner nu is het elke dag weer opnieuw kijken en rekenen hoe we uitkomen. Maar goed...dat heb je met baby's he Soe Oehh jammer...dat is toch wat vroeg he. Ja hier is het overdag ook het meest rommelig met slapen..savonds valt ze wel ib slaap en meestal sochtends ook.
Lovely Haha ik ga ook over mn nek van spinazie.. en vind boerenkool heerlijk haha dus misschien vind hij het ook ben benieuwd Bailief wat netjes zeg!! dat mag je al doorslapen noemen en wat vloeien betreft.. hier ook 6 weken ongeveer.. het leek ook halverwege ergens minder te worden toen dacht ik ook yesss... maar helaas toen begon het weer.. en idd bij inspanning kon het erger worden.. Slapen: Hier was het vanmorgen 6:15u! joepie! en daarna fles..en even spelen met mama en toen 7:15u weer naar bed (en mama ook hihi) en nu ben ik wakker maar R. slaapt nog.. Hier gaat R. altijd na zn 1 na laatste fles (uur of 7 of 8 savonds) zijn nacht beginnen.. en dan maken we hem wakker om 23.00.. dus hij slaapt best veel.. en zijn ochtendslaapje gaat ook altijd goed.. smiddags gaat het redelijk.. soms slaapt ie 1,5 uur achter elkaar en soms maar 45 minuutjes.. maar ben opzich wel tevreden met wat hij slaapt vanaf het begin doet hij dit al goed.. alleen overdag slapen was in het begin een strijd haha Vanavond hoogstwaarschijnlijk een vakantie boeken.. mn vriend hoort vandaag op zn werk of ze vakantie word goedgekeurd haha.. maar daar maak ik me niet zo'n druk om
Soe, haha logisch dat het wel wat later mag.. ze wisselt nog erg qus tijden waarop ze wakker wordt of niet. Ja ik vind dat vloeien gewoon verschrikkelijk irritant en vies. En ik wil weer mijn normale, leuke lingerie aan haha. Lovely, oei 6 weken?! Pff dat is echt lang. Geen idee of dat er wat mee te maken heeft. Ik hoop dat ik er toch iets eerder af ben. Maar gisteren heb ik best veel gedaan, ik besloot namelijk ook nog de auto te gaan wassen voor mijn vriend haha. Arme jongen komt ff nergens meer aan toe nu I. er is en we nog geen normaal ritme hebben haha. Maargoed dat had ik geloof ik beter niet kunnen doen... Mellebel, leuk! Waar willen jullie heen? Het is niet te geloven maar I. ligt boven in haar wiegje te slapen!
Bailief: wat goed dat ze lekker in dr wiegje ligt te slapen hopelijk houd ze dat vol..maar dat zal vast wel.. het begin is er! En doe je wel rustig aan.. je bent alweer lekker fanatiek bezig zo te horen haha.. wel lief van je hoor! Hier willen we naartoe Liberty Lara Beach (Hotel), Turkije met Arke.nl en dan eind september een weekje vind het wel spannend hoor!! maar mn moeder gaat ook naar dit hotel maar dan in Juli.. en vorig jaar zijn ze hier ook geweest en ze vond het zooo goed daar.. dus dat geeft ook een fijn gevoel.. en R. is dan natuurlijk alweer bijna een jaar haha..
Allemaal lekker geslapen dus! De een was wat vroeger dan de ander Wat leuk zeg Mellebel, Turkije is heerlijk!
Wist niet dat het hier nog zo druk was meiden hahah bailief, erg he dat vloeien vond dat ook verschrikkelijk haha mellebel, hmm lekker naar turkije!! Leuk hoor! Prinsessa, hier ook wel oke geslapen hahah kan altijd beter vraagje meiden.. ik heb nou 2 dagen last van bruine afscheiding(beetje vies sorry haha) maar moet nog niet ongesteld worden pas over 2 weken.. weet iemand wat dit kan zijn?
Lekker Mellebel! Wij hebben in juni vakantie maar weet nog steeds niet waar we heen gaan. Soms denk ik misschien kunnen we beter niet gaan, en thuis dingen opknappen maar ij weet dat ik spijt krijg. Maar heb dus nog steeds niks gevonden. Dit weekend maar weer eens kijken!
Jaa heerlijk even eruit! vorig jaar was de eerste x sinds jaren dat we niet op vakantie zijn geweest dus we willen dit jaar wel even weg Nu hadden we vorig jaar natuurlijk iets veeeel leukers dan vakantie hihi we zijn dan net voor R. zijn verjaardag terug.. en dan hebben we nog vakantie.. tot 12 oktober.. in Juli heb ik ook nog 2 weken.. en VL 1 (apart van elkaar) omdat mn moeder en dr gezin op vakantie gaan.. dus hopen op een beetje een mooie zomer in NL Door dit weer krijg ik helemaal lentekriebels! ben mn huisje lekker aan het soppen.. R. ligt al vanaf 12 uur op bed.. wat een luxe zeg.. hij zal zo wel wakker worden