Jonge meiden die er in 2014 voor gaan!

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Daenerys, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Zo vervelend he als je vaak denkt wat anderen van je vinden.
    Bij mij komt het ook door mijn leeftijd en omdat ik een vorm van autisme heb, woon in een dorp en er zijn in het verleden een aantal dingen met me gebeurd.
    Toen werd het ene na het andere verhaal over me verteld (de helft geen eens waar)
    Dus ben erg bang dat de mensen denken dat ik een slechte moeder ben.
    Van mezelf weet ik dat ik mijn kind 100% liefde en aandacht kan geven en er onvoorwaardelijk veel van zal houden.
    Maar na een verleden dat ik veel gepest ben trek ik meningen van anderen erg aan.

2. vlindertje12

26 aug 2012
    52
    0
    0
    Nou ik de n k wel dat een aantal zullen denken dat ik aangekomen ben. Niet dat ze zullen zien dat ik zwanger ben gelukkig. Dat moet nog even geheim blijven..

vorige zwangerschap geen last van gehad eigenlijk.

Snap jullie onzekerheid. Had ik 1e zwangerschap ook en nu weer. Gewoon door leeftijd en nu alweer 2e. Mensen hebben nogal snel hun mening klaar helaas, maar t is je eigen leven. Wij zijn er super blij mee en dat is wat telt.

3. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Mensen hebben veel te snel hun mening klaar en spreken hem ook veel te snel uit zonder erbij na te denken ... Helaas.
    Ze zouden juist blij voor elkaar moeten zijn dat het goed gaat etc
    Maarja wie ben ik :p

4. vlindertje12

26 aug 2012
    52
    0
    0
    Idd helemaal mee eens

5. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Nu al die andere duizenden te snel oordelende mensen nog :p

Weten de opa's en oma's al dat ze nog een keer opa en oma worden? :)

Ik ben vandaag bij mijn schoonouders geweest en verteld dat wij bezig zijn met een kindje..
    Zodat als het straks zover is het voor hun niet als 'donderslag bij heldere hemel komt'

6. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Hoe reageerde ze manyi?

7. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Ze hadden liever gehad dat we nog een half jaar zouden wachten, maar het was ons leven en ze kunnen het ons niet verbieden.
    Verder reageerde ze eigenlijk wel positief, schoonmoeders wil dan ook een keer mee naar de gynaecoloog en shoppen.
    Dat was dus een pak van me hart want maakte me er wel druk om hoor :) onnodig dus :p

8. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Haha Manyi.. wees blij dat het bij de gyn en het shoppen blijft. Mijn moeder zegt al jaaaaren dat ze zo graag bij de bevalling wilt zijn.

Maar vind het helemaal goed. Denk dat ik de steun van me moeder tijdens de bevalling heel fijn vind. En al staan er 10 mensen om je bed heen, volgens mij interesseert je dat echt niet op dat moment haha.

Fijn dat je schoonmoeder in ieder geval positief reageerde. Misschien moeten ze allemaal nog even aan het idee wennen. Straks vinden ze het allemaal hartstikke leuk en zijn ze niet meer bij de kleine weg te slaan waarschijnlijk :D

9. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Haha mijn man wilt alleen met mij zijn bij de bevalling.
    Mij boeit het niet denk ik als het kind er dan maar zo snel mogelijk uit is :p
    Ja ik denk ook wel dat ze aan het idee moeten wennen en als het eenmaal zover is zullen ze er zeker heel veel van houden.

Jij alweer 7 weken zwanger :) gaat alles nog goed?
    Wanneer krijg je de eerste echo?

10. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ja gaat snel he! Al hoewel het voor mij niet snel lijkt te gaan haha. De afgelopen 3 weken tot de echo duurde vreselijk lang :(

Maar... Morgen is het zo ver :D Ben vreselijk nerveus!

11. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Spannend !!!
    Vertel je hoe het gegaan is?
    Ik heb buikpijn joh, volgens de tabel zou het innestel dag kunnen zijn... Maar daar ga ik maar niet teveel van uit...

12. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Hallo meiden!
    Mag ik met jullie meekletsen?

Ik ben 22 jaar en willen eind dit jaar/ begin volgend jaar voor ons tweede kindje te gaan! Dus hopen dat we in 2014 ook een spruit erbij te hebben!

13. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Klets maar gezellig mee :)
    Super dat jullie voor een tweede kindje willen gaan :)
    Hopelijk is het straks snel raak!

14. josa90

josa90 Actief lid

24 feb 2013
    383
    25
    28
    pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf
    Spannend Bloem, laat je weten hoe de echo is gegaan??

Welkom Ly, heb je al een zoon of een dochter??

15. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Jaaaaa! Vandaag de kleine uk mogen bewonderen en een mooi kloppend hartje gezien :D:D Wij zitten op onze roze wolk. Wat geweldig is dit zeg!

Hoop dat jullie ook snel of volgend jaar ook een mooie echo hebben!

16. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Oh wat leuk bloem!!
    Wanner moeten jullie weer terug?
    Heb je een fotootje meegekregen?

17. josa90

josa90 Actief lid

24 feb 2013
    383
    25
    28
    pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf
    Wat fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien, lekker genieten van jullie roze wolk!

18. patricia111009

patricia111009 Niet meer actief

Hoi meiden,

mag ik gezellig mee kletsen?

Ik ben 26 en kreeg mijn 1e kindje op mijn 22ste, ik heb 1,5 jaar in de medische molen gezeten omdat ik pcos heb. (ik heb maar 3 % kans op een natuurlijke zwangerschap) Vorig jaar bleek ik spontaan zwanger te zijn geraakt van een jongen :) en nu gaan wij bewust voor een 3e kindje en dat is ook tevens onze laatste.

Mijn dochtertje is nu 4 en gaat net naar de basisschool
    en Lucas mijn zoontje is bijna 1 jaar, en een heerlijk kind, een lachebekkie.

mijn nod is nu 17 okt, ik hoop dat ik dit keer ook spontaan zwanger wordt, aangezien ik nu een normale cvclus heb van 28 dagen. eerst werd ik 1 x in het jaar ongesteld vandaar pcos bij mij.

groetjes

19. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Hoi Patricia,

Welkom bij de club :)
    Wat vervelend pcos :( maar super dat je vorig jaar spontaan zwanger geworden bent dat is dan wel een wonder van een wonder :)
    Gaan jullie nu gelijk voor een derde kindje? En wachten jullie eerst af of gaan jullie gelijk de medische molen in?
    Ik heb a.s maandag een afspraak bij de pop-poli ivm medicijnen

20. patricia111009

patricia111009 Niet meer actief

aangezien ik nu wel netjes elke maand mijn periode heb, gaan we er voor om zonder medische molen zwanger te kunnen raken, het is immers al een keer gelukt :) we willen graag 2 kleintjes achter elkaar :) oooh spannend zeg... hoe lang ben je zelf al bezig?

Deel Deze Pagina