Mellebel: Oh heeeerlijk! Ik wil oook! Wij gaan niet, zijn natuurlijk afgelopen december al geweest. Eerst een huisje Bailief: Ja voelde me ook vies. Plassen heeft ook lang heel veel zeer gedaan, dat deed ik steeds onder de douche, dan deed het minder pijn. Sara wisselt idd van tijd. Hopelijk komt er gauw een vaste tijd in. Wat goed dat ze in haar wiegje heeft geslapen! Hoe is het de rest van de dag gegaan? mijngeluk: Misschien van je eisprong? Zit je aan de pil oid?
Mellebel Ja daar moet je dan wel weer rekening mee houden als je 'oppas' op vakantie gaat haha! Lekker hoor! Wij zijn vorig jaar ook niet geweest, achteraf wel spijt van. Had misschien makkelijker vorig jaar met 1 kindje kunnen gaan en dit jaar gewoon in NL met 2. Nu hadden we ook wel bagger weer vorig jaar, toen waren we naar Centerparcs geweest. Gelukkig later nog wel van wat mooie dagen hier kunnen genieten. Maar goed, ik ben op zoek naar de ideale vakantie, en wil van alles hebben voor zo min mogelijk natuurlijk hahaha en die combi heb ik nog niet gevonden!
Zoooo hehe, ik zit! Vanmiddag met F. naar de kinderarts geweest. Na eerst alles bij een arts-assistent te hebben neergelegd en hij haar onderzocht had wist hij het eigenlijk ook niet en ging een kinderarts erbij halen. Begrijp al niet waarom ik hem kreeg, maar goed... dat maakt niet meer uit nu. Hij zal het ook moeten leren misschien Ieder geval, Alles ook aan kinderarts uitgelegd. Ze spuugt regelmatig, de ene keer vlak na de fles, soms ook pas na 3 uur. Hoe later hoe zuurder het is natuurlijk. Maar vooral ging ik vanwege het vele spugen en gal spugen wat ze nu 3x een ochtend heeft gehad. Moeilijk te zeggen waar dat vandaan komt. En het is daarna ook wel steeds weer over gegaan. Heb nu wel maagzuurremmers gekregen omdat het volgens hem toch een vorm van reflux kan zijn. Die moet ik daar dan 1x per dag geven. En over 3 weken terug komen. Ben benieuwd wat het doet voor haar. Vaak hebben kindjes met reflux toch ook wel echt klachten ervan, kunnen veel pijn hebben en daardoor ook veel huilen. Dat doet F. eigenlijk niet, dus daar aan twijfel ik zelf nog wel maar goed ik vind het gewoon vervelend dat ik ook niet weet waar die heftige misselijkheid dan af en toe vandaan komt. We gaan ieder geval de komende weken de medicijnen proberen en kijken hoe het zal gaan! Vriend had late dienst vandaag dus moest nog eten maken. L. had er een grote bende van gemaakt, F. begon honger te krijgen. Haar dus op bed, kleintje de fles gegeven. Keuken was nog ontploft. Alles opgeruimd. Dus nu zit ik eindelijk op de bank
Goedemorgen! Mijngeluk: haha jaaa.. we zijn weer actief en.enige waar ik ook aan denk is de eisprong? Tenzij je aan de pil zit dan.. Soeee: hoe staat de huizenjacht nu eigenlijk? Lovely: hoop dat je wat leuks en betaalbaars kan vinden voor een vakantie en dat klinkt zeker.als een druk dagje! En hoop dat de medicatie wat doet voor F. Welke maagzuurremmers heb je gekregen? Hier: het was 6.30u vanmorgen.. het gaat dus de goede kant op haha.. mn vriend moet werken vandaag en ging er rond half 4 uit en ik hoorde R om 4 uur pruttelen.. toen had ik zoiets van neeee haha.. maar we zijn toch weer in slaap gevallen gelukkig en nu ligt meneer weer in bed..ik ga er ook weer in.. tis ook heel vies weer dus kruip lekker onder de warme dekens..
Mellebel Ze heeft Nexium gekregen. Zakjes korrels die ik moet oplossen in water. Heb het nu 2x gegeven en dat gaat best makkelijk. Dacht eerst dat wordt niks want de korrels lossen niet helemaal op maar valt mee dus. Zit ook niet echt een geur of smaak aan. Fijn dat hij toch niet wakker werd vannacht maar netjes doorsliep!
Ik ben zooooo lui! Lig nog steeds in me bed en heb zo geen zin om eruit te gaan. L. is in de huiskamer met papa en F. slaapt weer, al wordt ze wel steeds weer een beetje wakker. Dus echt slapen lukt me niet.
Lovely: Hopelijk werkt het voor F. Haha lekker toch, zo lui. Is het ook echt weer voor zeg, gadsie. Mellebel: Ik reageer alleen op loting, dus het is geluk hebben! Gaat idd de goede kant op met R.
