Hopelijk raak je weer spontaan in verwachting en snel natuurlijk! Leuk twee kleintjes achter elkaar Mijn man wil er maar een en ik krijg hem voorlopig niet van gedachten veranderd maar wie weet misschien ooit, laat eerst de eerste maar kiemen haha Bij ons is het nu ronde twee en zal volgende week mijn periode moeten krijgen ben benieuwd, wel wat vage klachten maar misschien komt het van iets anders...
Welkom Patricia. Leuk je 3e kindje! Ik weet helaas ook wat voor een gedoe dat in de mmm is, dus hoop dat het jullie weer snel spontaan lukt Manyi wat spannend! Wie weet is het al raak? Ga je stiekem al eerder testen of wacht je rustig af tot je wel of niet ongi wordt?
Ik ga proberen af te wachten maar vind het erg moeilijk haha. Al we bij de kv gekeken en je kan pas met de dure tests 4 dagen van te voren testen? Iemand ervaring mee ben zo benieuwd? Vanavond toen ik aan eten dacht dacht ik pannenkoek met pindakaas.... En nu denk ik gadverdamme haha
IEEEEL, pannenkoek met pindakaas? Haha, dat klinkt al vreselijk vies! Als ik jou was zou ik testen bestellen van zwanger en kids. Die vond ik veel duidelijker dan de testen van de kv. Ik had zelf al extreem vroeg positief getest, 7 dagen na de terugplaatsing. Maar dat is normaal natuurlijk niet echt de bedoeling zo vroeg haha.
Bedankt heb er gelijk 3 besteld dus hoop ze maandag of dinsdag binnen te krijgen Scheelt wel veel geld en ze zijn 6 dagen van te voren gebruiken nogmaals bedankt Jij alweer bijna 8 weken zwanger, gaat het nog goed ?
Graag gedaan. Scheelt inderdaad weer geld en het is ook fijn als ze wat duidelijker zijn Ja gaat stiekem toch best snel. Heb nu 2 dagen geen tabletten meer tegen de misselijkheid en tot nu toe is de misselijkheid niet zo erg meer als voorheen (even afkloppen ) Ik heb 18 oktober mijn volgende echo. Ben de dagen nu alweer aan het aftellen!
Leuk leuk leuk ben blij voor jullie Vanaf wanneer was je misselijk dan? Ik heb op moment wel een hele harde onderbuik doet ook een beetje pijn eerlijk gezegd. Hopelijk heb ik dinsdag die testen binnen, best spannend maar dinsdag moet ik ook naar de gynaecoloog ben benieuwd Snap wel dat je aan het aftellen bent, lijkt me superleuk zo echo
Ik had volgens mij rond de 6 weken dat de misselijkheid ineens heel erg kwam opzetten. Maar viel ook af in gewicht omdat ik niet meer goed kon eten en daarom heb ik die tabletjes gekregen. Hielpen erg goed! Wanneer mag je officieel testen volgende week? En waarom moet je precies naar de gyn? Haha, ik ben vooral niet nieuwsgierig hoor
Hm oké, misselijkheid lijkt me erg vervelend vooral als je er echt door belemmerd word, gelukkig gaat het nu beter Kom bij de gyn omdat ik met regelmaat vreselijk erge menstruatiekrampen heb terwijl ik dan helemaal niet mijn menstruatie heb of eisprong. Toen moest ik uiteindelijk stoppen met de pil, ging beter maar nu lijkt het toch weer terug te komen... Als het maar niet meer zo erg word als voorheen. Van mij mag je gewoon nieuwschierig zijn hoor ben ik namelijk ook heel erg haha. Ik kan volgende week vrijdag officieel testen Maar met de test van jou dus eerder
Wat spannend manyi dat je bijna kunt testen. Ik ga nu de volgende ronde in, ik ben benieuwd hoe deze gaat verlopen. Ik hoop na mijn vakantie een positieve test van je te zien Manyi, vanaf morgen zit ik in Griekenland dus kan ik een paar dagen niet mee lezen!
Oeh spannend Manyi! Weet je al wanneer je precies gaat testen? Ik wacht nog steeds op mijn eerste echt ongi dus ik ben benieuwd hoe lang ik nog moet wachten! Soms heb ik het idee dat het begonnen is, maar helaas .
Josa90 een fijne vakantie! Heerlijk Manyi hoe gaat het met de spanning meid? Nog steeds last van 'vreemde' kwaaltjes?
Heej bloem, Met mij gaat het niet zo lekker erg veel buikpijn enzo. Nu met een warme kruik op de bank ben doodmoe dus zo slapen en dan voel ik me morgen vast anders Ben wel gespannen maar het is nog te houden Hoe is het met jullie?
Wat vervelend die buikpijn! Inderdaad lekker rustig aan, beentjes omhoog en met een dekentje op de bank Heerlijk! Hier lekker rustig aan vandaag. Wel nog steeds super onzeker over de zwangerschap, maar weet dat het er allemaal bij hoort. Nog 19 daagjes wachten tot de volgende echo, pffff haha