Mag ik hier ook mee kletsen?? Ik ben 23 jaar en sinds vorige maand aan het proberen zwanger te worden. In februari dit jaar ben ik gestopt met de pil en ben daarna meteen ongesteld geworden en hierna nog maar twee keer, is dit herkenbaar voor iemand??
Hoi josa, Welkom bij de club Meestal duurt ontpillen toch ongeveer een half jaartje? Ik ben in Juni op advies van de gynaecoloog gestopt met de pil, gelijk ongesteld geworden en toen twee maanden helemaal niks, nu begint het weer regelmatiger te worden. Wanneer was je laatste menstruatie als ik vragen mag?
Ik ben toen ik ben gestopt in februari ook gelijk ongesteld geworden, toen ongeveer 5 maanden niet, daarna zat er ongeveer 6/7 weken tussen en nu ben ik ook weer ruim 2 weken 'te laat'. Dus het is nu een goede 6 weken geleden.
Jullie zijn nu nog niet 'bezig' voor een kindje bloem?? Of is de mogelijkheid er dat je al zwanger bent?
We zijn nog niet bezig nee, maar er bestaat wel een mogelijkheid, aangezien we het niet veilig doen.. Heb net getest maar hij was negatief, m'n cyclus zou dus wel langer duren deze maand.. Ben benieuwd!
Hm vervelend hè josa als je iedere keer maar weer moet wachten tot je ongesteld word. Bloem ik snap het niet helemaal, jullie zijn nog niet bezig met een kindje maar jullie doen het niet veilig? Beetje dubbel, maar ken het wel Ik zeg dat zelf ook weleens en dan klinkt het voor mij heel logisch en als je het dan zo terug leest klinkt het best raar
Bedoelde meer dat we nog niet bewust bezig zijn, we doen t wel onveilig ja, maar hebben over 't algemeen sowieso al weinig seks dus dat het op de zelfde dag als de eisprong valt moet echt hele grote toeval zijn! Als het zo is dan is het zeker welkom hoor, maar vanaf november gaan we er echt bewust voor
Haha oké Nog een dikke maand dus Hoop voor jullie dat het zo snel raak is ! Het zal nog leuker zijn als we straks met zijn alle zwanger zijn Kunnen we die dingen ook met elkaar bespreken
Haha, wel leuk dat de titel van het topic is meiden die er in 2014 voor gaan en er steeds meer in 2013 beginnen . Ben wel een beetje jaloers . Hier gaat het prima, redelijk druk met stage en school maar dan gaat de tijd ook snel dus dat scheelt. Stage gaat meestal wel goed maar met een klas heb ik wat meer moeite dus zijn de dagen redelijk vermoeiend. Hoe gaat het met de rest? Nog leuke plannen in het vooruitzicht?
Ja haha oeps Ik hoop dat het bij jou ook snel gaat Ik heb net een boel leuke dingen gehad, vorige week wezen zwemmen in centerparcs en Efteling, ikea en afgelopen dinsdag had mijn man me meegenomen naar een b&b super romantisch en lief Dus nu even niks op de planning staan. Hebben jullie nog leuke dingen in het vooruitzicht? Welke opleiding doe je ook alweer? Sorry vergten Waarom heb je eer moeite in de klas? (Heb ik ook altijd gehad) Groetjes
Hier iets leuks in het vooruitzicht, we hebben een 10 daagse vakantie geboekt naar Kos. Over ruim een week vertrekken we, heb er heel veel zin in en ben er ook wel een beetje aan toe. Na de vakantie wil ik een afspraak maken met mijn huisarts over mijn cyclus, heb er gewoon geen goed gevoel bij en ben wel eens bang dat ik pcos heb.
Ow lekker, geniet van je vakantie Als je zelf het gevoel hebt dat er iets niet goed zit, dan moet je aan je ha een verwijzing vragen, dat zal die toch wel doen? Mijn nicht had ook pcos.. Maar weet niet precies hoe dat zit sorry
Hihi, mijn feestdagen zijn vandaag weer begonnen. Met een iets geruster gevoel op vakantie! Wil inderdaad wel even naar de dokter, misschien is er niets aan de hand maar dit voelt niet prettig!!
Hoe vervelend ook, nu zit je niet in twijfels op vakantie, ga er lekker van genieten met je mannetje Ik ben erg benieuwd wat de dokter zegt na jullie vakantie maar nu vooral genieten he meid!
Druk gehad dus vandaar weinig geschreven. Wel alles bijgehouden met lezen Hoe gaat het met jullie? Nog veel kwaaltjes? Hier vreselijk opgeblazen gevoel en ben ook echt opgeblazen bleh... kan mn buik al niet meer inhouden... heel vervelend
O lastig dat je zo opgeblazen gevoel hebt Had je dat bij je vorige zwangerschap ook? Mijn man en ik gaan er nu echt voor, hartstikke spannend maar heb ook zo me angsten eerlijk gezegd. Hadden jullie dat ook zo erg?
Dank je wel, genieten gaan we zeker! Nu eerst nog een week werken. Kun je het nog wel verborgen houden Vlindertje, nu je buik zo op geblazen is?? Klinkt heel herkenbaar Manyi, ik heb mezelf heel lang afgevraagd of ik wel een goede moeder zal zijn en of ik het wel kan. En ook omdat ik erg ben opgevoed met dat het belangrijk is wat anderen van je vinden en omdat ik natuurlijk nog vrij jong ben heb ik me wel heel lang afgevraagd wat anderen zullen vinden. Maar nu we de stap daadwerkelijk gezet hebben zijn al deze gevoelens nagenoeg verdwenen, dit is wat IK wil en samen met mijn mannetje wil ik hier voor gaan. Wat veroorzaakt jou gevoelens??