@shampooL spannend !! Ik vroeg me t zelfde af haha ook al gestopt met de pil ? @Jemm Ja gaat echt super snel, zo zijn ze 1 dag oud en zo alweer een jaar..
Goed ! Druk dagje gehad met J. Ze heeft vreselijke last verlatings angst dus ik kan amper iets doen in het hh. Heb een bellenblaas gekocht ze vind dat helemaal geweldig ! Hoe voel jij je bloem ? Veel last van kwaaltjes ?
Ach, vervelend die verlatingsangst. Hopelijk is die fase weer snel voorbij!! Ja kwaaltjes volop helaas. Slik weer opnieuw emesafene voor de misselijkheid en om me gewicht een beetje stabiel te houden. Viel namelijk af omdat het eten niet zo best ging. Ook veel last van me astma omdat ik daarvoor de medicatie niet kan innemen omdat ik daar ook weer van moet kokhalzen. Waarschijnlijk ook nog een blaasontsteking, dus toppie hier haha! Maar.. Ik doe het voor een heel mooi doel
Ochjee dat zit niet echt mee zeg ! Hopelijk zakt de misselijkheid snel..en dat van astma is ook vreselijk Hier nooit misselijk geweest of spugen ervan heb er echt een fobie voor namelijk. .
Hallo dames, wij zijn weer terug van een super vakantie!! Ik klets vanaf nu weer gezellig mee. Behappy, wat een mooie dochter heb je!
We hebben echt een hele fijne vakantie gehad! Super mooi weer en veel tijd om samen te zijn en te praten (laatste tijd veel langs elkaar heen geleefd). Net voor ons vertrek aan onze naasten bekend gemaakt dat we gaan trouwen
Fijn dat de vakantie leuk was josa! Wanneer beginnen jullie ook al weer? Sorry haha, haal soms iedereen door elkaar
Josa!! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!! Super!!! Weten jullie al wanneer jullie willen gaan trouwen? Zo leuk is dat al die voorbereidingen en dingetjes Gaan jullie het klein vieren of groot? Wij hadden het vrij klein, wel de dag van onze leven gehad Ja ik ben zwanger, ik voel me goed hoor soms wat kleine dingetjes maar dat is het ook.
Dank je wel! Waarschijnlijk juni of juli maar dat ligt er een beetje aan, omdat we ook aan het proberen zijn om zwanger te worden, als het al snel raak is stellen we het nog een tijdje uit. Overdag vieren we het met naaste familie en mijn beste vriendin en in de avond ruim 100 man en dat willen we graag een soort tuin feest geven.
Klinkt allemaal leuk Wij hadden receptie met een enorme taart een 'savonds zijn we gaan uit eten met de ouders en getuigen plus zwager Was ook meer dan genoeg voor ons