Lovely: oke fijn dat het goed gaat met toedienen van de medicijnen.. dat scheelt een hoop.. hoop dat het gaat werken.. Lekker toch! hier ook heel lui.. toen R weer op bed lag vanmorgen ben ik dus ook weer gaan liggen.. tot kwart over 10 haha toen was het weer flesjes tijd.. dus weer tot de volgende voeding geslapen.. nu ligt hij weer want heb m net in bad gedaan en hij begon alweer in zn oogjes te wrijven.. hoop dat ie ff goed slaapt want vanmiddag moeten we naar n verjaardag
Mellebel, heerlijk! Ik heb vaker gehoord over dat hotel, is het boeken gelukt? Wij gaan dit jaar niet, er moet nog veel aan ons huis gebeuren omdat we lang niet alles gedaan hebben toen we hier kwamen wonen. Hadden natuurlijk ook een beetje haast Soe, ja dat vies voelen heb ik ook, maar dat heb ik ook in de heftigste dagen als ik ongesteld ben . Ergens ben ik wel blij dat ik dat hele gedoe met pijn bij het plassen enzo niet gehad heb. Maargoed nu loop ik nog steeds met pijn, bijna 4 weken na de bevalling dus of ik daar zo blij mee moet zijn... haha. Gelukkig w alleen's avonds pijn omdat ik overdag teveel doe. Het was eenmalig dat I. in haar wiegje wilde slapen, sterker nog, ze slaapt nu bij mij in de draagdoek omdat de kinderwagen ook niet goed was en bij papa ook niet. Arme jongen, hij werd er helemaal gestressd door. Worden jullie al een beetje hoog ingeloot? Dat je nog een beetje kans hebt als iemand het afwijst? Reageer je alleen bij jou in de buurt of ook hier in de buurt? Ik ben nieuwsgierig Lovely, fijn dat je iets hebt gekregen voor F., hopelijk is dit de oplossing. Misschien is het nog een milde vorm van reflux? Ik weet niet of dat kan hoor. Wij hebben tot 12 uur op bed gelegen vandaag . I. lag tussen haar voedingen zo lekker te slapen bij ons dat we het niet nodig vonden om op te staan. Nouja, mijn vriend is er wel even uit geweest voor de hond natuurlijk . Ik wil vandaag H.A. voeding gaan halen. I. kreeg dat in het ziekenhuis maar hier zijn we gewoon over gegaan op Standaard omdat er geen aanleiding was om H.A. te geven. Maar nu wil ik er toch weer opnieuw mee beginnen omdat ze een paar kleine kenmerken van koemelk allergie heeft. Alleen lees ik nu op internet dat sommige mensen zeggen dat het geen effect meer heeft als je van Standaard terug gaat naar H.A. omdat het dan niet meer zou werken omdat ze al Standaard heeft gehad. Zijn jullie daar bekend mee?
Bailief: Lieve schat, vergeet je niet dat je nog geen 4 weken geleden bent bevallen dmv een keizersnede? Haha. Niet te actief zijn dus. Dat in de wieg slapen komt vanzelf goed! Weet niet hoe hoog we ingeloot worden, er wordt uit het aantal mensen gewoon 1 iemand gekozen en je weet niet wie. Je hoort er verder niks van, behalve als je op gesprek mag komen. Ik heb nog niet gereageerd op de site die jij gaf omdat je daarvoor moet betalen. Maar als dit niet opschiet dan ga ik het toch maar doen. Zit liever niet in daar waar jij woont, beetje uit de richting voor ons. Maar beter dan niks haha. Lekker toch, het is ook rotweer! Ik zou het gewoon proberen, die voeding.
Mellebel En heeft hij nog goed geslapen zodat je rustig naar de verjaardag kon? Bailief Ik weet het ook niet, heb zelf nooit geen H.A. gegeven ook. Wat heeft ze voor kenmerken/klachten? Misschien eerst even huisarts/kinderarts of CB raadplegen?
Goedemorgen! Lovely: Merk je al verschil bij F. of kan dat niet zo snel? Hoop dat iedereen en goede nacht heeft gehad. Hier was het weer 05:50u, maar nu slaapt ze weer en dat ga ik ook nog ff doen! Morgen weer naar het CB, ben benieuwd hoe lang en zwaar ze is. Volgens mij is ze goed gegroeid! Gelukkig voorlopig de laatste keer prikjes. De volgende keer dat ze die krijgt, is ze al bijna een jaar! Wowie haha. Maar dat duurt gelukkig nog ff!
Goedemorgen meiden!! Ik wil echt weer meeschrijven maar ik heb het momenteel een beetje druk met mijn kleine dramaqueen Hier dus niet zo'n goed nachtje gehad zoals ik op FB schreef. Ja, gelijk als een blok in slaap gevallen toen ze op m'n buik lag maar er met geen mogelijkheid meer vanaf te krijgen. En net alsof ze het voelt, toen ik net opstond om te gaan werken hoorde ik haar ook gelijk haha.. duss.... Jij gelukkig nog even lekker slapen Soe! En ben ook benieuwd hoeveel Saartje nu weegt en hoe groot ze al is! Zal vast weer veel gegroeid zijn. Ze doet het ook zo goed op jouw melk!
Zal ik vanmiddag/vanavond even kijken voor een nieuw lijstje hier? Denk dat die wel heel erg ingekort moet worden
Prinsessa: Echt balen joh! Is ze naar anderen momenteel ook eenkennig? Als er bezoek komt ofzo. Ik heb nog geslapen tot 08:20u, toen werd Sara wakker gekeft door die kleine rothond van ons. Stond een doos op de overloop waar ie INEENS niet meer langs durfde haha. Dus ze hangt nu aan de tiet En dan lekker in badje. Hihi ze doet het zeker goed op mijn melk. Denk dat ze nu zo rond de 6 kilo en 63 cm zit Een nieuw, ingekort lijstje lijkt me wel een goed idee haha. Jullie nog plannen vanmiddag meiden? Ik ga straks ff verder met Sara's kamer en onze kamer. Had er een beetje een rommeltje van gemaakt (iets uit haar kast gepakt wat ik toch niet aan wilde trekken bij dr en er zo weer ingepropt enzo). Gelijk naar aanleiding van het onderwerp op fb dr kast uitgezocht haha. Veel lelijke gekregen dingen (tweedehands) in een zak gedaan. Zaten veel rompers bij maat 62/68, maar bijna allemaal met korte mouwen dus daar heb ik niks aan. De mooiste ervan heb ik bewaard, ze zal wel ff in die maat zitten denk ik?! Verder nog ff stofzuigen hier en dan vind ik het best
Soeee Ja jeetje alweer bijna 4 maanden! Voorlopig de laatste prikjes gelukkig. Ben benieuwd hoe groot ze is Ja merk nog niet heel veel verschil. Wel minder gespuugd deze dagen, maar kan ook toeval zijn. Het ging mij vooral om die ochtenden dat ze zichzelf helemaal leeg spuugde, dat heeft ze nu niet meer gehad, dus hopen dat dat ook wegblijft. Ze zeggen ook dat het wel 2 weken kan duren voor het echt werkt. En het gaat niet zo zeer het spugen tegen maar wel het maagzuur. Maar zoals ik al eerder zei, ik zal niet snel iets merken in de zin van dat ze minder huilt of onrustig is want dat was ze eigenlijk nooit echt. Prinsessa Oh oh...die E. kleine diva Hoop dat het vandaag overdag beter gaat!
Soeee Draagt S. alleen lange mouwen rompers dan? Ik gebruik ook korte mouwen, heb ik 62/68 ook veel korte mouwen van L. nog. Hier niet echt plannen vandaag. Ga zo even sporten en dan vanmiddag thuis nog wat doen zodat alles aan kant is. Morgen mijn eerste werkdag!
Lovely: Ja alleen lange mouwen. Ze heeft het vrij snel koud Heeft ook 2 weken geduurd voordat ze dr temperatuur kon regelen. Nou, hopen dat ze dat leegspugen met gal enzo niet meer doet. Naar om te zien hè Zin om weer te gaan werken morgen?
Ik heb toch de H.A. voeding gehaald, precies dezelfde die ze in het ziekenhuis kreeg. De kenmerken die ze heeft zijn af en toe een klein beetje bloed bij haar ontlasting, de kinderarts zei dat dat in verband kon staan met koemelkallergie en het hoesten en niezen. Dat heeft ze al sinds ze thuis is en dus over is op de Standaard voeding. Dus ik ga nu toch maar kijken of ze er anders op reageert. Lovely, succes morgen! Wel weer leuk denk ik om aan het werk te gaan? Soe, haha een doos kan zomaar ineens heel eng zijn hoor . Succes bij het cb morgen! Zo zielig die prikjes. Prinsessa, gezellig maar onhandig zo'n aangeplakte baby . Ik ken het "probleem". Vooral dat alleen maar in slaap willen vallen op je borst, I. heeft dat ook. Ik ben telkens aan het oefenen om haar nog een beetje wakker weg te leggen in de hoop dat ze door gaat krijgen dat ze dan ook best kan slapen maar dat is nog een beetje moeilijk voor haar. Wat voor werk doe je, is het een beetje te combineren met E. (wanneer ze niet alleen maar bij jou wil zijn dan). Nieuw lijstje vind ik goed hoor, ben ik net op tijd weer komen kletsen haha Jullie nog plannen voor vandaag?